Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

לפני שבועיים קניתי מיצובישי גאלאנט 99'.

רציתי לדעת איזה שמן מתאים למנוע?

וכל כמה זמן אני צריך להחליף אותו?

איזה שמן מתאים לגיר?

איזה נוזל קירור אני צריך לרכב?

איזה נוזל בלמים?

ובכלל מה תווך הטיפולים של הרכב?

ודבר אחרון האם יש מוסך מומלץ בכרמיאל שניתן לטפל שם את הרכב?

אם למישהו יש את כל האינפורמציה אני מאוד אשמח.

 

תודה לכולם.

גודשת מאיטליה...:twisted:

פורסם

אם נתקלתה בבעיות - למיצובישי יש שרות לקוחות ויועצי רכב טובים ." כל מוטור " טל' 03-9154444

 

אני מצרף , הודעה קודמת, לגבי טיפולים - יונדאי ומיצובישי .

אקסנט , גטס , מיצובישי גאלאנט, " לנסר " - תואם לטיפולים ב " כריזמה "

 

במידה ואין לך ספר רכב וטיפולים - רצוי שתזמין ספר רכב מהחברה - לא כל המוסכים מעודכנים בשגרת הטיפולים .

( אפשר לפנות למחלקה הטכנית של " כל מוטור " היבואנים, לבקש, ספר רכב, או טופס שגרת טיפולים, טל' 03-9154444 )

 

- שמן מנוע כל 15K - או שנה, הקודם בניהם. - חצי סינטטי - 40 - 10W זה היותר רצוי - של חברה מוכרת - או 15W-40

- פילטר מקורי. או חליפי ( MANN ) בלבד.

- פילטר אויר החלפה כל שלושים אלף , או שנתיים (אבל מומלץ לנקות כל 15K בטיפול השנתי )

- פלגים כל 30K - או שנתיים .מיועד לפלגים רגילים ( לבדוק סוג הפלגים שהותקנו בטיפול הקודם )

 

- בדיקת בלמים , ובדיקה כללית למרכב , ומערכת ההגה .

 

- מערכת קרור כל שנתיים - נוזל קירור איכותי - אפשרי פרסטון ירוק .או מקורי - ( החלפה חלקית כל 3 שנים ) כ 4 ליטר .50-60 ש"ח .

 

- ממסרה אוטומטית -

 

נוזל ATF כל כ 60.000 ק"מ או 3-5 שנים .- סינטטי בלבד בתקן SP3 של מיצובישי ו יונדאי .

( B. G ATF סינטטי - או A.E - אוVALVOLINE או דלק ATF יוניברסל סינטטי ) - או מקורי בלבד , לא DEXRON III מינראלי .

הוא מופיע בתקנים של וולוולין הסינטטי - http://www.valvoline.co.il/MaxLifeATF

T-IV; Chrysler ATF+3;

Mitsubishi

Diamond SP-II, SP-III;

+ דלקול יוניברסל סינטטי + BG יוניברסל סינטטי + פז יוניברסל סינטטי .

דלקול יוניברסל סינטטי - מגיע בגלון של כ 4 ליטר , ובמחיר של כ 170 ש"ח .

http://deleklubes.com/userFiles/file/MSDS/automotives/autogeer/%D7%93%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9C%20ATF%20%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%9C%D7%99%20%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%AA%D7%98%D7%99.pdf

-- לפי הוראות היבואן והיצרן רצוי לבצע רענון כל כ 3-5 שנים או 60.000 ק"מ .

ולהחליף כ מחצית מנוזל הממסרה בנוזל חדש .

 

( החלפה חלקית )- כ 4 ליטר - מחיר כ 250 ש"ח אפשר לקנות, במוסכי החברה - ולבצע טיפול, במוסך אחר .

אם יש, פילטר שמן חיצוני לממסרה החלף , תואם פילטר שמן מנוע .

- חשוב מאוד - ולא כל המכונאים מודעים, לסוגי נוזל הממסרה האוטומטית , ברכבים אלו.

 

- קבל מספר דיונים נוספים לגבי טיפולים ועלויות .

 

1 . http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=387791&highlight=%D7%92%D7%90%D7%9C%D7%90%D7%A0%D7%98

2 . http://www.carsforum.co.il/vb/showth...99%D7%A0%D7%92

3 . http://www.carsforum.co.il/vb/showth...99%D7%A0%D7%92

4 . http://www.carsforum.co.il/vb/showth...95%D7%A8%D7%A1

5 . http://www.carsforum.co.il/vb/showth...95%D7%A8%D7%A1

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תגידו אולי משהו יודע כמה עולה להחילף מיסב שנמצא באזור הגלגל?

גודשת מאיטליה...:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...