Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

DNY:

הרעיון של מיסי התחבורה הוא לא לכסות על תשתיות, אם כך היה התשתיות שלנו היו יותר טובות מבגרמניה (ע.ע אוטובאן)

הרעיון הוא לכסות:

משפחות ברוכות ילדים

ביטוח לאומי

בטלנים שלא יוצאים לעבוד

משטרת התנועה (שעוד מכניסה דוחות למדינה)

מכרזים ופרויקטים למקורבים

צ.ה.ל , וכן הלאה...

על כל שקל שאתה מרוויח כדי לרכוש רכב (שגם עליו נגבה מס כדין) אתה הולך וקונה רכב , ומשלם כפול. רכב אחד לך ורכב אחד למדינה.

עריכה: ל MIT אתה חייב להבין, שבמקום להתעסק באיך לעשות כסף כדי להחזיק מעמד אתה מנסה להלחם במשהו שלא ניתן להלחם בו, בכנסת יש חברי כנסת, בכנסת יש מזנון.. וכן הלאה.

אי אפשר להלחם בזה. תראה איזה הפגנות היו, מה יצא מיזה ? עכשיו אפשר לייבא בלי מיסים עד 1200 ש"ח .

וואו

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הנחת העבודה היא כי רכב מיושן מדרך הטבע רמתו המכנית / בטיחותית לא כמו רכב חדיש בגלל בעיות בלאי חיסרון כיס של המחזיק וכו'.

 

לכן נדרש להקפיד על הבטיחות של אותו רכב מיושן , יותר מאשר רכב חדיש.

 

לכן הגיעו למסקנה שהגיון רב בצידה כי יש לעשות בדיקה חצי שנתית לרכב.

 

המדינה לא גובה כפול אגרה , להיפך היא מקלה עליך , והתשלום "הכבד" מתחלק לשניים.

 

כמובן שהמכון טסטים והמוסך שבודק את בלמיך לא עובדים בחינם לכן אתה משלם להם עבור כל ביקור.

 

ויש הרבה דברים לא טובים שיש לתקן החל ממחיר הקוטג' וכלה בעול המילואים שנופל רק על חלק מהאוכלוסיה.

 

ומסכים איתך שרכב הוא לא מוצר מותרות, בכלל וביחוד במקום שהתחבורה הציבורית לא פועלת למשל בשבת ובחג בפרט..

 

ישה אני מודע שהפסקתי לעשות מילואים ברגע שהבנתי עד כמה המדינה הזאת רוצה לקבל וחא רוצה לתת,

בתור צעיר שכל האופציות נסגרו בשבילו החלטתי והוצאתי פטור ממילואים, כן תקפצו עלי אני מוכן.

יש לי פריצת דיסק ומה לעשות שהבצא לא רוצה אותי כי פה הוא לוקח עוד מכונאי דרג ב אלה לוקח על עצמו אחריות רפואית שמתורגמת בכסף, אז הוא לא צריך אותי.

ומצד שני כמה שלא תסתכל על זה צריך להיות פה חצי ערבי חצי חרדי אתיופי עם נחות ועוד להיות חד הורה ואז הכל נהיה פשוט בשבילך, א כן כבר שנתיים המדינה נותנת לי החזרי מס כי אני בודק כל שקל וכל נייר, בכדי לא לתת להם סיכוי לעשוק.

אולי אני ילדותי ואולי אני פטי, אבל אני לומד פוליטיקה וממשל והרצון שלי להגיע לצמרת משרד רישוי ואולי אך שהוא להשפיע עליו לטובה.

פורסם
DNY:

הרעיון של מיסי התחבורה הוא לא לכסות על תשתיות, אם כך היה התשתיות שלנו היו יותר טובות מבגרמניה (ע.ע אוטובאן)

הרעיון הוא לכסות:

משפחות ברוכות ילדים

ביטוח לאומי

בטלנים שלא יוצאים לעבוד

משטרת התנועה (שעוד מכניסה דוחות למדינה)

מכרזים ופרויקטים למקורבים

צ.ה.ל , וכן הלאה...

על כל שקל שאתה מרוויח כדי לרכוש רכב (שגם עליו נגבה מס כדין) אתה הולך וקונה רכב , ומשלם כפול. רכב אחד לך ורכב אחד למדינה.

עריכה: ל MIT אתה חייב להבין, שבמקום להתעסק באיך לעשות כסף כדי להחזיק מעמד אתה מנסה להלחם במשהו שלא ניתן להלחם בו, בכנסת יש חברי כנסת, בכנסת יש מזנון.. וכן הלאה.

אי אפשר להלחם בזה. תראה איזה הפגנות היו, מה יצא מיזה ? עכשיו אפשר לייבא בלי מיסים עד 1200 ש"ח .

וואו

מה אתה רציני, טוב אנחנו לא נצאה מזה, תמשיכו לבלבל במוח ונראה כמה תשלמו

עוד כמה שנים על הכול, לי יש גם דעה ואני יכול לבטא אותה.

אבל חברה הנקודה שממנה אני פותח היא לא משנה אך ולמה צריך להוריד את מחיר אגרת הרישוי או לתת לנו יותר בסכומים שאנו משלמים, וזה כל אחד שיש לו רכב חייב לממן חרדי או ערבי או דביל או אם חד הורית זה דפוק.

ומבחינתי אני אמור דוגמא לשלם 880 ש"ח על הרכב שלי תחלקו את זה בין כל אחד ואחד ל880 איש מה איכפת לי.

רוצים מדינה טובה תסגרו את ביטוח הלאומי תראו כמה אנשים יתחילו לעבוד פתאום.

בסקנדינויה המדינה לוקחת עד 70% מסים, אבל זהו אתם לא דואגים יותר לכלום ותראו איזו רמת חיים יש שם כמה פשיעה יש שם אז תדברו.

אני עדיין בעד המחאה כיוון שהמחיר לא מוצדק פר רכב או לחילופין אין תמורה לתשלום כה יקר.

פורסם

מאיפה הגעת למסקנה שאני עשיר?

אני מרוויח ממוצע ומנהל תקציב משפחתי כנדרש.

אני נשאר בדעתי שרכב הינו מותרות במיוחד בעיני המדינה שבכל שאלון דבילי אתה נדרש לציין אם אתה בעל רכב (ביטוח לאומי,סטודנט שמבקש מלגה,בנקים וכו') .

אם המצב נהיה דחוק הדבר הראשון שמוותרים עליו זה רכב ! כי זה מעיד שאתה שורף 1500 ש"ח בחודש פחות או יותר .

יש הרבה רפורמות סוציואקונומיות שצריכים לחולל במדינת ישראל -רכב אינה מין המעלה הראשונה!

חבל שזה מגיע לפסים של לכלוך על המדינה.

תן לנזקקים באמת ליצור מחאות אמיתיות וכואבות ולאחר מכן הבמה תתפנה לסטלן עם הנרגילה לומר שהוא לא יכול להרשות לעצמו דירה בהרצליה.

סליחה על הבוטות.

Gn'f'R

פורסם
נעים מאד אני יתום מגיל 12 שהיום גר עם סבתא סיעודית וגם בגלל זה מחויב להחזיק רכב, למרות שהרופאים לא ממליצים על ועדה שתקבע שהסבתא באמת צריכה רכב צמוד, א כן אני סטודנט שמרוויח כ3150 חודשי,בממצוע ומשלם מזה את הלימודים הנסיעות כ 80 קלומטר מהבית ללימודים ואת השירותים והחשבונות לפחות חלקם הגדול.

אך אתה מדבר איתי על מקבלי קצבה? אני גם כך לא הייתי משלם את האגרה.

ומה הקשר בכלל, ככל שהמדינה מנסה לגזול אני עוד יותר מתנגד, כאשר הגביה מוצדקת אין חי בעיה בכלל.

אני לא דיברתי על האגרה אלה על תופעה ומחיר פר מוצר או רכב.

 

מה אתה רציני, טוב אנחנו לא נצאה מזה, תמשיכו לבלבל במוח ונראה כמה תשלמו

עוד כמה שנים על הכול, לי יש גם דעה ואני יכול לבטא אותה.

אבל חברה הנקודה שממנה אני פותח היא לא משנה אך ולמה צריך להוריד את מחיר אגרת הרישוי או לתת לנו יותר בסכומים שאנו משלמים, וזה כל אחד שיש לו רכב חייב לממן חרדי או ערבי או דביל או אם חד הורית זה דפוק.

ומבחינתי אני אמור דוגמא לשלם 880 ש"ח על הרכב שלי תחלקו את זה בין כל אחד ואחד ל880 איש מה איכפת לי.

רוצים מדינה טובה תסגרו את ביטוח הלאומי תראו כמה אנשים יתחילו לעבוד פתאום.

בסקנדינויה המדינה לוקחת עד 70% מסים, אבל זהו אתם לא דואגים יותר לכלום ותראו איזו רמת חיים יש שם כמה פשיעה יש שם אז תדברו.

אני עדיין בעד המחאה כיוון שהמחיר לא מוצדק פר רכב או לחילופין אין תמורה לתשלום כה יקר.

 

אתה כותב שטויות ברמה שקשה להאמין.

 

ממי מקבלת סבתך קצבה?

 

וסתם שאלה כמה שנים אתה בארץ ומה השכלתך?

 

טפל בבעיות הפרטיות שלך שהם אמיתיות אח"כ תטפל בבעיות של עם ישראל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה אני לא בוכה אני רק, ספרתי מה המצב שלי, לגבי ביטוח הלאומי זה נושא מאד רגיש על אך חלק ממקבלי הקצבאות לא רוצים לעבוד בכלל.

ואני לומד בשביל להצליח בחיים, ולא סתם יושב ובוכה ומקבל ביטוח לאומי, אני עוד לא הייתי בכלל פעם אחת בלשכת העבודה, גם כשעבדתי מבחת לבית במכונאות והייתי משלם למדינה על זה שאין לי תלוש משכורת.

פורסם

סבתך מקבלת קצבה מביטוח לאומי ועוד אלפים כמוה ומאות אלפים מקבלים קיצבאות נוספות לכן לא סוגרים את הביטוח לאומי.

 

זה שיש גם בטלנים שמקבלים קיצבאות זה גם נכון אבל בגללם שוב לא צריכים לסגור את הביטוח לאומי.אלא לקצץ להם ולכל מי שהוא מתחזה / משתמט וכו' את הקצבה.

 

אתה עבדת בשחור, זאת אומרת לא שילמת מס הכנסה , ושילמת לביטוח לאומי כאילו אתה חסר עבודה , או איזו הגדרה שכזו, כדי שיהיה לך ביטוח מינימאלי כולל ביטוח בריאות ממלכתי.

 

אז מה בדיוק טענתך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה עם כל הכבוד לך ולדעות שלך, אני רציתי להבהיר לך שאני לא איזה עלוקה של המדינה ואני עובד ויהיה מה.

אבל עדיין התנאים פה על מנת לסדר את החיים לא משהו, אני במצבי נלחם מול הרבה גורמים בגלל שלא הכל תקין במדינה.

יבוסם למי שיש אבל ישה מהו חסד ומה היא צדקה. מפה ישה נמשיך בפרטי כי זה פשוט לא נאה לפורום להמשיך את השיחה ביני לבינך.

פורסם

לבחור שכתב על הוצאות על שיפוץ\בניית כבישים,

 

אצלי בעיר, לפני כמה שנים פרסמו כתבה באינדקס שמשפצים כביש מסוים (צובעים ליתר דיוק) במליון שקל.

בכל יום עברתי שם בבוקר ובערב וראיתי שהעבודה היא - התקנת עמוד ברזל קטן בגובה 3 מטר וצביעה של שפת המדרכה לאורך גג 15 מטר משני צידי הכביש.

 

איך עבודה כזו אפשר לתרגם למליון שקל, רק עובדי ממשלת ישראל יודעים.

 

כנראה איזה מכרז תפור או קומבינה נפוצה. בגלל זה ההוצאות הן מיליארדים ובכלל זה המיסים הם מיליארדים. הכל רקוב מהשורש.

פורסם

תצחקו או לא אני כבר מהבוקר רץ בין המשרדים ורק בועטים אותי מפה לשם ללא תשובות, מעצבן אבל שיתמצו קצת הכלבים האלה.

כסף יודעים לקחת שיתנו תשובות הגיוניות, כל המוסכניקים שפגשתי פה שאני מכיר אומרים לי שזה מחיר מוגזם ואני צריך לשלם פחות מ900 ש"ח.

פורסם

היום הייתי במשרד הרישוי והמחיר ירד ל988 ש"ח.

כיוון שעד לפני אגרת הרדיו מחירו היה אמור להיות 871 ש"ח, מבדיקה מול סגנית מנהלת הסניף בבאר שבע.

פורסם

1014 אכן טעות

 

871 + 117 = 988 בדיוק לפי הטבלה שהבאתי לה לינק אי שם לפני 3 עמודים.

 

האם שאלת את הגברת הנכבדה כיצד חוייבת ב 26 ש"ח יותר?

 

 

מציע לכולם לבדוק את אגרות החידוש שלהם אם אכן מתאימים לטבלה ואם לא, זו , שערוריה .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
1014 אכן טעות

 

871 + 117 = 988 בדיוק לפי הטבלה שהבאתי לה לינק אי שם לפני 3 עמודים.

 

האם שאלת את הגברת הנכבדה כיצד חוייבת ב 26 ש"ח יותר?

 

 

מציע לכולם לבדוק את אגרות החידוש שלהם אם אכן מתאימים לטבלה ואם לא, זו , שערוריה .

 

ישה זו סתם טעות, זה כסף שנגבה על כך שפקידה מוציאה לך את הטופס , ולא שקיבלתה אותו בדואר.

כחומר 26 ש"ח על 3 דקות שבהם הפקידה מקלידה מדפיסה ומביאה לך את הרשיון.

ישה מה שעוד יותר הזוי זה שלמדינה לא איכפת בכלל כמה אתה משלם, בדיוק יותר או פחות, כלומר אם הייתה קורת טועת והיה רשום על התופס נגיד 300 ש"ח, הייתי משלם וזו בעצם הייתה אגרת הרישוי שלי לשנה זו.

מה שעוד יותר מקומם כי אין אחידות וכל אחד משלם לפי נה שנשלח אליו מסלי לבדוק. ויש גם הרבה אנשים במשרד רישוי שלא ידעו מדוע דווקא סכום זה ולא אחר, כלומר אותם הרכבים יכולים לקבל אגרה שונה ולא בטעות.

פורסם

כיוון שהמחשב מוציא בערך 3 מיליון חידושים בשנה אתה לא מצפה שמישהו ישב ויבדוק כל טופס.

 

יש הנחת עבודה שאומרת שמה שהוקלד פעם למחשב מייצג את נתוני הרכב וכך זה מתגלגל משנה לשנה.

 

רכב זהה משנה זהה ישלם את אותה האגרה כמו שכנו בעל אותם נתונים אלא אם חלה טעות הקלדה בפעם הראשונה שהוכנסו פרטי הרכב למחשב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...