Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי דייהו 99 ויש לה בלאי פנימי גבוה כשאני מתניע את האוטו בבוקר יוצא עשן לבן..בכלל אחרי כמה שעות שאני לא נוסע באוטו ומתניע אותו יוצא עשן לבן לשתי שניות ונעלם ואחר כך לא יוצא עשן...אם אני אכבה את האוטו ואניע אותו שוב, אז לא ייצא עשן רק כשאוטו קר. הלכתי למוסך והוא אמר לי שזה כנראה הרינגים של המנוע וצריך לעשות שיפוץ מנוע...המנוע הוא 144 אלף ק''מ השאלה היא אם עדיף לי להשקיע ולעשות שיפוץ מנוע או לחכות עם זה, כמה זמן זה יכול להחזיק דבר כזה עד שהמנוע יתחיל ממש לעשות בעיות?

תודה

פורסם

שום שיפוץ מנוע ושום נעליים שלא יעבדו עליךך....

בבקרים יש לחות במערכת הפליטה "והעשן" הלבן זה בעצם אדים מהלחות במערכת..

פורסם

כן, אבל הבעייה היא שזה לא רק בבוקר...גם אם אני אגיע לעבודה אשים את האוטו בחניה ואחזור אחרי שלוש ארבע שעות שהאוטו הספיק להתקרר ובחוץ שמש ואניע אותו הוא גם יוצא את העשן הלבן..

פורסם

שלום רב !

מה צריכת השמן ל1000 ק"מ?

אם עד ללליטר ל1000 ק"מ, אל תעשה דבר מלבד לעבור לשמן איכותי, ובעל צמיגות גבוהה יותר.

במקרה שלך יש אפשרות שבעייתך קשורה לגומיות שסתומים יבשות, והחלפתם לא אמורה לעלות על 500 שקל, ולא מצריך פתיחת ראש מנוע ובוודאי לא מנוע.

לך קבל הערכה מקצועית והערכת מחיר ממוסך אמין יותר, שלא קובע ללא בדיקה מעמיקה, קביעה שרירותית שכזו, כפי שקבע לך המוסך.

 

אם צריכת השמן סבירה אל תעשה דבר מדובר אכן כפי שכתבו מעלי עבוי כתוצאה מלחות והבדלי טמפרטורה בין הגזים הנפלטים לצינור הפליטה שהם חמים, לבין צינור פליטה קר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

מה צריכת השמן ל1000 ק"מ?

אם עד ללליטר ל1000 ק"מ, אל תעשה דבר מלבד לעבור לשמן איכותי, ובעל צמיגות גבוהה יותר.

במקרה שלך יש אפשרות שבעייתך קשורה לגומיות שסתומים יבשות, והחלפתם לא אמורה לעלות על 500 שקל, ולא מצריך פתיחת ראש מנוע ובוודאי לא מנוע.

לך קבל הערכה מקצועית והערכת מחיר ממוסך אמין יותר, שלא קובע ללא בדיקה מעמיקה, קביעה שרירותית שכזו, כפי שקבע לך המוסך.

 

אם צריכת השמן סבירה אל תעשה דבר מדובר אכן כפי שכתבו מעלי עבוי כתוצאה מלחות והבדלי טמפרטורה בין הגזים הנפלטים לצינור הפליטה שהם חמים, לבין צינור פליטה קר.

בברכה

צביקה

 

לא נראה לי שצריכת השמן סבירה מפני שמילאתי ביום שבת שמן ועד היום עברתי בערך איזה 200 ק''מ וירדו לי איזה שניים שלושה סנטימטר של שמן. בעקרון זה אוטו שקניתי בבדיקה בקומפיוטסט רשמו ''בלאי מנוע פנימי גבוה'' וכשבאתי למוסך והשארתי שם את האוטו עד שיתקרר וכשהוא יתקרר הוא הניע אותו ובאמת ראה את העשן הלבן, הוא לא בדק את האוטו, הוא שאל אותי אם עשיתי בדיקה פעם, ואמרתי לו שעשיתי והראתי לו שרשמו שיש בלאי פנימי גבוה, ואז הוא הסיק מזה שזה יכול להיות רינגים ושהמנוע צריך לעבור שיפוץ

פורסם

שאלה לא רלוונטית כרגע אבל - למה קנית את האוטו כשידעת מראש שהוא בעל "בלאי גבוה"?

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

אני מחזק את דבריו של צביקה, תחליף גומיות שסתומים.

מכיון שהגומיות יבשות וסדוקות השמן מחלחל דרך הסדקים לחלל הצילינדרים, ולכן בעת התנעה אתה רואה את הענן הלבן( השמן שהצתבר בחלל הצילינדרים נשרף)

פורסם
אני מחזק את דבריו של צביקה, תחליף גומיות שסתומים.

מכיון שהגומיות יבשות וסדוקות השמן מחלחל דרך הסדקים לחלל הצילינדרים, ולכן בעת התנעה אתה רואה את הענן הלבן( השמן שהצתבר בחלל הצילינדרים נשרף)

 

אם אין תקציב עכשיו להלחיף גומיות שסתומים זה משהו שאני יכול להישאר איתו? אני מקווה לסחוב עם הרכב הזה לפחות שנתיים

פורסם

תראה, נזק רציני זה לא יעשה מה שיכול לקרות זה היצטברות פיח בבוכנות עקב שריפת השמן (לטווח הקצר לא רציני לטווח ארוך יכול

ליצור בעיות), אם מדובר בחודש חודשיים אין בעייה אבל לבדוק כמות שמן בתדירות גבוה

×
×
  • תוכן חדש...