Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

התחלתי למלא בקשה ליבוא רכב אספנות ואחת הדרישות היא "תצהיר אספנות שאינו עוסק מורשה"

בכל מקום שחיפשתי הטופס מגיע עם כיתוב גדול "לדוגמא".

מישהו יודע איפה יש טופס כזה -חלק??

והאם באמת צריך ללכת לעו"ד עם הטופס??

יובל

נותן ולוקח עזרה/חלקים למשפצי

לנד רובר סדרה LAND ROVER SERIES1

1948-1953

יובל 0543975612

פורסם

פתח וורד (או כל מעבד תמלילים שאתה אוהב)

הקלד את כל המסמך הנ"ל

 

הדפס במספר עותקים הדרוש

 

וגש לעו"ד לחתימה (כן , חובה)

 

(אפשרות אחרת היא שהעו"ד יקליד את המסמך ואז אולי יחייב אותך על סכום גדול יותר )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
פתח וורד (או כל מעבד תמלילים שאתה אוהב)

הקלד את כל המסמך הנ"ל

 

הדפס במספר עותקים הדרוש

 

וגש לעו"ד לחתימה (כן , חובה)

 

(אפשרות אחרת היא שהעו"ד יקליד את המסמך ואז אולי יחייב אותך על סכום גדול יותר )

 

כיבואן (וגם כעורך דין) הכנתי והגשתי כבר תצהיר כזה. אם תיתן לי בפרטי את כתובת האימייל שלך אוכל להעביר אליך את הקובץ.

 

מכל מקום, תיאלץ לחתום על הטופס בפני עורך דין (כאן גם לי אין הנחה, חתמתי בפני השותף שלי שאימת את חתימתי).

 

בהצלחה,

 

חמי

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

תודה חברייה

קיבלתי מקובי אחלה טפסים

 

נב

 

קובי תודה!!

נותן ולוקח עזרה/חלקים למשפצי

לנד רובר סדרה LAND ROVER SERIES1

1948-1953

יובל 0543975612

פורסם
האמת וכי יהיה צפוי לעונשים הקבועים בחור אם לא יעשה כן,

כנראה שאף אחד לא באמת קורא אותם.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

הייתי רוצה לראות את התצהיר של אדון רני רהב שמשתמש ברכבי האספנות שלו חד משמעית למטרת עבודה בניגוד לחוק ומגיע עם שלל רכביו למפגשי נוקיה על אף שבעצם הוא פוגע בתחביב ובמטרת המועדון. (יסלחו לי אלה שזה נראה להם קטנוני אבל אותי זה מרגיז ולא אפסיק לרדת מהנושא הזה עד שלא יובהר הענין )

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

×
×
  • תוכן חדש...