Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

לפי הכתבה, כל הניהול כושל והתמחור ההזוי שדיברנו עליהם פה הם לא בגלל ניהול כושל אלא סימפטומים להתדרדרותו הנפשית של אגסי.

מה, הוא אשכרה השתגע?

הוא הגיב איזו תגובה לקונית משונה בגוף שלישי, אם לא היו דברים בגו, הם כבר היו שומעים מהעו"ד שלו.

מעניין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יכול להיות - בנאדם שמאמין (לא בלי ביסוס כלשהו אגב) שכל מה שייגע בו יהפוך לזהב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא מובן לי הוא כיצד חברי הדירקטוריון אישרו את ההחלטות שהתקבלו, אפילו נאמר ואגסי מאמין שכל מה שייגע בו יהפוך לזהב עדיין חברי הדירקטוריון צריכים לאשר את ההתנהלות שלו. אין מצב בו הם היו מאשרים את התמחור ההזוי ללא הערכות/נתונים נוספים שאינם ידועים לנו, המספרים פשוט לא מתחברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 שאלה מצוינת. ולא מדובר בפרוטות, גם לגופים משקיעים גדולים כאלה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 שאלה מצוינת. ולא מדובר בפרוטות, גם לגופים משקיעים גדולים כאלה.

בהרבה מקרים האמת לא תצא לאור מכיוון שהיא נשארת בסוד בין מנהלי החשבונות הבכירים למנהלים/דירקטוריון.

 

אולי ניסו להלבין הון בעזרת שליח שנקרא אגסי מבלי שהוא בכלל יודע ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הציטוט הבא נכון, אז אגסי חתיכת שמוק ואני אפילו עוד יותר שמח שנפל.

 

אגסי ניסה ליצור קשר עם ענקית הרכב ג'נרל מוטורס, שבאותן ימים פיתחה מכונית חשמלית משלה - שברולט וולט - שלא עבדה בשיטה של החלפת סוללות. ואולם לפי מקורבים אגסי חשב ש-GM לא תייצר את המכונית ואמר לגורמים ב- GM כי "אתם לעולם לא תבנו אותה. הוולט היא מכונית טפשית. איך תמכרו את המכונית שלכם שעולה 40 אלף דולר מול המכונית שלי?" אגסי רצה ש-GM תספק לו מכוניות בחינם.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחשבה שנייה, מה בעצם BP "מכרה"? מה הערך המוסף של BP בשימוש ברכב חשמלי?

מכוניות? לא, רנו יצרה. BP שימשה כמתווך בלבד.

סוללות? לא, BP שימשה כמתווך בלבד.

יחידות הטענה מנוהלות? אולי, לטעינה ביתית קיימים כבר התקני הטענה מוכנים שהם בעלי תקן.

 

אולי ניתן לטעון כי הערך המוסף של BP מתבטא בתחנות ההחלפה וב"אוסקר". לדעתי (ולדעת אגסי...) תחנות ההחלפה אמורות להוות פיתרון זמני שיעלם תוך מספר שנים.

וה"אוסקר" היחודי? הניג'ס שמבלבל את המוח כמה זמן עבר מהתחנה האחרונה וכמה זמן נותר לתחנה הבאה8) איכשהו, לי זה מרגיש כהנחת כדורים נגד שילשול יחד עם התפריט במסעדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגסי לא רצה שGM תספק לו מכניות בחינם (הוא בטוח רצה, אבל לא לזה הוא התכוון). זה פשוט תרגום גרוע של הכתבה המקורית והמעולה:

 

http://www.fastcompany.com/3028159/a-broken-place-better-place

 

ממליץ מאוד לקרוא. משל מאלף של ניהול כושל ומגלומניה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה, roee!

כתבה מושחזת ומרתקת, שום קשר בינה לבין הגיבוב העברי שמתבסס עליה.

אתגר אדיר לתרגום, אגב, לך תגיד בעברית דבר כזה: ״This may have been an early instance of Shai math״

 

מה שמחדש לי בכתבה הזאת הוא הצד שלא מופיע (באופן טבעי) בכלי התקשורת הישראליים -

ההתנהלות במישור הבינלאומי: ״ניהול״ המטה בפאלו אלטו, המו״מ עם ב.מ.וו ומרצדס וכיו״ב. מסמר שיער.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגסי לא רצה שGM תספק לו מכניות בחינם (הוא בטוח רצה, אבל לא לזה הוא התכוון). זה פשוט תרגום גרוע של הכתבה המקורית והמעולה:

 

http://www.fastcompany.com/3028159/a-broken-place-better-place

 

ממליץ מאוד לקרוא. משל מאלף של ניהול כושל ומגלומניה.

 

holy cow.

 

 

שורת המחץ בכתבה:

 

Agassi made great Kool-Aid and then drank it all himself.
עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט כתבה מצויינת,היו כמה כמה דברים צהובים אבל סה"כ גיללה באופן מדהים את הקריסה.

אגאסי כל כך היה חיי בסרט והצליח לסחוף אחריו אנשים שעוד יותר חיו בסרט.

אני האמנתי בפרוייקט הזה,לא כי הוא חידש יותר מדיי אלה כי האמנתי שהצרכנים יכולים להיות מספיק לא חכמים ולהתלהב מטרנדים,עד שראינו את התמחור הלא סביר לרכבים האלה ואז היה ברור שמשהו פה דפוק.

הקריסה קרתה רק בגלל מחירים לא הגיוניים בעליל לצרכן. וכל זה כתוצאה ישירות מהררי הכסף שהושקעו שם בהתחלה ואנשים חמדנים שלקחו הכל לכיס וחפרו לפרוייקט בור,שום תוצר לא היה שם בשנים הראשונות חוץ מבזבוז מוחלט של כסף.

משיהו חכם אמר בתחילת הכתבה שאם בסידים הראשונים היו משקעים כמה עשרות מיליונים ולא מאות מיליונים אז הפרוייקט היה מצליח, כמה שזה דפוק אבל זה הכי נכון שיש... סכום מחושב של כסף היה גורם לאנשים לנהוג בהיגיון וחשיבה הישרדותית קצת ולא להעיף את הכסף באוויר ( יצא לי להיות במשרד הסופר מפואר בראש העין...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקריסה קרתה רק בגלל מחירים לא הגיוניים בעליל לצרכן.

הקריסה הייתה לא רק בגלל המחיר נטו אלא גם בגלל שיטת התמחור הפתלתלה והלא שקופה והתזמון שלה.

 

כאשר המיזם כבר סוף כל סוף יצא לקהל הרחב, זה היה בשיא המחאה, הרוח ברחוב דרשה "צדק חברתי", מהפכת הסלולארים בדיוק פרצה ואנשים רצו חשבונית ברורה עם תחמור ידוע מראש ואת זה ממש לא היה בבטר פלייס, ההפך המוחלט.

 

לעניות דעתי, אם בטר פלייס היו מזהים את זה בזמן ומציעים שיטת תמחור אטרקטיבית וזולה יותר במקצת, הם היו מוכרים הרבה יותר מכוניות.

 

בחכמת הבדיעבד, עקב הכתבה המרתקת הזו באנגלית, מזל שזה לא קרה כי הקריסה של החברה הייתה בילתי נמנעת בכל מקרה כי בכל מחיר שלא הייתה מוצעת, לא הייתה מוכרת בישראל 100K רכבים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק מאוד,מבחינת הטיימינג היה את כל הסיפור של "מהפכה" בישראל קוט'גים וכל הדברים האלו ובטח של הסלולאר, זה ממש לא תרם לעוד מונופול הזה להגיח לעולם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הקונספט של אגסי היה דפוק, כי אין שום סיבה שאני אקנה ממנו חשמל שהוא קונה בזול ומוכר לי ביוקר.

 

חשמל זה משאב שיש בכל בית, ואם הוא היה מוכר את הרכב ואת עמדות הטעינה ומרוויח עליהם, כנגד חיסכון מאסיבי בעלויות ה"תדלוק" (חשמול?) - זה היה הרבה יותר טוב.

 

במקום זאת, הוא רצה למכור לי רכב מסובסד, ולהיות מונופול על המשאב המתכלה.

 

לפחות במדפסות (למשל) יש לי בחירה בין רכישה של דיו תחליפי לרכישה של דיו מקורי - פה אני חייב לקנות ממנו את החשמל. מרגע שמחיר החשמל היה זהה כמעט למחיר הדלק, או אפילו יותר יקר ממנו (בהנחה ואתה לא רוצה טנק משפחתי אלא מוכן להסתפק בסופר מיני) - אז כל העסקה שלו שווה לתחת...

 

מדהים שאף אחד בדירקטוריונים שהיו אחראייים על המיזם הזה, לא עצר לרגע לשאול - איך לעזאזל אנחנו הולכים למכור את הבולשיט הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...