Jump to content

Edy

  • פרסום הודעות

    24
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Edy

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    פרדס חנה
  • תחביבים
    ג'יפים
  1. בדקתי את מספר השלדה/רישוי באתר היבואן. לפחות ע"פ האתר אין ריקול. תודה.
  2. תודה. מבדיקה מול אחד ממוסכי היבואן אמרו שאין ריקול ושאם רוצים שיטפלו בנושא, להגיע למוסך לבדיקה בעלות של 380 ש"ח ומשם יבדקו מה התקלה ... ידוע לך לאיזה מוסך מומלץ לפנות בנושא?
  3. שלום, האם ישנה תקלה ידועה בחיישן חמצן ביונדאי i20 ידנית (מנוע 1200) 2013? ע''פ המוסך נראה שצריך להחליפו. האם ייתכן שיש בעיית חיווט ידועה או משהו אחר? במידה ומדובר בחיישן, מה העלות להחלפתו? תודה, אדי
  4. עדכון מהבוקר, שוב הרכב לא הניע, אבל הפעם נראה שנמצאה התקלה. מגעים רופפים בהזנת המתח של משאבת הדלק, נקווה שזו הייתה הבעיה היחידה. תודה על העצות,
  5. לגבי חיישן הקרנק, לפי מה שנאמר ע״י המוסך הוחלף במקורי ותקין. ברגע שהחליף הבעיה נפתרה. כשהרכב מניע הוא נוסע טוב, כשאין דלק זה לא לחץ נמוך אלא בכלל אין דלק. נראה יותר כמו בעיית מגעים/בקרה על המשאבה. היו המון קודי תקלות לא רלוונטיים מכל ההתעסקויות ברכב, עכשיו איפסנו את המחשב ונראה מה יהיו קודי התקלות החדשים.
  6. ניסיתי, התופעה דומה בשני המפתחות.
  7. שלום, ברשותנו פג'ו 206 1.4 ידני, 2003, ובשבועות האחרונים לרכב יש בעיות התנעה מוזרות. קצת היסטוריה על התקלה: לפני כחודשיים בוטל הקודן עקב תקלה בלוח המקשים. מספר שבועות לאחר מכן הרכב לא הניע והוחלף חיישן קראנק. לפני מספר שבועות, לאחר שהרכב לא נסע במשך כיומיים לא הניע הרכב, לא התגלתה בעיה כלשהי והרכב הניע לאחר שנבדקו הפיוזים (ייתכן וההכנסה וההוצאה שלהם השפיעה, אולי בעיית מגעים ...). כשבוע-שבועיים לאחר מכן שוב אותה הבעיה, יש סטרטר אבל הרכב לא מניע, הרכב נגרר לחשמלאי רכב ובירידה מהגרר כבר הניע בעצמו ללא כל בעיה. לא נמצאה בעיה כלשהי ע"י החשמלאי. לפני כשבועיים, לאחר יומיים לל
  8. צריכת הדלק היא הפרמטר הכמותי היחיד שכדי לקבל תשובה אמיתית אני צריך את נתוני בעלי הרכב בפועל...
  9. מה , מנסיונכם, ההבדל הממוצע בצריכת הדלק בין סופר מיני למשפחתית? שמתי לב שמשפחתיות נמכרות באותן מחירים ואף במחירים נמוכים יותר מסופר מיני וההיצע גדול יותר...
  10. שלום, אנחנו מחפשים רכב לשימוש יום-יומי: נסיעות עירוניות מדי יום באזור הררי. נסיעות בין עירוניות ארוכות אחת לשבוע (250-300 ק"מ). נסועה שנתית כ-18,000 ק"מ. דרישות מהרכב: גיר אוטומטי (לא רובוטי) 4/5 דלתות תא מטען סביר-גדול (מתאים לעגלה) נסיעה נעימה (נוחות, בידוד רעשים וכו') בטיחות צריכת דלק נמוכה-סבירה אמינות גבוהה ככל האפשר שנת ייצור 2009-10 ומעלה התקציב הנתון: כ-40,000 ש"ח, עם אפשרות לחריגה של כמה אלפי שקלים, עדיף למטה . חיפשתי מעט בפורום, אבל לא הצלחתי להגיע למסקנות ... אשמח לקבל חוות דעת מבעלי מכוניות שיכולות לענות על הדרישות. ת
  11. כנראה שבסוף יאמצו רק חצי מההצעה ...
  12. Edy

    מה רשום ברישון רכב של באגי ?

    עניין החוקיות מעניין אותי, אני מגיע מתחום אחר (ג'יפים) ואנחנו נתקלים בדי הרבה בעיות עם החוק עקב שינויי מבנה. כל שינוי מהמצב המקורי של הרכב נחשב לשינוי מבנה וכל שינוי אסור אלא אם עבר רישוי מתאים. מה השינויים המתבצעים בבאגים המוזכרים? איזה רישוי יש לבאגי?
  13. כנ"ל לגבי נסיעה לתדלוק במיוחד יום לפני עליית המחירים .
  14. בסופות הישנות הסקלה מסתיימת ב140-150, זאת לא מהירות כל כך דמיונית לסופה ...
  15. אם עכשיו 95/96 4.94/4.95 (לפי הסדר) אז מינוס 22 אג' יהיה 4.72/4.73 (שוב לפי הסדר) אלי זה יעלה 4.80 אחרי שרות, ולא בשירות עצמי איזה הסדר? הנחה בתחנת דלק מסוימת או משהו יותר כללי?
×
×
  • תוכן חדש...