Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ש"המפתחות היו אצלו" זה קל מאוד לתיקון - "תביא לי בבקשה את המפתחות של הרכב שלי". זה הכל.

זה שהביטוחים הועברו - בלבול מח, אבל ניתן להחזיר.

כל סוכן נורמלי היה עושה ROLLBACK לכל הסיפור הזה בלי עלויות נוספות.

 

זה מאד קל להגיד את זה אבל תסתכל על זה מהזוית האחרת.

 

אתה קם בבוקר בידיעה שהיום אתה מקבל את האוטו החדש.

מטפל בביטוחים כמה שעות, מתארגן בעצמך (ויש הרבה מה לארגן. אפילו כשאני מחליף רכב בליסינג ואני מקבל אותו עד המשרד, עדיין יש לי לפחות שעתיים של העברות ומיון של הזבל)

ואז כשהכל מאורגן ומוכן, פתאום אתה מוצא את עצמך עם דרישה של הוספת כסף.

 

יש אנשים שהבלגאן המחודש הזה כמו גם העניין הפסיכולוגי של התחלת הכל מחדש, מכריע את הכף וגורם להם לבלוע את הרוק ולהסכים בלית ברירה.

אבל זה לא אומר שאסור להם לתבוע עגמת נפש אחר כך.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מאוד אובייקטיבי , ואני מקבל שירות מעולה מחברת שלמה, ונמאס לי לראות ישראלים שמחפשים כל היום , אם זה באמת היה מציק לה היא הייתה הולכת לעורך דין ותובעת אותם . ולא באה לפה לז"""ן את השכל .

 

לפני שתובעים מדברים , מכיר הליך כזה?

 

ולתבוע יש לה זמן , אז אולי גם הזמן לזה יגיע.

 

מאיזה רכב יש לך קשרים כאלה טובים בשלמה (כאשר אתה נוסע על רכב שנת 97 ) ?

 

ואיך אתה אובייקטיבי כאשר אין לך מושג קלוש מה קרה שם באמת.

 

אז במקום לZיין לנו את המוח תפעיל את קשריך הטובים תודיע לשלמה על השרשור הזה ואז אחד משניים

 

או שתגיע לכאן תגובה מסודרת שלהם "או אם זה באמת היה מציק לה היא הייתה הולכת לעורך דין ותובעת אותם . ולא באה לפה לז"""ן את השכל ". יעשו את הפעולה המתבקשת של להגיש נגדה תביעה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני מבין את הכעס שלך, אך לפי דעתי אין לך שום שירות רע שחברת שלמה עשתה לך .

להיפך את צריכה להגיד תודה שהסכימו לקבל מימך ו\או להפנות אותך לסוחר שיקח את הגרוטאה שלך .

 

אפילו את אומרת שהרכב עבר תאונה קשה, וגם את מודעת שסוחר מעורב בעיסקה, כי חברת שלמה ממש לא מתעסקת ברכבים כמו שלך.

 

אני לא יודע מהיכן הקרצת את השטויות שכתבת.

 

לפי דברי הלקוחה (בהסתייגות שהם אכן כפי שנכתב כאן), היא נתנה גילוי מלא וחתמה את העסקה על בסיס הגילוי המלא. ברגע ונחתמה העסקה, על שלמה סיקסט לכבד אותה. לאחר שהעסקה נחתמה, אף צד לא צריך להגיד תודה לצד השני, על שהוא מקיים את העסקה.

 

זה א'-ב' של חוזים והתנהלות הוגנת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גילי אתה לא מכיר את הבחורה ואת פרטי המקרה.

 

מציע שתמתן את דבריך בעניין.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

היא נתנה גילוי נאות, אמרה ונתנה כל פרט לגבי מצב הרכב, טיפולים, תאונות וכדומה.

 

נשמע שלשמה סיקסט זה היה בסדר - ועובדה שהחוזה נחתם.

 

אם החוזה נחתם, משמע, מבחינת שלמה סיקסט לא אמורה להיות בעיה. לא בחוזה ולא ברגע קבלת הרכב ושחרור הרכב אותו היא קנתה. אז איך יכול להיות שיד אחד לא מכירה את היד השניה?

 

איך מצד אחד חותמים על חוזה ומצד שני "הרכב כבר לא טוב"?

נשמע כאילו צוות אחד, צוות המכירות התלהב, אך הצוות השני, סוכן הרכב, לא ממש. איך יש קצר כזה?

ברגע שחתמו, סוכן הרכב צריך לקבל את הרכב כמו שהוא (במידה ולא עבר איזו תאונה או משהו לאחר החוזה) ולא להתחיל לריב עם הלקוח ועם מי שהסכים בשלמה לעשות חוזה.

פורסם
אני מבין את הכעס שלך, אך לפי דעתי אין לך שום שירות רע שחברת שלמה עשתה לך .

להיפך את צריכה להגיד תודה שהסכימו לקבל מימך ו\או להפנות אותך לסוחר שיקח את הגרוטאה שלך .

 

אפילו את אומרת שהרכב עבר תאונה קשה, וגם את מודעת שסוחר מעורב בעיסקה, כי חברת שלמה ממש לא מתעסקת ברכבים כמו שלך.

זה שסוחר מעורב בעיסקה לא אמור לעניין אותה, כי זו עסקה בין שלמה סיקסט לסוחר.

אם היא הייתה רוצה למכור את הרכב לסוחר, היא לא הייתה צריכה תיווך של אף אחד.אתה אומר שהיא צריכה להגיד תודה?סוחרים קונים הכל (לא כולם, אבל יש כאלה שרכבים עם תאונות הם פרנסה טובה בשבילם).

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אנשים יקרים,

אני שמחה לבשר שאחרי דין ודברים עם שלמה סיקסט, ואחרי פרסום בפייסבוק ופניות של כמה כתבים.., הוחלט להחזיר לי את מלוא הסכום שהוסף במעמד ההחלפה. הלוואי שכל עוולה צרכנית תסתיים כך...

פורסם
אנשים יקרים,

אני שמחה לבשר שאחרי דין ודברים עם שלמה סיקסט, ואחרי פרסום בפייסבוק ופניות של כמה כתבים.., הוחלט להחזיר לי את מלוא הסכום שהוסף במעמד ההחלפה. הלוואי שכל עוולה צרכנית תסתיים כך...

 

הלוואי וכל עוולה צרכנית לא הייתה צריכה להסתיים רק אחרי פניה לתקשורת ובפרסום ברשתות החברתיות! תודעת השירות של חלק מהחברות בארץ פשוט שווה לתחת (סליחה על הצרפתית שלי).

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אני מאמין שיש שתי סיבות למה היא הייתה צריכה להוסיף כסף

 

1. היא בחרה להישאר עם הרכב שלה עד ליום קבלת הרכב החדש - משמע הרכב שלה חטף במחירון ובגלל זה היא הייתה צריכה להוסיף כסף.

 

2. היא סגרה איתם על טרייד אין ובזמן שהרכב נישאר אצלה כניראה הרכב שלה חטף כמה מכות פח.

 

שלמה סיקסט היא חברה מאוד הגונה, וחבל שמפרסמת המודעה בחרה לא לרשום את כל הפרטים, אני בהחלט מקווה שמישהו מחברת

שלמה סיקסט יראה את המודעה .

 

אני מבין את הכעס שלך, אך לפי דעתי אין לך שום שירות רע שחברת שלמה עשתה לך .

להיפך את צריכה להגיד תודה שהסכימו לקבל מימך ו\או להפנות אותך לסוחר שיקח את הגרוטאה שלך .

 

אפילו את אומרת שהרכב עבר תאונה קשה, וגם את מודעת שסוחר מעורב בעיסקה, כי חברת שלמה ממש לא מתעסקת ברכבים כמו שלך.

 

אני מאוד אובייקטיבי , ואני מקבל שירות מעולה מחברת שלמה, ונמאס לי לראות ישראלים שמחפשים כל היום , אם זה באמת היה מציק לה היא הייתה הולכת לעורך דין ותובעת אותם . ולא באה לפה לז"""ן את השכל .

 

לפני שתובעים מדברים , מכיר הליך כזה?

 

ולתבוע יש לה זמן , אז אולי גם הזמן לזה יגיע.

 

מאיזה רכב יש לך קשרים כאלה טובים בשלמה (כאשר אתה נוסע על רכב שנת 97 ) ?

 

ואיך אתה אובייקטיבי כאשר אין לך מושג קלוש מה קרה שם באמת.

 

אז במקום לZיין לנו את המוח תפעיל את קשריך הטובים תודיע לשלמה על השרשור הזה ואז אחד משניים

 

או שתגיע לכאן תגובה מסודרת שלהם "או אם זה באמת היה מציק לה היא הייתה הולכת לעורך דין ותובעת אותם . ולא באה לפה לז"""ן את השכל ". יעשו את הפעולה המתבקשת של להגיש נגדה תביעה.

 

אנשים יקרים,

אני שמחה לבשר שאחרי דין ודברים עם שלמה סיקסט, ואחרי פרסום בפייסבוק ופניות של כמה כתבים.., הוחלט להחזיר לי את מלוא הסכום שהוסף במעמד ההחלפה. הלוואי שכל עוולה צרכנית תסתיים כך...

 

gili007

 

תגובתך .

 

 

לדעתי

יצאת לא חכם .

 

כל הכבוד לגברת שידעה לעמוד על שלה.

 

חבל רק שלשם כך היה צריך לערבב כל כך הרבה גורמים זרים , כדי להביא את שלמה להחזיר את הכסף.

 

וכבר חכמינו דרשו בנושא

 

משל למה הדבר דומה?

לאחד שאמר לעבדו: "צא והבא לי דג מן השוק".

יצא והביא לו דג מן השוק מבאיש [=מקולקל, מסריח].

אמר לו: "בגזירה! או תאכל הדג, או תלקה מאה מכות, או תתן לי מאה מנה".

אמר לו "הריני אוכל".

התחיל לאכול. לא הספיק לגמור עד שאמר "הריני לוקה".

לקה ששים. לא הספיק לגמור עד שאמר "הריני נותן מאה מנה".

נמצא אוכל את הדג ולוקה ונותן מאה מנה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה לא מקרה ראשון שאני שומע ,שאחרי פרסום בעיה צרכנית בפייסבוק ובכלל במדיה, החברה המדוברת מחזירה כסף.

עדיף לדעתי מתביעה משפטית.

חבל שצריך להגיע גם לזה, אבל לפחות זה משהו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לאט לאט יפנימו הגופים העסקיים כי הצרכן הוא לא רק צרחן, אלא יש בידו כוח.

 

ואז יהיו חיינו יותר קלים ובמקרים גבוליים גם יחזירו לנו כסף שלא בהכרח מגיע לנו כדי לשמור על השם הטוב ובאמת רק המקרים שבו ברור כי לא מגיע ללקוח יעמדו הם על רגליהם האחוריות.

 

עדיף מאשר להגיד לא , ואח"כ בעקבות לחץ לשלם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...