Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

מחפש מיני אוטומטית לנסיעות עירוניות ובין עירוניות, חדשה.

תקציב כ-90K.

בדקתי את הC3 שהייתה במבצע - ללא התלהבות יתרה.

האופל קורסה לא בשבילי.

פורד פיאסטה החדשה מעט חלשה ואינה הדגם שנמכר באירופה.

סוקדה פביה - הייתה לי ואיני רוצה לקנות חדשה (לא כי לא אהבתי, אלא כי מיציתי והיא נגנבה כמובן).

 

שוחחתי עם נציג מכירות של יונדאי והוא טען כי חודש הבא צפוי להיות מבצע חבר ביונדאי.

האם למישהו יש רשמים על ה-I20 עם המנוע 1.4, הוא טוען שתמכר באזור ה-93K במקום 101....

מה דעתכם ?

--------------------------------------

2008 - Scoda Fabia sport 1.6

2003 - Mazda Demio 1.5

1999 - Daihatsu Charade 1.3

פורסם

מה ז"א פורד פיאסטה אינה הדגם שנמכר באירופה? מאיפה הבאת את השטות הזאת? לידיעתך היא מיוצרת בגרמניה.

מה שכן היא לא בתקציב שלך אם אתה רוצה לקנות חדש מדלק מוטורס.

פורסם

יש לי הצעה בישבילך אבל אני אומר מראש זה מידע שקיבלתי מחבר אני לא בטוח לגבי אמינותו אבל שווה בדיקה

 

הבנתי שכרגע ביסאט יש מבצע על האיביזה 1.2 TSI DSG ברמת גימור הרפרנס 99K על הכביש!! זה מחיר מעולה בערך 15K פחות מהמחירון שווה בדיקה...

פורסם
הי

 

הדגם המצוין באירופה נמכר עם מנוע 1.6 (בארץ עם מנוע 1.4) וגיר חדש

מצרף לינק :

http://www.thecarconnection.com/specifications/ford_fiesta_2012_4dr-sdn-s

 

אתה מודע לזה שהבאת מפרט של הפיאטסה האמריקאית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אתה מודע לזה שהבאת מפרט של הפיאטסה האמריקאית.

 

פיאסטה אמריקאית?

 

לא משנה דגם 1.6 זה הדגם המוצלח.

 

אגב פיקנטו לא כזו חסכונית ואין אותה במלאי.

 

מה זה רמת גימור רפרנס בסיאט? ממתי אמרו לך ?

--------------------------------------

2008 - Scoda Fabia sport 1.6

2003 - Mazda Demio 1.5

1999 - Daihatsu Charade 1.3

פורסם

למישהו יש I20 כרכב פרטי?

האם רכב שיש אותו יחסית הרבה על הכביש לא יגרור - גנבה \ ירידה במחיר?

--------------------------------------

2008 - Scoda Fabia sport 1.6

2003 - Mazda Demio 1.5

1999 - Daihatsu Charade 1.3

×
×
  • תוכן חדש...