Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיטרואן יצאו במסע פרסום חסר תקדים ל-4 ימי מכירות שהתחילו היום, אבל הם "לא מוסרים מחירים בטלפון".

 

האם מישהו היה באולמות ובירר את המחירים "שלא יחזרו"?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הם כתבו שהמחירים כאלה לא יחזרו - ולא כתבו שהמחירים האלה מעולם לא היו...

:lol:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אנחנו רק הולכים לראות יותר ויותר ויותר מבצעים מהסגנון הזה - אל תילחצו לסגור עסקה.



 

שוק הרכב בקאנטים!

 

גם כל סוכניות המכירה פשוט מתים למכור סחורה חדשה.

 

גם שוק הליסינג "מקיא" רכבים פורשים לשוק הפרטי וסה"כ מדובר ברכבים בני 3 עד 4 שנים.

 

גם אנחנו עומדים בתחילה של עשור שבה אנחנו הולכים לראות טכנולוגיות רבות ושונות לרכבים חסכוניים יותר.

 

בקיצור כל הגורמים מעלה רק משחקים לרעת סוכניות הרכב ולרעת שווקי המכירות.

 

הלוואי וסוף סוף יצרן אחד יחליט לעבור פה את הבירוקרטיה ולהקים מפעל ייצור - וואיי וואיי מה שיקרה לשוק המקומי :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

C3 פיקאסו , בנזין 94K ש"ח, דיזל 103K ש"ח

C4 פיקאסו , 145-155K ש"ח

C4 החדשה 110K ש"ח

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
על C4 הכי זולה יש הנחה של 11K ש"ח ועל שאר הדגמים יש הנחה של 10K

הייתי היום שם אכן נכון

C4 109

C3 89

DS3 130

C4 PICASS 139

 

לפני שנה זה היה בדיוק אותו דבר.

פורסם
הייתי היום שם אכן נכון

C4 109

C3 89

DS3 130

C4 PICASS 139

 

לפני שנה זה היה בדיוק אותו דבר.

 

מה זה אומר מבחינתם אם נשאר סטוק של דגמי 2011 כשנגמרת השנה?

הרכבים הופכים לדגמי 2012 ?

נהג ותיק

פורסם
מה זה אומר מבחינתם אם נשאר סטוק של דגמי 2011 כשנגמרת השנה?

הרכבים הופכים לדגמי 2012 ?

זה אומר שהרכבים שאוחסנו אצלהם יותר משנה יהיו יד 2 למי שיקנה אותם .

בעיקרון המחירים כן אטרקטיבים כך שזה לא יקרה, שנה שעברה קנינו 308 ב109 ואחרי יומיים רצינו עוד אחת כבר לא היתה.

מבחינת הלקוח מדובר על חודש עליה על הכביש כך שהנחה של 10 אלף שווה יותר , כל ההפרש בן 12/11 ל1/12 הוא אלף ש"ח במחירון .

למי שאומר שאת הלקוחות העתידיים זה לא יעניין הוא פשוט טועה מיכוון שעוד 3 שנים רוב המכוניות ימכרו לפי חודש עליה על הכביש כך שכל הישנות שנולדו לפי השיטה ישנה כבר לא יהיו בשוק ואז השיטה החדשה תתפוס והלקוחות כן יבדקו במחירון לפי חודש ולא לפי שנתון.

ומי שלא ירצה את הרכב שילך ..... .

דרך אגב לשאלתך , שבאנו לקבל את הרכב שנה שעברה היו בכניסה לסוכנות 5 מכוניות חדשות 308 SW 5 מקומות ,שכנראה לא הצליחו למכור אותם והם הוצאו בהנחה עוד יותר משמעותית !! ואפילו באספקה מידית !!

פורסם
מה זה אומר מבחינתם אם נשאר סטוק של דגמי 2011 כשנגמרת השנה?

הרכבים הופכים לדגמי 2012 ?

 

שום סטוק, אני הזמנתי את C4 EXCLUSIVE והיא מגיעה ארצה רק בשבוע הבא

פשוט כנראה זה המחיר הראלי למכונית הזאת ויבואן מרויח יפה גם במחיר הזה

בברכה netmag.

פורסם
שום סטוק, אני הזמנתי את C4 EXCLUSIVE והיא מגיעה ארצה רק בשבוע הבא

פשוט כנראה זה המחיר הראלי למכונית הזאת ויבואן מרויח יפה גם במחיר הזה

 

לא הבנתי, אם רכב מגיע לארץ בדצמבר ולא נמכר, אז ניתן להחזיק אותו עד שנה אצל היבואן ועדיין למכור כיד ראשונה ?

אם ככה לא ברור מה הלחץ שלהם להוריד מחירים בסוף שנה.

נהג ותיק

פורסם
לא הבנתי, אם רכב מגיע לארץ בדצמבר ולא נמכר, אז ניתן להחזיק אותו עד שנה אצל היבואן ועדיין למכור כיד ראשונה ?

אם ככה לא ברור מה הלחץ שלהם להוריד מחירים בסוף שנה.

 

החוק אומר שרכב שעברה שנה מתאריך יצור שלו יבואן חייב לשחרר את הרכב מהמכס למכור אותו כיד שנייה. אין שום משמעות לשנה קלנדרית

בברכה netmag.

פורסם

אנחנו רק הולכים לראות יותר ויותר ויותר מבצעים מהסגנון הזה - אל תילחצו לסגור עסקה.

 

 

שוק הרכב בקאנטים!

 

גם כל סוכניות המכירה פשוט מתים למכור סחורה חדשה.

 

גם שוק הליסינג "מקיא" רכבים פורשים לשוק הפרטי וסה"כ מדובר ברכבים בני 3 עד 4 שנים.

 

גם אנחנו עומדים בתחילה של עשור שבה אנחנו הולכים לראות טכנולוגיות רבות ושונות לרכבים חסכוניים יותר.

 

בקיצור כל הגורמים מעלה רק משחקים לרעת סוכניות הרכב ולרעת שווקי המכירות.

 

הלוואי וסוף סוף יצרן אחד יחליט לעבור פה את הבירוקרטיה ולהקים מפעל ייצור - וואיי וואיי מה שיקרה לשוק המקומי

:-D

 

אף אחד לא מוכן כאבי ראש עם ועדי עובדים ,עם ההסתדרות החדשה ,עם פינוי פסולת ,עם טריקים של עובדים חסרים ,בעיקר האוצר לא רוצה סיבוכים מיותרים ,ככה בפתח הנמל בלי להעמיד שורת פקידים אלא אחד או שניים האוצר גובה את המעשר שלו ,הציבור בלי להרגיש משלם סכומי עתק למיסים ,ובא גואל לציון .

 

אני מסכים עם הקביעה שהשוק על הקאנטים ופזיזי המוח מהעבר אינם רצים לכל סוכנות לפתוח מכסה מנוע ולשחק את משחק הידענים .

 

גם שיטת "מחיר נמלי הים התיכון" כפי שהכריזו היום על מחירי הדלק לא תאושש את שוק הרכב ,שגם ככה הוא רווי תרתי משמע .

 

אני הולך ומשתכנע יותר ויותר מדעיכת הסופה של רכבי מיני קטנים קטנים וכאילו זולים ,ככה כנראה הם שווים .

פורסם
החוק אומר שרכב שעברה שנה מתאריך יצור שלו יבואן חייב לשחרר את הרכב מהמכס למכור אותו כיד שנייה. אין שום משמעות לשנה קלנדרית

 

אז אם ככה רכב שיוצר לפני 364 ימים ושוחרר מהמכס יחד עם רכב שיוצר לפני 10 ימים הם בעלי ערך שווה ושנתון זהה

למרות שאחד מהם התיישן שנה שלמה במחסנים ?

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...