Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מה שייעצתי לו לעשות עכשיו, אבל בלי להכניס את הרדיטאור למקומו מתחת לדשבורד, אלא רק לחבר את הצינורות.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

עידכון בנושא , הדשבורד , ההגה , הצופר ,הרדיו , תא כפפות , תריסי מזגן

,ידית אורות ועוד חלקים רבים . לאחר ששאלתי שתי מקומות שונים שהעיסוק שלהם זה להחליף רדיאטורי חימום לרכב - נאמר לי חד משמעית -שברכ הנ"ל אין ברז חימום , אלא תריס שנפתח ונסגר ברגע שמעבירים מחום לקור ולהיפך . התריס הנ"ל יושב בתוך ה"מעטפת של הרדיאטור חימום " . עכשיו נשאר לי לקנות שתי צינורות מים לחבר אותם מקיר האש למנוע ואז לבדוק לאחר שהרכב הגיע לטמפ' עבודה - ואני יעביר למצב חימום לוודא שאכן שתי הצינורות חמים במידה שווה ולייחל שהחימום אכן יעבוד .

 

פירקתי את כל הרכב בערך - לאחר שהרצפה ליד הנהג הייתה רטובה ממים , נאמר לי על ידי שתי בעלי מקצוע

שזה בוודאות מהרדיאטור חימום .

 

עשיתי טעות שהקשבתי להם .

 

לגבי כל פתחי הניקוז של הרכב , אם מישהו יכול להעלות תמונה ולהסביר היכן הם נמצאים ,אשמח .

 

שוב תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

שלום רב !

פתחי הניקוז היחידים שידועים ומיקומם האפשרי לדעתי הוא:

בתחתית דלת נהג ונוסע במשקוף תחתון של הדלתות, אמור להיות חריר ניקוז שלפעמים מעוסה בגומי, החריר נסתם במשך השנים, ומי גשמים החודרים מבעד לשמשות הדלתות, נשארים בדלת אינם מתנקזים, או מתנקזים בצורה איטית לרצפת הנהג, זאת אפשרות אחת.

אפשרות שניה הגריך מתחת למגבי השמשות המשמש מקום מסתור למנוע המגבים , סוחף לתוכו עלים וחול, וסותם חורי ניקוז האמורים להתנקז דרך המרזב לתחתית הרכב, בגלל סתימה מהעלים נוצרת בריכה, שדרך חורים שבהם עוברות צמת חשמל כבל צוק ואביזרים נוספים, מי הגשם חודרים לאט במשך הלילה לרצפת תא הנהג.

מכאן תסיק שפירוק הרדיאטור חימום מלכתחליה היה מיותר, ובעל המקצוע הטעה אותך, כשקבע שהרדיאטור חימום נוזל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

עידכון נוסף , לאחר שהצינורות מים שקניתי מהפירוק בעלות זניחה - צינורות שיוצאים מהרדיאטור חימום - שתי צינורות .

 

בינתיים חיברתי היום את הצינורות מים הללו , מפני שהצינורות החדשים שקניתי לא מתאימים .

 

מילאתי מים ירוקים של פרסטון , המכסה של הרדיאטור פתוח עד אשר המאורר פעל - ע"מ שיובצע ניקוז אוויר .

 

לאחר שהמאורר פעל - סגרתי את מכסה הרדיאטור .

 

החימום עובד ועובד מצויין .

 

מה היה לנו , נזילת מים בתוך הרכב על השטיחים שליד הנהג - לא נוזל קירור ירוק אלא מיי גשמים .

 

את הניקוז עדין לא הספקתי לבדוק - אבדוק זאת בימים הקרובים .

 

הרדיאטור חימום לא היה סתום כלל ולא הייתה לו נזילה .

 

אך בכל זאת לא היה חימום למרות ששתי הצינורות היו חמים , הכיצד ? - אין ברכב ברז חימום .

 

המעטפת מפלסטיק של הרדיאטור חימום - בתוכה יש מספר תריסים , התריס שזז ברגע שמעבירים למצב חימום היה לא תקין בקופסא הישנה , נקנתה קופסא מפירוק של הרדיאטור חימום שבה התריס הנ"ל עובד מצויין .

 

התוצאה החימום חזר לעבוד בשעה טובה .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

בשעה טובה ובא לציון גואל !

האם הרדיאטור הורכב למקומו היעודי, או הבדיקה נערכה מחוץ לרכב כמו שהציע לך אילן?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הרדיאטור הורכב למקומו המקורי .

 

לא פחדתי להרכיבו למקומו המקורי - ללא בדיקה שלו מחוץ לרכב , מכיוון שהרדיאטור חימום נבדק במכון רדיאטורים מספר ימים לפני ההרכבה - פעמיים ונמצא תקין .

 

מי שמיהר להספיד את הרדיאטור חימום - טעה ובגדול .

 

סבלתי מספר חודשים בלי חימום לחינם .

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...