Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה S2000


שמעון55
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם קוראים לי שמעון יש לי mx5 nb שאני ממש אוהב בחודש הקרוב נפתח לי סכום מכובד של כסף,

אני מתחיל להתעניין בS 2000 זה סוג של חלום שלי,

אז ככה אני מעוניין לשאול על ההבדלים בעלויות אחזקה של הרכבים, ההבדל בכוח של הרכב לפי מה שאני יודע

זה עוד 100 כוח סוס יותר,

 

תודה והמשך יום נעים לכולם :lol:

פורסם

ההונדה יותר יציבה אני יודע

 

עם זאת החלקים של ההונדה יותר יקרים ואם זכור לי נכון היא הייתה פחות נפוצה מה MX5 כך

שגם הסיכוי למצוא בפרוקיות חלפים הוא אפסי, אם אתה קונה רכב כזה, עצתי אליך שתקנה עוד

אחת לחלקים, הרכב בגדול אחלה רכב, אך יש לו בעיית חלקים בארץ,

 

בהצלחה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

תעשה חיפוש בפורום, אני זוכר שהיה שירשור שפירט את העלויות אחזקה.

ב-S2K הכל יקר כמעט פי 2 מאשר במיאטה (רישוי, חלפים וכו').

הבעיה שרוב הרכבים שחוטים ואלו שלא שחוטים דורשים עליהם 50K ש"ח מעל המחירון (ולכן לא נדיר לראות רכבים כאלה עומדים למכירה כבר מעל לשנה).

לפני שקניתי את המיאטה מצאתי S2K שנת 2006 שמורה והייתי מוכן לתת גם 10-15K ש"ח מעל המחירון אבל המוכר דרש סכום מנותק לגמרי מהמציאות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
תעשה חיפוש בפורום, אני זוכר שהיה שירשור שפירט את העלויות אחזקה.

ב-S2K הכל יקר כמעט פי 2 מאשר במיאטה (רישוי, חלפים וכו').

הבעיה שרוב הרכבים שחוטים ואלו שלא שחוטים דורשים עליהם 50K ש"ח מעל המחירון (ולכן לא נדיר לראות רכבים כאלה עומדים למכירה כבר מעל לשנה).

לפני שקניתי את המיאטה מצאתי S2K שנת 2006 שמורה והייתי מוכן לתת גם 10-15K ש"ח מעל המחירון אבל המוכר דרש סכום מנותק לגמרי מהמציאות.

 

 

המנותקים פשוט לא מוכרים!

הרכב הזה הולך רק מתחת למחירון! ואני יכול להגיד לך את זה במפורשות אחרי שאני עוקב לאחר הרכב הזה כבר מעל שלוש שנים!!!

ועדיין לא עזרתי אומץ לרכוש אחת. מפחיד בעיקר השוק שלה סוג של גרזן ממש! רק השנתונים של 00-04 אם הרכב שמור בצור קיצונית הוא הולך טיפה מעל.

לאומת זאת המיאטה יש לה שוק טוב יותר ועלויות אחזקה שלה ממש כמו רכב משפחתי (היה לי מיאטה באחריות, חוץ מטיפולים לא השקעתי ולא ההיתי זקוק להחליף כלום).

פורסם

לי יש מיאטה לא באחריות ואכן העלויות אפילו מעט זולות ממשפחתית (מצד אחד יש להחליף שמן דיפרנציאל אבל זה עולה גרושים, מצד שני אין טיימינג וזה חסכון של הרבה כסף) אבל השוק שלה כיום גם על הפנים ורכבים נמכרים באלפי שקלים מתחת למחירון (בעבר לא הוציאו הרבה NA ו-NB מהחברה ונוצר מצב שהדרישה עלתה על ההיצע לעומת ה-NC שנמכרה במספרים מכובדים עד שנת 2008 ואח"כ בטיפטופים וכיום יש לא מעט מפורסמות ביד2).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...