Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שזה אומר שאוקטן 95 יתייצב על 5 שקלים חדשים עגולים? :shock:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
רגעה אז כמה יעלה ליטר של אוקטן 95 בשרות עצמי? 4.80 כמו לפני חודש!

אם עכשיו 95/96 4.94/4.95 (לפי הסדר)

אז מינוס 22 אג' יהיה 4.72/4.73 (שוב לפי הסדר)

אלי זה יעלה 4.80 אחרי שרות, ולא בשירות עצמי

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
רגעה אז כמה יעלה ליטר של אוקטן 95 בשרות עצמי? 4.80 כמו לפני חודש!

אם עכשיו 95/96 4.94/4.95 (לפי הסדר)

אז מינוס 22 אג' יהיה 4.72/4.73 (שוב לפי הסדר)

אלי זה יעלה 4.80 אחרי שרות, ולא בשירות עצמי

 

היום 4.94 זה עם 20 אג' הנחה, יש באזור השרון רק תחנה אחת שאני מכיר שנותנת הנחה כזאת.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
רגעה אז כמה יעלה ליטר של אוקטן 95 בשרות עצמי? 4.80 כמו לפני חודש!

אם עכשיו 95/96 4.94/4.95 (לפי הסדר)

אז מינוס 22 אג' יהיה 4.72/4.73 (שוב לפי הסדר)

אלי זה יעלה 4.80 אחרי שרות, ולא בשירות עצמי

 

היום 4.94 זה עם 20 אג' הנחה, יש באזור השרון רק תחנה אחת שאני מכיר שנותנת הנחה כזאת.

על מה שאתה מדבר (כמו שאני מבין) זה הנחות של תחנות דלק, יש גם באשדוד בא''ת תחנה עם 25 אג' הנחה

אבל מה משתלם לך יותר 25 אג' מ 4.95

או 25 אג' מ 4.73

אתה מבין הן תמיד יורידו את המחיר, יש מחיר לצרכן, ואז תחנות הדלק עושות הנחות כלאה לסולר ודלק כדי לימשוך אנשים

 

נ.ב: אגב רועי כשאני הגעתי לארץ ב 91 דלק עלה 1.70 ומאז הוא רק עולה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
רגעה אז כמה יעלה ליטר של אוקטן 95 בשרות עצמי? 4.80 כמו לפני חודש!

אם עכשיו 95/96 4.94/4.95 (לפי הסדר)

אז מינוס 22 אג' יהיה 4.72/4.73 (שוב לפי הסדר)

אלי זה יעלה 4.80 אחרי שרות, ולא בשירות עצמי

איזה הסדר? הנחה בתחנת דלק מסוימת או משהו יותר כללי?

פורסם

אני הגעתי למסקנה שאין טעם לרדוף אחרי ההנחות. חישוב פשוט מראה שהמקסימום שאני יכול לחסוך ברוב המקרים הוא עד כ-5 שקלים, ולרוב זה דורש ממני תכנון של עיקוף מסוים שאני צריך לעשות בשביל להגיע לתחנה המוזלת. אם הייתה לי אחת ליד הבית זה היה נחמד, אבל גם אז החסכון לא היה עובר את ה-10 שקלים למיכל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ובארה"ב גלון בנזין עולה 2 דולר, שזה אומר ששם מחיר הדלק פחות מחצי מאשר בארץ וגם אצלם יש מס על הדלק. שודדים אותנו :mad:

 

ובאירופה מחיר הדלק יותר יקר! אז מה?!

איזה מין הגיון יש לך פה?!

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
אני הגעתי למסקנה שאין טעם לרדוף אחרי ההנחות. חישוב פשוט מראה שהמקסימום שאני יכול לחסוך ברוב המקרים הוא עד כ-5 שקלים, ולרוב זה דורש ממני תכנון של עיקוף מסוים שאני צריך לעשות בשביל להגיע לתחנה המוזלת. אם הייתה לי אחת ליד הבית זה היה נחמד, אבל גם אז החסכון לא היה עובר את ה-10 שקלים למיכל.

 

רוני

 

10 שקלים למיכל

 

זה מיכל בשנה :!:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אני הגעתי למסקנה שאין טעם לרדוף אחרי ההנחות. חישוב פשוט מראה שהמקסימום שאני יכול לחסוך ברוב המקרים הוא עד כ-5 שקלים, ולרוב זה דורש ממני תכנון של עיקוף מסוים שאני צריך לעשות בשביל להגיע לתחנה המוזלת. אם הייתה לי אחת ליד הבית זה היה נחמד, אבל גם אז החסכון לא היה עובר את ה-10 שקלים למיכל.

 

רוני

כנ"ל לגבי נסיעה לתדלוק במיוחד יום לפני עליית המחירים :) .

×
×
  • תוכן חדש...