Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הגעתי למסקנה שאין טעם לרדוף אחרי ההנחות. חישוב פשוט מראה שהמקסימום שאני יכול לחסוך ברוב המקרים הוא עד כ-5 שקלים, ולרוב זה דורש ממני תכנון של עיקוף מסוים שאני צריך לעשות בשביל להגיע לתחנה המוזלת. אם הייתה לי אחת ליד הבית זה היה נחמד, אבל גם אז החסכון לא היה עובר את ה-10 שקלים למיכל.

 

רוני

 

10 שקלים למיכל

 

זה מיכל בשנה :!:

 

אתה יודע מה, נניח שזה נכון וזה ככה במקרה הכי טוב. אצל רוב האנשים זה לא כך. לדוגמא אצלי. תחנת סונול נמצאת באזור התעשיה, מרחק 2 ק"מ מהבית שלי. תחנה עם 15 אג' הנחה נמצאת 5 ק"מ מהבית. נחשב הלוך ושוב ויוצא שלתחנה המוזלת אני צריך עוד 8 ק"מ בערך. נניח ליטר אחד. חמישה שקלים הפסד. החסכון במיכל שלם? 40 ליטר כפול 15 אגורות יוצא 6 שקלים, כלומר בסה"כ אני חוסך שקל אחד אבל נוסע יותר=בזבוז יותר זמן.

 

אז הרווח נע בין אפס במינימום לעשרה שקלים במקסימום, וגם זה אך ורק אם אני במקרה נופל על תחנה עם הנחה במסלול הנסיעה שלי כשהמיכל שלי כמעט ריק.

 

כל זה מוביל אותי לכך שההתעסקות עם זה פשוט מיותרת. אני מעדיף "לשמור אמונים" לתחנה אחת שאני מרוצה ממנה, ולא לרוץ לחפש תחנות רחוקות יותר רק בגלל הנחות מזעריות (אתה יודע כמה זה, באחוזים, 15 אג' הנחה מ-5 שקלים? חשבון פשוט...)

 

אם יש לך מטר מהבית תחנה מוזלת - כל הכבוד לך, חסוך את הכמה שקלים לתדלוק ובסוף השנה יהיה לך מיכל שלם ב"חינם"...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...