Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני משלם על לגאסי מודל 1991 583.5 ש"ח ,חצי שנתי ,דהיינו ,1167 שנתי + פעמיים בשנה בעבור בדיקה במוסך על אישור רכב מיושן שזה עוד 300 ש"ח +פעמיים על אותה בדיקה במכון הטסט שזה יוצא 73 ש"ח כפול 2 = 146 ש"ח.

סה"כ : 1613 ש"ח .

ולא לשכוח את קומפיוטסט ראשל"צ ,שלקח לי שבוע שעבר 25 שקל בעבור 2 מחזירי אור מ"הדור החדש" (אדום צהוב) כשמחזירי האור שכל השנים היו תקניים (אדום לבן) ,ופתאום הם לא , וספציפית ברכבי היו במצב חדש.

וכל זה על רכב במצב תקני ומטופל כהלכה.:evil:

נכון זה לא הגיוני לשלם כך.

חברים צריך לפעול בנידון על כל אותן השנים בהן אנחנו אזרחים טובים/פראיירים:oops:

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כפי שכולכם יודעים המדינה בפירוש רוצה לראות את הרכבים המיושנים בפח האשפה.

 

לכן אפילו קיימת תוכנית הגריטה כדי לעודד את התהליך.

 

בעל הסובארו נוסע ברכב שבזמנו היה מפואר ומשלם בדיוק לפי הטבלה שהבאתי.

 

כחדש הוא היה משלם אגרה של 1688 ש"ח.

 

אז הדפיקות היא בעיקר במבנה אגרות הרישוי כאילו.

 

ולמה כאילו ?

 

כי הרכב שלכם או הרכב החדש , שניכם משתמשים באותה תשתית של כבישים דפוקה .

 

ואחרי כל זה , מתי ההפגנה אני שם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חברים יש לי הונדה סיויק קופה מודל 97 בלי סאנרוף בלי חלונות חשמל + מראות ועם מנוע יחסית חלש לשאר הקופה פה בארץ D16Y7 שמפיק 105 כ"ס אומנם הרכב הוא יבוא אישי מארה"ב אבל רמת אבזור הכי נמוכה DX.

שילתי באוקטובר 1618 שקל אגרת רישוי.

 

אז כן אני יודע שהרכב הוא יבוא אישי אבל למה אני צריך לשלם על רכב שכיום 15 שנה על הכביש 1618 שקל?

פורסם

חברים חסרה הענות כנראה אני יצטרך לפתוח שרשור נוסף בעיקבות הנושא.

בינתיים, צריך הענות, על מנת לפנות לתקשורת.

פורסם

אם אינני טועה ראיתי פעם כתבה טכנית על כך שרכבים משנתון יצור מסוים והלאה משלמים אגרה משתנה כל שנה

(כלפי מטה) כתלות בירידת ערך הרכב. רכבים משנתון נמוך יותר מתאריך הכנס התקנה הזו לתוקף ישלמו כל שנה את אותו סכום הקבוע. הרכב שלי משנת 88 ואני משלם כ 1200 ש"ח טסט שנתי במצטבר.

ידעתי גם ידעתי על כך שאגרת רשות השידור כלולה במחיר.

פורסם

תרדו מהנושא חבל על הבריאות והזמן שלכם

שלמו והמשיכו הלאה

כך קובע החוק , יש לשלם אגרת רדיו גם אם אין רדיו ברכב , יש לשלם אגרת רישוי , בדיקת זיהום אוויר וכן הלאה

בזמנו רכב דיזל שילם קנס של 2600 שקלים יותר מאותו רכב מצויד במנוע בנזין

תיקנו את העיוות על ידי העלאת הסולר ומס הבלו ליקר יותר מבנזין

זה פתרון קלאסי אם לא תשלמו פה אז תשלמו במקום אחר

לא יעזור כלום.את הכסף המדינה תגבה מכאן או מכאן

וכפי שהפקידה ציינה אין לך כסף אל תחזיק רכב

פורסם
תרדו מהנושא חבל על הבריאות והזמן שלכם

שלמו והמשיכו הלאה

כך קובע החוק , יש לשלם אגרת רדיו גם אם אין רדיו ברכב , יש לשלם אגרת רישוי , בדיקת זיהום אוויר וכן הלאה

בזמנו רכב דיזל שילם קנס של 2600 שקלים יותר מאותו רכב מצויד במנוע בנזין

תיקנו את העיוות על ידי העלאת הסולר ומס הבלו ליקר יותר מבנזין

זה פתרון קלאסי אם לא תשלמו פה אז תשלמו במקום אחר

לא יעזור כלום.את הכסף המדינה תגבה מכאן או מכאן

וכפי שהפקידה ציינה אין לך כסף אל תחזיק רכב

 

זאת אומרת שאני יכול למכור את הרכב שלי ב40000 ש"ח ? לפי אגרת הרישוי.

טוב אני לא מסכים בכלל, דלק גם כך יקר, מה כבר יכול להיות יותר גרוע.

אחרי מחאת הדלק המחירים התמתנו קצת, גם זה משהו.

פורסם

מסכים עם omri

אין מה לעשות ושום הפגנה לא תעזור, השפעתה תהיה בדומה להפגנה על מחירי הדלק.

היו בנושא הרבה כתבות ועצומות (זאת לדעתי האחרונה שהיתה), כנ"ל גם בפייסבוק.

והנה הצעת חוק לביטול אגרת הטלוויזיה והרדיו.

פורסם

תרדו מהעץ.

 

אגרת הרדיו זה הדבר הכי חכם שהיה פה בעשר השנים האחרונות.

 

בסה"כ העבירו חלק מתשלום האגרה אל הנהגים - ובכך החלו לגבות בפועל אגרת רשות השידור גם מערבים וחרדים שלא היו משלמים אגרה.

 

עם הכסף שהתקבל, פטרו נזקקי ביטוח לאומי רבים מתשלום אגרת טלוויזיה.

 

 

אז במקום להתעצבן, תחשוב שהיית משלם את זה בכל מקרה בתוך אגרת הטלוויזיה, אבל במקום זאת, הכסף שלך מכסה את החור שנוצר ע"י נזקק לקצבת סעד שלא יכול לשלם אבל בכ"ז רוצה לקלוט לפחות את השידורים עם האנטנה.

פורסם
תרדו מהעץ.

 

אגרת הרדיו זה הדבר הכי חכם שהיה פה בעשר השנים האחרונות.

 

בסה"כ העבירו חלק מתשלום האגרה אל הנהגים - ובכך החלו לגבות בפועל אגרת רשות השידור גם מערבים וחרדים שלא היו משלמים אגרה.

 

עם הכסף שהתקבל, פטרו נזקקי ביטוח לאומי רבים מתשלום אגרת טלוויזיה.

 

 

אז במקום להתעצבן, תחשוב שהיית משלם את זה בכל מקרה בתוך אגרת הטלוויזיה, אבל במקום זאת, הכסף שלך מכסה את החור שנוצר ע"י נזקק לקצבת סעד שלא יכול לשלם אבל בכ"ז רוצה לקלוט לפחות את השידורים עם האנטנה.

 

נעים מאד אני יתום מגיל 12 שהיום גר עם סבתא סיעודית וגם בגלל זה מחויב להחזיק רכב, למרות שהרופאים לא ממליצים על ועדה שתקבע שהסבתא באמת צריכה רכב צמוד, א כן אני סטודנט שמרוויח כ3150 חודשי,בממצוע ומשלם מזה את הלימודים הנסיעות כ 80 קלומטר מהבית ללימודים ואת השירותים והחשבונות לפחות חלקם הגדול.

אך אתה מדבר איתי על מקבלי קצבה? אני גם כך לא הייתי משלם את האגרה.

ומה הקשר בכלל, ככל שהמדינה מנסה לגזול אני עוד יותר מתנגד, כאשר הגביה מוצדקת אין חי בעיה בכלל.

אני לא דיברתי על האגרה אלה על תופעה ומחיר פר מוצר או רכב.

פורסם

יש לי הצעה בשבילך.

 

תשקיע את הזמן שלך בשלושה דברים.

 

האחד - בלימודיך.

 

שניים - למצוא דרכים לשפר את מצבך ומצב סבתך במוסדות הנוגעים בדבר כמו הביטוח לאומי.

 

שלוש - למצוא תעסוקה נוספת /אחרת כדי להגדיל את שכרך.

 

יש במדינה הזאת לא מעט עיוותים שצריך לתקן , העיוות ( ככל שיש כאן עיוות ) שאתה העלית הוא מן הקטנים והזניחים ביותר שיש.

 

ולא ברור בדיוק על מה אתה מתלונן . על אגרת הרדיו או על אגרת הרישוי או על שניהם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא מעניינת אותי החלוקה, התוצאה הסופית בעיתית.

רק רוצה תשלום פרפורציונאלי שאכן מתאים לראב הספיציפי ולא יותר ולא איכפת לי למי הולך הכסף.

פורסם

אם אני מבין אותך נכון אתה רוצה שרכב משנת 1991 ישלם פחות משנת 2001 ורכב משנת 1981 ישלם פחות משנת 1991.

 

המחוקק החליט שמ 2001 ומטה משלמים את אותו הסכום ואת ההגיון הסברתי לך.

 

למרות שעל פי ההגיון הזה לא היה צריך להיות הפרש בכלל בין כלי הרכב הפרטיים לא בגלל השנה ולא שינוי עקב מחירו כחדש.

 

 

 

זה לא מה שכתבת בהודעה הראשונה שלך שהתרעמת על אגרת הרדיו שעליך לשלם ואין לך בכלל רדיו ברכב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...