Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בדרך חזרה מהעבודה בשיוט בכביש מהיר נדלקו לי 4 נוריות בלוח:

לחץ אויר, בקרת יציבות, EPC ומנוע.

עצרתי בצד, כיביתי מנוע, בדקתי צמיגים ראיתי שהכל בסדר, התנעתי (הפעם רק נורית מנוע נדלקה) והמשכתי.

לאחר מכן בפקק בכניסה לעיר נכבה לי המנוע 3 פעמים בעמידה (בסל"ד נמוך). כמו כן פעם אחת במקום להיכבות הוא פשוט הרים את הסל"ד ל-1500 ו"סירב" לתת גז (הרכב היה חסר כח לחלוטין) - ושוב נדלקו אותן 4 נורות. אני חושב שגם היו כמה דפיקות של בוכנה ללא הצתה איפשהו שם, אבל אני לא בטוח.

 

הרכב בן 3 חודשים, ידני (1.4).

ברור שאני במוסך מחר בבוקר, אבל רציתי להיוועץ במומחים לגבי מה זה יכול להיות

the london underground is not a political movement

פורסם

חבל להתחיל בהערכות וכדומה - גש למוסך (ממליץ בחום על אוטובדק) ותעדכן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
חשבתי להתחיל במרכזי. אני לא חייב לתקן אצלם?

 

 

שמור מרחק מהמוסך המחורבן הזה - תעשה לעצמך טובה.

 

אוטובדק הינו מוסך מורשה פרטי, והוא יכבד אחריות בדיוק כמו המרכזי (במידת הצורך)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מה הותקן ברכב בישראל, והאם זה הותקן ע"י "רדיו מילאנו"?

סיכוי נמוך, אבל אולי משהו משגע את המחשב. איתוראן אולי?

שום דבר.

שמור מרחק מהמוסך המחורבן הזה - תעשה לעצמך טובה.

הייתי צריך מהם משהו אחר גם ככה, אז הלכתי אליהם בכל זאת. בסוף היום נדע אם זו הייתה טעות.

the london underground is not a political movement

פורסם

חחח היה לי דבר דומה כשהמחשב של האוטו נרתב

זאת אומרת תפתח מכסה מנוע למעלה למעלה מתחת לוישרים יש חותי חשמל מחוברים המובילים למחשב של האוטו אם יש שם מים זאת הבעיה

אני מקווה שלא קיצר עד הסוף

תעדכן

8) 8) 8) 8) 8)

הכל לטובה !!!

פורסם

התקשרו מהמוסך.

לטענתם זה היה משהו עם פיוז מעל המצבר.

אמרו שהחליפו אותו ואיפסו את המחשב.

שאלתי את הבחור אם זה אומר שהוא פשוט איפס הכל ומקווה לטוב והוא פצח בנאום ארוך על זה שקומבינציית המנורות הזו בד"כ מעידה על בעיה עם הפיוז ועל איך שהם לקחו את הרכב לנסיעת מבחן אח"כ והכל עבד.

 

אני לא חושב שהוא מחבב אותי במיוחד.

בכל מקרה, אני אוסף את הרכב היום ונראה.

the london underground is not a political movement

פורסם

איש הגרזן, הם חסרי כל גישה ללקוחות - עוד בעיה שלהם.

 

אני בכל מקרה הייתי ניגש ל"אוטובדק" ומבקש שיבדקו את תקינות העניינים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שמור מרחק מהמוסך המחורבן הזה - תעשה לעצמך טובה.

 

אוטובדק הינו מוסך מורשה פרטי, והוא יכבד אחריות בדיוק כמו המרכזי (במידת הצורך)

 

RS - אחרי החוק שעבר אתמול בכנסת, אני מציע לסנן מעט את הכתוב

לך תדע מאיפה יגיעו אליך. אז הישמר לך (חבל על 300 אלף ש"ח :-))

 

והאמת נשמע די מלחיץ הסיפור של הגרזן, אני מקווה שאשתי לא תיתקל בתופעה מסוג זה.

אני ממתין כמו כולכם לעדכון של איש הגרזן

 

יום נעים לכולם

Golf 2008 MK5

פורסם

האוטו יצא מהמוסך אתמול בערב.

היום הספקתי לנסוע עליו מהבית לחיפה ואז לרחובות - בערך 250 ק"מ וכ-3 שעות.

בינתיים טפו טפו הכל בסדר. לא חשבתי לשאול אותם אם יתכן ורטיבות הייתה הסיבה (כמו שמישהו רשם למעלה).

the london underground is not a political movement

×
×
  • תוכן חדש...