Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משעשע.

לרכוש צמיגים ספורטיביים שהקשר בינם לבין אחיזה יהיה מקרי בהחלט.

 

גם בחינם לא הייתי מרכיב צמיגים כאלה. היבואנים והטיפשים במשרד התחבורה יכולים לחוקק חוקים ותקנות בנושא גילאי צמיגים ו"תקינותם" כמה שבא להם, כל זמן שצמיגים יהיו עשויים מגומי הם מתייבשים ומאבדים מתכונותיהם, גם אם הם ישבו במחסן בחושך לבד.

 

איתמר.

 

איתמר,

 

אני יושב עם אהיל על הראש! לא עם צמיג על הראש :-P

 

בחושך, לבד :?

 

כן! אני פולני :-P:-P:-P (תביט במה שכתוב לי במיקום בפרטים האישיים).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לתשומת לבכם, קראתי ע"ג קטלוג רשמי של יוקהומה והייתי בהלם, מכירת צמיגים בני 4 שנים זה בתוך המדיניות הרשמית של היבואן.

 

כך שאם זה צמיג מסוף 2006 כנראה שזאת סוף התקופה של הצמיג במעבר ל2012. :)

נראה ממש הזוי שיבואני צמיגים יעודד מכירה של צמיגים ישנים כל כך אולי הכוונה היא לארבע שנים אחריות מיום הקנייה.

חוץ מזה נראה שיהיה קשה לממש את האחריות לצמיג אחרי שהוא מתפוצץ מתפזר על כביש שש סמוך למחלף קסם בגלל יובש וברגל שהוא לא עמד בחום :-)

 

ירון -צמיגי גודייר

פורסם

בצידו של הצמיג רשום מספר בן 4 ספרות.

2 הראשונות מציינות את השבוע בשנה, 2 האחרונות מציינות את השנה.

לדוגמא: 3310

זהו צמיג שייוצר בשבוע 33 (אוגוסט) של שנת 2010

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

צמיגים מעולים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לדריפטים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בדיוק אני ביום הראשון של השתלמות רענון נהיגה. השאלה שלי היא כזאת - צמיג בן שנתיים, נחשב צמיג טוב\סביר\גרוע לרכישה? כך רשום בחוק "קנית צמיג חדש, גילו לא יעלה על שנתיים מתאריך ייצורו". אני יודע פה בפורום שאנחנו תמיד ממליצים על חצי שנה מקסימום.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ההסבר מאחורי חצי שנה הוא פשוט, תנאי האחסנה של חלק גדול מהפנצ'ריות בארץ הוא פשוט מתחת לכל ביקורת. צמיגים זרוקים במחסנים כל כך ישנים חלודים ומלוכלכים שבקיץ הופכים לחממות מרוב חום, שגם אם הצמיג בן שנה וחצי, פשוט התנאים שבהם היה מאוחסן גרמו לו "להזדקן" הרבה יותר ממה שהוא באמת עבר. לכן אם חייך חשובים ואם אתה כבר בא להחליף צמיגים בלויים לצמיגים תקינים, כדאי ש"תבזבז" עוד 1000 שקל על צמיג במצב טוב מאשר שהחיסכון הזה יעלה למישהו בחיים! אגב אני נוסע על sdrive ולפני שקניתי וידאתי תאריך, היה משהו כמו 4 חודשים לפני תאריך הקנייה.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
צמיגים זרוקים במחסנים כל כך ישנים חלודים ומלוכלכים שבקיץ הופכים לחממות מרוב חום, שגם אם הצמיג בן שנה וחצי, פשוט התנאים שבהם היה מאוחסן גרמו לו "להזדקן" הרבה יותר ממה שהוא באמת עבר..

 

היי,

 

לא חושב שזה נכון - היום לרוב יבואני הצמיגים הרציניים והמכובדים : מכשירי תנועה (ברידגסטון) , קוגול (מישלין) נעמן (קומו) ולנו יש מחסן מסודר בשיטת FIFO לרוב ממוחשב (מספר שורה/כלוב)

אני יעלה בקרוב תמונות מאצלנו שתוכלו להתרשם.

 

בטוח שהצמיגים לא זרוקים!!!

 

שבוע טוב ,

 

ירון-צמיגי גודייר

פורסם
היי,

 

לא חושב שזה נכון - היום לרוב יבואני הצמיגים הרציניים והמכובדים : מכשירי תנועה (ברידגסטון) , קוגול (מישלין) נעמן (קומו) ולנו יש מחסן מסודר בשיטת FIFO לרוב ממוחשב (מספר שורה/כלוב)

אני יעלה בקרוב תמונות מאצלנו שתוכלו להתרשם.

 

בטוח שהצמיגים לא זרוקים!!!

 

שבוע טוב ,

 

ירון-צמיגי גודייר

 

 

אצלכם ואצל היבואנים האחרים אני בטוח שהאיחסון מעולה. אני לא חושב שאתה צריך להעלות תמונות כי כולנו יודעים שאתם בסדר גמור.

 

הבעייה היא אצל צמיגיות למינהם (לא כולן כמובן) שהצמיגים שוכבים במחסן מאולתר ושם הבעייה.

קובי

:-)

פורסם
עדיף שלא... בכל זאת 6 שנים הוא עומד שם...

 

 

חד וחלק נכון - לא לסכן חיים עם צמיג שיכול להתפוצץ לך בסיבוב ללא התראה למשל.

החיים מעל הכל - אל תתקרב לצמיג בן 6 שנים

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...