Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנחת העבודה היא כי רכב מיושן מדרך הטבע רמתו המכנית / בטיחותית לא כמו רכב חדיש בגלל בעיות בלאי חיסרון כיס של המחזיק וכו'.

 

לכן נדרש להקפיד על הבטיחות של אותו רכב מיושן , יותר מאשר רכב חדיש.

 

לכן הגיעו למסקנה שהגיון רב בצידה כי יש לעשות בדיקה חצי שנתית לרכב.

 

המדינה לא גובה כפול אגרה , להיפך היא מקלה עליך , והתשלום "הכבד" מתחלק לשניים.

 

כמובן שהמכון טסטים והמוסך שבודק את בלמיך לא עובדים בחינם לכן אתה משלם להם עבור כל ביקור.

 

ויש הרבה דברים לא טובים שיש לתקן החל ממחיר הקוטג' וכלה בעול המילואים שנופל רק על חלק מהאוכלוסיה.

 

ומסכים איתך שרכב הוא לא מוצר מותרות, בכלל וביחוד במקום שהתחבורה הציבורית לא פועלת למשל בשבת ובחג בפרט..

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ככל שגיל הרכב יורד , האגרה יורדת.

 

ככל שהרכב יותר מפואר ( עלה יותר) הוא משלם יותר

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1069:agrot-rechev-risayon&catid=122:agorot-rechev-c&Itemid=182

 

ישה, אתה בטוח בקשר למשפט הראשון? כי על קורולה 2005 לדוגמא קיבלנו אגרה של 1113 ש"ח לעומת 1090 ש"ח שנה שעברה. איך הגיוני הדבר?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם זה לא היה ברור עד עכשיו, אז גם אני סבור שרכב בישראל זה מוצר שרחוק מלהיות מותרות. הבעיה היא שזה ממש לא משנה מה אני, ישה, פרנקוס או כל מגיב אחר כאן חושב - מה שמשנה זה כיצד המדינה ופרנסיה רואים את הנושא, ולצערי התשובה היא שרכב, עם כל האבסורד שבדבר, מבחינת המדינה נחשב עדיין למוצר מותרות.

זוהי נקודת המוצא שאיתה צריך להתמודד. המחאה לא צריכה להיות על הוזלת אגרת רישיון הרכב או מחיר הרכב עצמו - היא צריכה להתרכז בכך שהיא תבהיר לקובעי המדיניות את העובדה שבהיעדר חלופה תחבורתית הולמת, בלי רכב פרטי קשה מאוד ולעתים אף בלתי אפשרי להתנהל כאן בצורה נורמלית. ברגע שהמטרה הזאת תושג, אתם תראו שכל המיסים שקשורים ברכב (בלו על הדלק, מס רכישה, אגרת רישוי וכו') יוזלו מאליהם.

כל זמן שהמחאה הזאת מתרכזת במחיר ולא במהות, היא מצטיירת כלא רצינית.

 

תחשבו על זה.

ישה, אתה בטוח בקשר למשפט הראשון? כי על קורולה 2005 לדוגמא קיבלנו אגרה של 1113 ש"ח לעומת 1090 ש"ח שנה שעברה. איך הגיוני הדבר?

המחיר לעתים מתעדכן משנה לשנה, ומכאן השוני.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ישנם 4 קבוצות גיל

 

אתם נשארתם באותה קבוצת גיל בין 2002 לבין 2005.

 

אז איך בכל זאת גדל הסכום. פשוט.

 

סכומי האגרות צמודים למדד , ופעם בשנה משנים אותם לכן ה1090 הפכו ל 1113 שזה בערך 2% יותר בערך האינפלציה של השנה שחלפה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אלעד ידידי.

 

אני חושב שאתה טועה.

 

אף אחד היום לא חושב שרכב היום הוא מוצר מותרות , אפילו לא אנשי השלטון. אולי פרה חולבת :shock:.

 

המיסים היום יותר נמוכים משמעותית ממה שהם היו בעבר.

 

ועדיין הם גבוהים.

 

מדינה זקוקה למיסים כדי לממן X מטלות מבטחון ועד לחרדים , מקצבת סיעוד ועד לסייעת בגן.

 

כדי להגיע לפתרון , ולהורדת מיסים צריך לפעול לביטול של חוסר שוויון אפליות וכו' לייעל את שירות המדינה ועוד ועוד.

 

אז יהיה אפשר גם לדבר על הורדת מיסים כזו או אחרת.

 

להזכירך , שיעורי המס הישירים ירדו במהלך השנים האחרונות , ועכשיו בעקבות המחאה ודו"ח טרכטנברג , במקום המשך תהליך הורדת המס על החברות , ( צעד שבו דגל ביבי )הוחלט להעלותם .

 

יש תמורה למחאה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא אמרתי שאין תמורה למחאה, נהפוך הוא. מה שכן אמרתי זה שצריך לבחור בזהירות את נשוא המחאה, שלא תגלה מאוחר מידי שאתה נובח על העץ הלא נכון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כלב לא נובח על עץ הוא משתין עליו.

 

מה עם הבירה?.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לכן הגיעו למסקנה שהגיון רב בצידה כי יש לעשות בדיקה חצי שנתית לרכב.

 

מעניין שארצות אחרות לא הגיעו למסקנה דומה, ואין אצלן (וגם אצלנו מעולם לא הייתה) מגיפת תאונות בגלל כלי רכב מיושנים.

 

כמובן שהמכון טסטים והמוסך שבודק את בלמיך לא עובדים בחינם לכן אתה משלם להם עבור כל ביקור.

 

ומעניין גם שהמדינה דורשת ממך ללכת למוסך אם צריך או לא, כדי לקבל אישור שהמוסך בדק בדיוק את אותו הדבר שמכון הבדיקה עומד לבדוק שוב.

 

וגם את זה אין בארצות אחרות.

 

אני לא מאמין שטובת הנהגים עמדה לנגד עיניהם, אלא טובת המוסכים, היבואנים ומשרד האוצר.

 

דני

פורסם

שמעו, חוקי \ לא חוקי \ בג"ץ או לא

 

האם מישהו אי פעם הסתכל על הרציונאל מאחורי הסכומים?

 

מדובר פה על (ניקח את הקיצון התחתון) 2,391,000 רכבים (בשנת 2008 ע"פ כמה אתרים) * 117 ש"ח

 

=

 

פאקינג 279,747,000 כמעט - שימו לב, 300 מליון ש"ח בשנה!!!

 

300 מליון ש"ח מוקצבים למחלקת הרדיו של רשות השידור?!

 

תגידו זה נראה למישהו הגיוני?

 

רשות השידור אמונה על תכנים, פיקוח - כל זה אני בתור מישהו שיש לו כמה עסקים ונסיון עם העסקת עובדים, עושה עם (בהגזמה קיצונית) 40 עובדים, משרד חביב, אתר אינטרנט לדיווח על תכנים, מערך שירות לקוחות OUTSOURCE בחודש ונגמר הסיפור!

 

בואו נקצין ונגיד שאנחנו צריכים לשדר מהכנסת לצורך העצמת הדמוקרטיה? חברים יקרים, כל ילד מטומטם מסוגל להתקין 10 מצלמות HD בכל חלל הכנסת, לחבר אותן לשרת או אפילו נגזים כמה שרתים כי יש המון צפיות (ציניות) ולהביא במאי שיודע להעביר ממצלמה למצלמה, כל זה אפשר לשדר בימינו באינטרנט אין שום צורך בטלוויזיה.

 

איזה 300 מליון ? על מה ולמה? תבינו זה רק מאגרת רשות השידור המצומצמת של רישוי רכב! מה עם האגרה השנתית העצומה על כל בית?

פורסם

חבל על המאמץ לדעתי, הבעיה היותר גדולה ויותר יקרה היא אגרת הטלויזיה. אגרת הרדיו היא רק על הדרך.

 

אנשים רוכשים רכב ולא חושבים על עלות טסט,צריך לקחת גם את זה בחשבון.

אפילו אדם יסודי כמוני שבדק טרם הקניה עלויות של כל טיפול או בעיה שיכולה להיות ברכב, עלויות ביטוח וכו' לא דמיינתי שאשלם אגרת רישוי של קרוב ל2500 ש"ח בשנה על רכב מודל 06 .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,

אולי לא דמיינת אבל אתה תשלם כמו גדול, ולא רק זה -בקרוב יהיה לך קופסא ברכב שתדווח לאן אתה נוסע ומתי וגם תשלם תוספת...

פורסם
לכל הידענים

 

תקראו כאן על ההוצאה לתשתיות תחבורתיות לפני שאתם כותבים את השטויות שלכם

 

http://www.iroads.co.il/content/%D7%94%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-2011-2016

 

לפי מה שהצלחתי להבין ממה שכתוב שם - שבהחלט אינו ברור בנושא התקציב - נראה כי ההוצאה היא בערך 5 מליארד בשנה. אם האגרה מכסה חצי מזה, והמס על הדלק מכסה עוד 300% מההוצאה, נראה שלמדינה נשאר עודף יפה של בערך 10 מליארד ש"ח של מיסי תחבורה שאינם מושקעים בתחבורה.

 

דני

פורסם
אתם טוחנים פה אבל מפספסים את הנקודה.

זה לא הקרב של פותח השרשור על 100 הש"ח, שחשוב כאן. חשובה כאן התנהלות המדינה.

ומעניין שיש כאן סנגורים רבים למדינה. בקצב הזה, ואם הכל נכון, צודק ומותר, אין לנו צורך במחצית מהודעות הפורום שעוסקות כאן בכמה יקר, כמה, לא בסדר, וכמה לא הוגן כל נושא מיסוי הרכב פה במדינה.

 

ולא, רכב הוא ממש לא מוצר מותרות. אנחנו עוד לא צפון קוריאה. אנחנו מדינה מערבית. במדינה מערבית הזכות להתנייד ממקום למקום אינה פריביליגיה. על אותו בסיס גם קוטג' הוא מותרות, מה קרה, לא תחיה אם תאכל גבינה לבנה וירקות במקום? אני לא מכיר אף אחד שימות אם לא יאכל קוטג', ובכל זאת כנראה שלמשפחות רבות זה לא "מוצר מותרות". אגב גם דני ובמבה הם סופר מוצר מותרות אם אין לך ילדים קטנים...

 

כן, מזיז לי ועוד איך שאני צריך לשלם פעמיים על אחזקת פאקינג רכב ישן, כי אין לי כסף לחדש? למה שאתה תשלם פעם אחת על בדיקת טסט במכון ואני פעמיים? רק כי אני עני? למה לעזאזל אני צריך פעמיים אישורי בלמים? כי אני עני אז מגיע לי עונש?

 

ולא לכל הרוחות. אני לא יכול לוותר על רכב כי זה מוצר מותרות!!! תנסה אתה לעלות עם שני תינוקות בני חודש ועגלת תאומים לאוטובוס ואז אתה וגאוני משרד התחבורה תדברו סינית. אבל הבעיה היא שלאף אחד (כולל כותב שורות אלו) אין את הביצים לעשות שום דבר חוץ מאשר לשבת על התחת מול המחשב ולילל כמה מר גורלנו.

 

 

אהה, סליחה, לפני שיגיבו כאן בכל מיני יציאות אישיות , אז זה בסדר חבריה. אני מהצד של ה"עשירים". יש לי גם רכב פרטי וגם ליסינג שאנ ייכול להרשות לעצמי. הגאלאנט שלי עומדת כבר חודשיים בלי טסט וזה לא מזיז לי.

אני לא מ"עניים ההם" שבאמת צריכים להתנייד יומיומי עם רכב ישן כי אין להם כסף (למי שלא הבין את הציניות שבדבריי...)

 

פגעתה בול יש לי ביצים ולכן אני נלחם ולא רק זה אני מבקש מהאנשים כאן לעזור לי ולהצטרף אלי, רק מה או שכולם חכמים או שכולם כאן עשירים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...