Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש פה בחור התוודה כי על פגיו ראלי 106 מנוע 1300 שנת 1996 הוא משלם 800 ש"ח וזה הגיוני, ואני עם פגיו 205 דגם ג.ר

מנוע 1360 משלם 1014 איפה נשמע הדבר הזה?

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זאת אומרת שאני יכול למכור את הרכב שלי ב-40000 ש"ח? לפי אגרת הרישוי.
אתה יכול לפרסם אותו למכירה במחיר הזה, ואם יבוא גם הפראייר שיהיה מוכן לשלם לך כזה סכום אז אף אחד אינו מונע ממך מלבצע איתו את העיסקה.

הפקידה צודקת: רכב מוגדר בישראל כמוצר מותרות, ועזוב עכשיו את מצב התחבורה הציבורית כאן. קבע המחוקק שעבור רכב מדגם X ושנת יצור Y חל תשלום אגרה שנתי בסך Z ש"ח. אם אין לך אפשרות לשלם את אותם Z ש"ח, או שאל תחזיק ברכב כזה (האגרה עבור קטנוע זולה משמעותית, אגב), או שתגדיל את רמת ההכנסה שלך או שתפנה לביטוח לאומי ותברר מה ניתן לעשות בנדון.

אני באופן אישי לא רואה שום טעם במחאה הזאת, שלא לדבר על סיכויי הצלחתה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כמו שאמרו לך מחיר האגרה נקבע לפי שווי הרכב בעת העליה לכביש (קבוצת מס), לא לפי שווי השוק בעת חידוש הרשיון. בעבר זה היה מחושב לפי נפח מנוע אבל שינו את זה. סה"כ 1014 זה מחיר סביר.

 

אני על קולט 95 1.6 ידנית שילמתי 985 ש"ח.

לפני כמה ימים קיבלתי לרכב הנוכחי כמעט 1600 ש"ח.

 

 

 

לגבי האגרה, מבחינתי צריך לסגור את רשות השידור. מישהו פה בכלל רואה ערוץ 1? הכנסת? אני אפילו לא יודע איזה תחנת רדיות ממומנת מהאגרה הזאת, אבל זה כי אני בכלל לא שומע רדיו בכלל. יש יותר פרסומות ממוזיקה וכשאין פרסומות הם חופרים על משהו, וכסוף סוף יש מוזיקה יש איזה 30% שזה יהיה מזרחית. קיצר, לא תודה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
אני רוצה לשלם סכום הגיוני ביחס לרכב ולא אכפת לי ממה הוא מורכב.

 

אני ממש מבין אותך ומסכים איתך.

הסכומים שאנחנו משלמים לטסט זו שערוריה.

לי לדוגמא יש גולף קבריולט מודל 92

בחישוב לפי קבוצת רישוי אני בקבוצה 6 כלומר אני משלם כמעט כמו מי שיש לו מרצדס חדשה.

אין שום פרופורציה הגיונית בין עלות/שווי הרכב לסכום האגרה.

בנוסף הממשלה יודעת שלדרישה לרכב פרטי יש ביקוש קשיח, ביננו מי יכול היום להסתדר ולנהל בית בלי רכב

אז היא "דוחפת" לנו מיסים שונים ומשונים על דלק יקר, מיסוי מחריד על רכב חדש, כבישי אגרה-למרות שאנו משלמים מיסים ארנונה אגרות רישוי רדיו ועוד כול מיני שטויות שהם ימציאו (רק שתשלם). לקינוח היא מאפשרת לרשויות המקומיות לחגוג עלינו עם דו"וחת שלרוב אינם מצדקים ומשמשים כמיסוי עקיף.

יקומו החכמולוגים ויגידו קשה לך תמכור את הרכב.אומנם אופציה של תחבורה ציבורית נורמלית לא קימת.

מחאה לצערי לא עובדת במדינה שלנו (ראה את מחאת האוהלים)

מהפיכה?

אולי יום אחד שלאנשים כבר ממש ימאס.

 

בנתיים האופציה שנראית היא

 

נתב"ג

 

ובי בי (קונטרה לביבי)

פורסם

ממליץ לך לראות את ערוץ 1 ולא את הזבל של ערוץ 2 ו 10

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לי לדוגמא יש גולף קבריולט מודל 92

בחישוב לפי קבוצת רישוי אני בקבוצה 6 כלומר אני משלם כמעט כמו מי שיש לו מרצדס חדשה.

אין שום פרופורציה הגיונית בין עלות/שווי הרכב לסכום האגרה.

אתה לא ממש מתעמק בדברים שנכתבים בשרשור הזה, אה?

ככל שגיל הרכב יורד , האגרה יורדת.

 

ככל שהרכב יותר מפואר ( עלה יותר) הוא משלם יותר

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1069:agrot-rechev-risayon&catid=122:agorot-rechev-c&Itemid=182

אגרת הרישוי שאתה משלם נמוכה יותר מזאת שמשלם בעליה של מרצדס חדשה, ובצדק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אני ממש מבין אותך ומסכים איתך.

הסכומים שאנחנו משלמים לטסט זו שערוריה.

לי לדוגמא יש גולף קבריולט מודל 92

בחישוב לפי קבוצת רישוי אני בקבוצה 6 כלומר אני משלם כמעט כמו מי שיש לו מרצדס חדשה.

אין שום פרופורציה הגיונית בין עלות/שווי הרכב לסכום האגרה.

בנוסף הממשלה יודעת שלדרישה לרכב פרטי יש ביקוש קשיח, ביננו מי יכול היום להסתדר ולנהל בית בלי רכב

אז היא "דוחפת" לנו מיסים שונים ומשונים על דלק יקר, מיסוי מחריד על רכב חדש, כבישי אגרה-למרות שאנו משלמים מיסים ארנונה אגרות רישוי רדיו ועוד כול מיני שטויות שהם ימציאו (רק שתשלם). לקינוח היא מאפשרת לרשויות המקומיות לחגוג עלינו עם דו"וחת שלרוב אינם מצדקים ומשמשים כמיסוי עקיף.

יקומו החכמולוגים ויגידו קשה לך תמכור את הרכב.אומנם אופציה של תחבורה ציבורית נורמלית לא קימת.

מחאה לצערי לא עובדת במדינה שלנו (ראה את מחאת האוהלים)

מהפיכה?

אולי יום אחד שלאנשים כבר ממש ימאס.

 

בנתיים האופציה שנראית היא

 

נתב"ג

 

ובי בי (קונטרה לביבי)

 

מרצדס חדשה משלמת 4341 ש"ח לשנה ואתה 1282 ש"ח.

 

אגרה משלמים בשביל שירות , זו ההבחנה בינה לבין מס .

 

והטרנטה שלך והטרנטה החדשה משתמשים באותם תשתיות ועדיין אתה משלם פחות. הרבה פחות.

 

דלק גם יקר באירופה , מיסים גבוהים יש גם בסינגפור והונגקונג וכבישי אגרה קיימים בהרבה מדינות בעולם.

 

שאל את סולל הדרך לגבי קנסות בסינגפור אולי תבין מה זה קנסות.

 

אבל כאשר הנתיב לחו"ל קורץ אז ניתן להאשים את הכל כאן.

 

וכן יש כאן גם דברים לשנות.

 

וכנראה שאתה לא רואה שמחאת האוהלים מזיזה דברים . לאט אבל בטוח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה מקווה שהבנתה אותי, לא יקרה מצב שבו יהיה אדם שירצה לרכב רכב הכי בסיסי על מנת לשלם אליו לא הרבה בגל סיבות אישיות שאני פרטתי את שלי וישלם סכום גדול ממש.

הנה אני צריך לשלם 1014 והרכב בקבוצה 2 רכב בקבוצה 6 כמו שרשמתה משלם 1280 ש"ח איפה ההגיון?

פורסם

חלאס עם ההתיפיפות לגבי מיסים גבוהים גם בהונג קונג וסינגפור.

אין בעיה עם קנסות. עשית- תשלם. אבל יש גם יש בעיה עם היד הארוכה שהמדינה שולחת לכל שקל שלנו בכל תחומי החיים.

בדקת כמה עולה פה בפעם האחרונה מאזדה 3? כן כזאת פושטית וזולה. עכשיו בוא נראה כמה אותה מאזדה עולה בהונג קונג או סינגפור ביחס למשכורת שמשולמת.

 

ובאמת תודה רבה שממס ההכנסה המשולם,שבין הגבוהים בעולם, ושאר המיסים המטופשים המשולמים על בסיסי חודשי למדינה הזאת, אתה באמת "מרשה לנו לנסוע על אותה תשתית" שנוסעת מרצדס חדשה.

 

יודע מה?

אני לא מאמין שנשנה משהו כי כולנו כולל אני ואתה חבורה של חלמאים ופחדנים, אבל אני לא חושב שבחור צעיר שרוצה להתנייד ברכב קטן וזול צריך לשלם 1600 ש"ח לטסטס שנתי (שתי חצאי אגרות + שני אישורי בלמים+ שני בדיקות טסט).

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

זה בדיוק מה שאני אומר, וגם כשאמרו לי 880 ש'ח אמרתי בסדר כי זה נשמע ונראה הגיוני ביחס לרכב ולא 1014.

לצערי אבל לא נותנים לי לשלם את ה880 שקלים.

פורסם
הנה אני צריך לשלם 1014 והרכב בקבוצה 2 רכב בקבוצה 6 כמו שרשמתה משלם 1280 ש"ח איפה ההגיון?

 

 

רכב קבוצה 6 בן 20 כמעט, שכחת לציין. מה גם שהוא עכשיו צריך להוציא גם אישור בלמים לפני כל טסט.

אני משלם על רכב קבוצה 5 בן 8, כמעט 1600.

 

אגב אם הוא היה בן 7 אז האגרה היתה כמעט 1800, אז כנס לפרופורציות.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

מסכימים או לא, ה-80%+ מס על רכב חדש וה-50%~ מס על דלק מציקים לנו קצת יותר מאשר 1000 שקל אגרת רישוי בשנה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...