Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאמין שיש שתי סיבות למה היא הייתה צריכה להוסיף כסף

 

1. היא בחרה להישאר עם הרכב שלה עד ליום קבלת הרכב החדש - משמע הרכב שלה חטף במחירון ובגלל זה היא הייתה צריכה להוסיף כסף.

 

2. היא סגרה איתם על טרייד אין ובזמן שהרכב נישאר אצלה כניראה הרכב שלה חטף כמה מכות פח.

 

שלמה סיקסט היא חברה מאוד הגונה, וחבל שמפרסמת המודעה בחרה לא לרשום את כל הפרטים, אני בהחלט מקווה שמישהו מחברת

שלמה סיקסט יראה את המודעה .

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי מה שהיא כותבת בפייסבוק מנכ"ל שלמה סיקסט התקשר אליה והנושא נמצא בטיפול.

 

אני מקווה שהיא תשוב לפה ותענה על השאלות.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

שלום לכל המגיבים ותודה על התגובות. אני אשתדל להגיב לרוב התגובות ולשפוך קצת יותר אור על המקרה.

נכתב כאן שבטח הייתי צריכה להוריד במחיר כי המחירון ירד או כי קרה משהו לאוטו בין מועד החתימה למועד ההחלפה. לא כך הדבר. ההחלפה נקבעה למועד שבו המחירון עדיין תקף בדיוק כדי להמנע מהורדה, ולא קרה כלום לאוטו בין לבין. מה שקרה הוא שבמעמד החתימה הגעתי לשלמה סיקסט וסיפרתי בשקיפות מלאה את כל קורות האוטו: סיפרתי שהייתה לאוטו תאונה קשה ביד לפניי לפני כחמש שנים ואפילו הראיתי להם את הבדיקה של האוטו כשאני קניתי אותו (מה שאני ממש לא מחויבת לעשות). כמו כן הבאתי ספר טיפולים מלא ומפורט שמראה כל מה שהאוטו עבר בשנים האחרונות. הוצעה לי הצעת מחיר לטרייד אין נמוכה משמעותית מהמחירון ואני הסכמתי משום שהאוטו עבר תאונה. הבדיקה הוקראה לסוחר מכוניות טלפונית ופוקססה לו. כשהגעתי להחלפה, הסוחר טען שהוא לא ידע מכל הדברים הללו, וניסה להתמקח שוב על המחיר.

מה שאבסורד הוא שהסוחר התמקח מולי, כשאני בעצם חתמתי על עסקה עם שלמה סיקסט, ושלמה סיקסט לא הסכימו להתערב. הדבר היחיד שהם אמרו לי זה שאני צריכה לנהל משא ומתן מחודש עם הסוחר.

לגבי חוק לשון הרע החדש - התייעצתי עם עורכת הדין שלי לפני שפרסמתי את המכתב (כי הוא מתגלגל גם בפייסבוק בתפוצה רחבה, ואני אשמח אם תפיצו גם). לא ניתן לתבוע אותי אם אני כותבת אמת. וכל מה שכתוב במכתב הוא אמת לאמיתה.

שאלתם גם למה לא ביטלתי את העסקה. אני שואלת את עצמי את אותה שאלה... לא נעים לחשוב שאני מחויבת לשנתיים וחצי הקרובות לחברה שהתנהגה כך אליי. המצב בפועל היה שהמפתחות של האוטו הישן היו אצל הסוחר, המפתחות של החדש היו אצל שלמה סיקסט, והביטוח כבר הועבר לאוטו החדש. לא יכולתי לדמיין לחזור הביתה עם האוטו הישן ולהתחיל שוב את כל התהליך. אבל, יכול להיות שאם לא היה מופעל עליי לחץ כל כך כבד וההתנהלות לא הייתה בריונית - הייתי נוהגת אחרת ומפוצצת את העסקה.

המכתב הופץ גם לכתבים שונים בנושאי צרכנות ורכב וחלקם כבר חזרו אליי עם התעניינות. אני מקווה שייצא מזה משהו כי אכן התקשורת יכולה לעזור בנושאים כאלו. גם מבחינת עשיית צדק מבחינתי וגם מבחינת להתריע לאנשים אחרים.

אני מצטערת על התגובה הארוכה, היה לי חשוב שתדעו את הפרטים במלואים,

מירה

פורסם
עדיף שלא תזכיר דברים שהם לא נכונים - לפי החוק החדש (וגם לפי החוק הישן! הדבר היחידי ששונה והא גובה הקנס) חברת שלמה צריכה לקבל אפשרות להגיב תוך X זמן. מכיוון שזהו פורום פתוח, כל נציג של חברת שלמה יותר ממוזמן להירשם לפורום ולהגיב. אני דווקא אשמח לשמוע מה יש להם להגיד.

 

עדיין אין חוק חדש אלא מדובר רק בהצעת חוק.

 

ונכון שכל תלונה של משתמש חדש יש לבחון בעיניים יותר ביקורתיות מבלי שזה אומר כי תלונתו אינה מוצדקת.

 

ועורכת הדין של פותחת השרשור לא אמרה לך כך. ואם מה שציטטת ממנה הוא נכון אז אין לה מושג במשפטים.

 

כי לתבוע יכול כל אחד , לזכות זו שאלה אחרת, ואת זה מחליט בית המשפט בלבד.

 

ומה טוב שבית משפט בדרך כלל פוסק לאחר ששמע את הסיפור של שני הצדדים ולא רק צד אחד.

 

אז אולי נשמע כאן גם את הצד של שלמה ואולי לא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש לי חבר בשם "google", אני משתמש בו לפני שאני מבצע עסקעות כאלו ואחרות..

אם גם את היית בודקת עם החבר הנ"ל, לא היית מופתעת מהעסקה.

 

אז מה יצא לשלמה סיקסט מכל הסיפור?

שיטת מצליח שבמקרה זה הצליחה להם (וכנראה גם במקרים אחרים, לכאורה).

פרסום רע, שכנראה לא משפיע עליהם לשלילה, עובדה הם עדיין קיימים וממשיכים לתת שירות בדיוק כמו שהם יודעים לתת.

למעשה הם חברת הליסינג הגדולה בישראל עם 28% נתח שוק.

פורסם

הבעיה היא בדיוק מה שגילי כתבה.

 

מי שבוחר להישאר עם הרכב הישן "בינתיים" ולהנות מ"מפתח תמורת מפתח" נכנס לסיכון.

תמיד יכולים לטעון (טענה מוצדקת או לא - אין לי דרך לדעת לגבי המקרה הנוכחי) שהרכב עבר תאונה או מכות בין יום חתימת ההסכם לבין יום מסירת המפתחות.

 

הדרך היחידה להימנע מהסיכון הזה בעסקת טרייד אין היא שיובהר בחוזה שהרכב הישן נמסר "AS-IS" כלומר כמו שהוא, מייד עם חתימת ההסכם. וככה אין הפתעות.

 

כמובן שחובה להעביר בעלות מייד ולא להאמין לשום סיפורים. ובטח שלא להשאיר לסוחרים האלו צילום ת"ז ואת הרכב הישן שיעבירו בעלות בעצמם. סוחרי רכב הם סוחרי רכב אפילו אם יש להם חליפה ועניבה ומשרד.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

wil

 

ובהנחה שאכן לא קרה מאומה והיה גילוי נאות מצידה והיא חתומה מול שלמה מה פתאום היא צריכה בכלל להיכנס למו"מ מול ינקלה הסוחר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כל מה שהיא אמרה בעל פה לשלמה סיקסט (האוטו אחרי תאונות וכו') היה צריך להיות מעוגן בחוזה.

לפי מה שהבנתי מההודעה שלה זה לא היה כתוב בשום מקום.

מה שלא כתוב לא קיים.

 

הקטע של להתחיל להתמקח עם סוחר שהוא בכלל לא צד בעסקה מסריח, זה אני מסכים.

אני כנראה בשלב הזה הייתי אומר שאין בעיה, מבטלים את כל הסיפור וזהו.

זה ש"המפתחות היו אצלו" זה קל מאוד לתיקון - "תביא לי בבקשה את המפתחות של הרכב שלי". זה הכל.

זה שהביטוחים הועברו - בלבול מח, אבל ניתן להחזיר.

כל סוכן נורמלי היה עושה ROLLBACK לכל הסיפור הזה בלי עלויות נוספות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני מבין את הכעס שלך, אך לפי דעתי אין לך שום שירות רע שחברת שלמה עשתה לך .

להיפך את צריכה להגיד תודה שהסכימו לקבל מימך ו\או להפנות אותך לסוחר שיקח את הגרוטאה שלך .

 

אפילו את אומרת שהרכב עבר תאונה קשה, וגם את מודעת שסוחר מעורב בעיסקה, כי חברת שלמה ממש לא מתעסקת ברכבים כמו שלך.

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

פורסם

תגיד, אתה נציג של שלמה או מה? לפחות תן פה גילוי נאות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
תגיד, אתה נציג של שלמה או מה? לפחות תן פה גילוי נאות.

 

:mm_yeah::mm_yeah:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מירה, לדעתי תתבעי אותם, יש חוזה, הוא אמור להיות ברור לחלוטין.

gili007, נשמע שאתה מאוד לא אובייקטיבי, בלשון המעטה.

פורסם
אני מבין את הכעס שלך, אך לפי דעתי אין לך שום שירות רע שחברת שלמה עשתה לך .

להיפך את צריכה להגיד תודה שהסכימו לקבל מימך ו\או להפנות אותך לסוחר שיקח את הגרוטאה שלך .

 

אפילו את אומרת שהרכב עבר תאונה קשה, וגם את מודעת שסוחר מעורב בעיסקה, כי חברת שלמה ממש לא מתעסקת ברכבים כמו שלך.

 

נראה שאתה יודע את כל העובדות ומגן בחירוף נפש על שלמה..רוצה לספר לנו משהו?

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

אני מאוד אובייקטיבי , ואני מקבל שירות מעולה מחברת שלמה, ונמאס לי לראות ישראלים שמחפשים כל היום , אם זה באמת היה מציק לה היא הייתה הולכת לעורך דין ותובעת אותם . ולא באה לפה לז"""ן את השכל .

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3


×
×
  • תוכן חדש...