Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי באיזה מחיר ואיזה שנה הרכב,אם זה רכב שעולה כמה אלפים קח אותו למוסך,אם זה רכב שעולה כמה עשרות למכון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לך.

הרכב יעלה סביב ה 7 אז אני מניח שאפשר פשוט לקחת אותו למוסך שיבדוק.

בדקתי אותו היום והכל נראה טוב (עבור רכב בגיל שלו) חוץ מידית של הוינקר.

לצד ימין הכל תקין, אבל לצד שמאל הידית לא נתפסת וצריך להחזיק אותה לחוצה עם היד כדי שהוינקר יעבוד.

מדובר על פי'גו 306, יש למישהו מושג כמה יכול לעלות תיקון של דבר כזה?

פורסם

להגיד "אני אקנה רכב ישן בזול ומקסימום אני יעיף אותו אם תהיה תקלה רצינית " זה טוב ויפה, הבעיה שזה דווקא לא הכי נפוץ.

 

על תקלה של 700 שקל אתה לא תזרוק את הרכב נכון? ומה יקרה אם כול שלוש שבועות יש לך תקלה בסגנון הזה? הכסף ימשיך לזרום ולזרום . אני יודע כי הייתי בדיוק במצב שלך וחשבתי בדיוק את אותם מחשבות, וכול מה שאמרתי, קרה לי.

 

ובזמן הזה, כול מה שלמדתי על הרכב היה: איך להתקע באמצע הכביש, עד כמה יפה האפוד הזוהר ניראה עליי, ועד כמה שרוב המוסכים הם חבורת נוכלים רמאיים. מידע מועיל אמנם, אך הייתי מוותר עליו בשמחה לעומת עוגמת הנפש.

פורסם

קנית את הלבנה 5 דלתות עם פנסים שקופים מקדימה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן... אהבתי את ה306 בלי קשר וזאת נראתה ממש טוב. חוץ מהכיפופים בפח בצד הנהג האוטו במצב טוב מאד.

חוץ מכמה דברים קטנים, מבפנים הוא כמו חדש.

גם מכאנית הוא נראה שמור מאד. יש לי דוד שמבין טוב מאד במכוניות הוא בדק אותה גם כן ואמר שהאוטו אחלה.

פורסם

אני קניתי באופן זמני פונטו מודל 95 ב-5K ש"ח. מה אני אגיד לך, הזמני הפך לקבוע, יש לי אותו כבר שנתיים וחצי :-P

תתחדש בכל מקרה.

אל תשכח לבדוק שמן ומים מדי פעם (פעמיים-שלוש בשבוע), ברכבים ישנים תמיד יש נזילות.

×
×
  • תוכן חדש...