Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אם ככה רכב שיוצר לפני 364 ימים ושוחרר מהמכס יחד עם רכב שיוצר לפני 10 ימים הם בעלי ערך שווה ושנתון זהה

למרות שאחד מהם התיישן שנה שלמה במחסנים ?

בהחלט כן

בברכה netmag.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה זה אומר מבחינתם אם נשאר סטוק של דגמי 2011 כשנגמרת השנה?

הרכבים הופכים לדגמי 2012 ?

 

לא, זה לא קשור לשנה קלנדרית, זה קשור ל-365 יום מייצור הרכב.

 

לא הבנתי, אם רכב מגיע לארץ בדצמבר ולא נמכר, אז ניתן להחזיק אותו עד שנה אצל היבואן ועדיין למכור כיד ראשונה ?

אם ככה לא ברור מה הלחץ שלהם להוריד מחירים בסוף שנה.

 

מאזנים חיוביים.

עמידה ביעדים שהתחייבו כלפי הייצרן, אחרת מאבדים הנחות כמות.

מיצוב, לפעמים שווה למכור קצת יותר במחיר נמוך ולהראות היקף פעילות גדול יותר מאשר למכור כמות קטנה של רכבים ולאבד שוק עתידי.

 

ובגלל זה המבצעים.

ב1/12 המכוניות הללו ימכרו כיד 2, ואז כבר יצטרכו לבקש הרבה פחות.

 

לא נכון

פורסם
ובגלל זה המבצעים.

ב1/12 המכוניות הללו ימכרו כיד 2, ואז כבר יצטרכו לבקש הרבה פחות.

 

אנשים לא מבנין עברית או שיש בעייה עם הבנת הנקרא???

365 יום מתאריך ייצור רכב יחשב כיד שנייה ללא קשר אם התחלפה שנה קלנדרית או לא

בברכה netmag.

פורסם
אנשים לא מבנין עברית או שיש בעייה עם הבנת הנקרא???

365 יום מתאריך ייצור רכב יחשב כיד שנייה ללא קשר אם התחלפה שנה קלנדרית או לא

 

 

ברור לחלוטין. זו הסיבה שרכב שיוצר בינואר 2011 חייב להימכר החודש.

נהג ותיק

פורסם

מה גורם לך לחשוב שבמגרשי היבואן יש רכבים אשר יוצרו בינואר 2011 ולא נמכרו עד עכשיו?

על FIFO שמעת?

אם יש אלו בודדים ובטח שלא ממכוניות הלחם וחמאה של היבואנים.

פורסם
מה גורם לך לחשוב שבמגרשי היבואן יש רכבים אשר יוצרו בינואר 2011 ולא נמכרו עד עכשיו?

על FIFO שמעת?

אם יש אלו בודדים ובטח שלא ממכוניות הלחם וחמאה של היבואנים.

 

אם היצרן שלח לו רכבים כאלה לפני חודש אז מן הסתם זה המצב.

נהג ותיק

פורסם

דבר ראשון, מין זה לא סתם..

 

דבר שני, אני ממש לא בטוח שהחוק הזה תקף במדינות נוספות ולכן מדוע שהיבואן יסכים לקבל מכונית אשר יוצרה לפני שנה?

אם הוא מקבל רכב כזה, הרי שהוא צריך לקבל אותו בהנחה משמעותית אשר את רובה הוא מגלגל לצרכן במקרה זה.

אם כך, האם לא הגיוני יותר שהיצרן ימכור את הרכב למדינה אחרת בכדי להרוויח יותר?

 

כמו כן, גם היצרן עובד לרוב על פי שיטת FIFO, ולכן אין סיבה שיהיו לו רכבים ישנים במלאי.

 

אם אתה רוצה להמשיך לדבוק בעמדה שלך שמדובר ברכבים בני כמעט שנה, אשריך, רק אולי אתה גם יכול להביא אסמכתאות?

פורסם
אם היצרן שלח לו רכבים כאלה לפני חודש אז מן הסתם זה המצב.

 

אף יצרן שפוי בדעתו לא יחזיק רכבים במחסנים שלו 10 חודשים, ואז ישלח לספקים השונים ברחבי העולם.

 

ההזמנות של הכמויות מוגדרות כבר בתחילת השנה , וכך גם תוכנית העבודה.

מה שהיבואן יכול לבחור כמובן זה האפיון הסופי של הרכב.

 

פשוט היבואן לא יכול להוריד רשמית מחירים בגלל חברות הליסינג , ולכן הוא יוצא במבצעים

מוסבר בפשטות במאמר בגלובס

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000702316

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אנשים לא מבנין עברית או שיש בעייה עם הבנת הנקרא???

365 יום מתאריך ייצור רכב יחשב כיד שנייה ללא קשר אם התחלפה שנה קלנדרית או לא

 

ישנם רכבים, שנת ייצור 2011, שלא יוכלו להמכר החל מה-01/12 כיד 00.

לא צריך להתרגש, מקצתם לא יוכלו גם ב02/12, ואח"כ 03/12.

מה שלחוצים למכור עכשיו, זה כנראה זה.

משכנתא זה קל

פורסם
ישנם רכבים, שנת ייצור 2011, שלא יוכלו להמכר החל מה-01/12 כיד 00.

לא צריך להתרגש, מקצתם לא יוכלו גם ב02/12, ואח"כ 03/12.

מה שלחוצים למכור עכשיו, זה כנראה זה.

 

אם זה המצב אז הורדת המחירים היא רק על דגמים שממילא אין להם ביקוש ושכבו אצל היבואן 11 חודש מאז היצור.

אלא שנראה שההוזלות הם על דגמים שכן נמכרים אז מה הקאצ' ?

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...