Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לאחי בעיה ברכב שבנסיעה אפילו איטית שומעים דפיקות נורא חזקות כמו מתכת במתכת בתא נהג.

יצאנו מהרכב ונענענות אותו היטב והדפיקות לפי הניענוע של הרכב ונשמע שזה מגיע מהגלגל השמאלי אחורי.

 

פירקנו גלגל ואין שום סימן שיפשוף או שבר או סדק. והאומים של הגלגל היו מחוזקים עד הסוף היטב

האוטו גם לא שוקע

 

האם זה יכול להיות עוד משהו חוץ מהבולם שנדפק מבפנים וכמה זה בטיחותי לסוע כך?

אם זה בולם כמה דבר כזה יכול לעלות?

 

בתודה מראש

אסי

פורסם

100% זה מהבולם בחלקו העליון הוא נשבר

לא רואים את השבר רק לאחר פירוק הבולם מכיוון שכיסוי האבק מסתיר את בוכנת הבולם

תופעה שכיחה בדגמי רנו במיוחד בדגמי הסניק הכבדים יותר

העלויות כל בולם סביב ה-280ש"ח לא כולל עבודה שבד"כ נהוג לגבות בין ש80 ל100 ש"ח עבודה לצד

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

בוקר טוב.

 

הייתה לי בעיה זהה בדיוק במגאן שלי לפני מס' שנים.

 

הפתרון היה פשוט, כשהרימו את האוטו על ליפט גילינו שהפח שמכסה את האגזוז בצידו העליון התעקם ועבר על הבולם.

מזכיר קצת את הרעשן של פורים...

 

חזור לעדכן !

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

לי קרה בגלגל הקדמי רעש כזה, התברר שעף שם איזה בורג שהחזיק את הדיסקיות או משהו כזה שם. במהירות גבוהה לא היה רעש, במהירות נמוכה כל סדק בכביש עשה לי רעש כמו טרקטור מהגלגלים.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...