Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתבתי בכותרת המלווה שלי מסתיים בקרוב ואני מקבל תקציב של 90K לקניית רכב חדש או יד ראשונה 2008 ומעלה.

 

האפשרויות שחשבתי עליהם הם :

 

סובארו b3 5 דלתות משנת 2009

מיצובישי לאנסר (אם אפשר ספורטבק) 1.8 2008

מאזדה 3 תצורת האצ'בק 2009

סיאט איביזה בדגם מאובזר 2010 (לא בדקתי דגם ספציפי, אשמח לעצות)

 

או לקנות את אחד הרכבים החדשים המוצעים היום עד המחיר, ראיתי גם את המבצע של הסיטרואן C3 ואת האירוע מכירות של צ'מפיון מוטורס

 

הדרישות בסך הכל זה :

 

אמינות

בטיחות

נוחות לנהג (לשאר פחות חשוב :p)

וכמובן נסיעה מהנה כמה שאפשר כי ספורטיבי באמת אי אפשר ממש להשיג ממה שראיתי.

 

נ.ב אין העדפה לידני או אוטומטי, מה שבא בכיף.

Alfa Romeo Mito QV

פורסם

בסכומים הללו אתה יכול להביא מכוניות מקבוצת סופר-מיני חדשות ומודרניות, כמו: סקודה פאביה, סיאט איביזה, פיאט פונטו איבו, פולסווגן פולו, רנו קליאו, סיטרואן סי3, יונדאי אי 20, ניסאן מיקרה, סוזוקי ספלאש ואופל קורסה.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
בסכומים הללו אתה יכול להביא מכוניות מקבוצת סופר-מיני חדשות ומודרניות, כמו: סקודה פאביה, סיאט איביזה, פיאט פונטו איבו, פולסווגן פולו, רנו קליאו, סיטרואן סי3, יונדאי אי 20, ניסאן מיקרה, סוזוקי ספלאש ואופל קורסה.

 

ובין המכוניות הסופור מיני החדשות שהצגת איזה מכונית מביאה את התרומה הכי גדולה למחיר לדעתך (כמובן לפי הצרכים שציינתי למעלה)?

Alfa Romeo Mito QV

פורסם

ב-90K ,סקודה פאביה, סיאט איביזה ופולסווגן פולו, יהיו בעלות מנוע 1.4 ליטר אוטמוספרי (יש גם גרסאות עם מנוע 1.2 ליטר טורבו TSI עם הספק גבוהה יותר), מנוע אמין שמשרת שנים את הקונצרן פולסווגן, מאוד אמין. לדעתי הם יהיו בחירה טובה.

אבל גם יונדאי I20 עם מנוע 1.4 ליטר ועם 100 כוח סוס לא צפוי להיות בעייתי במיוחד.

אצל רנו קליאו נמכרות 2 גרסאות: 1.2 ליטר ידנית שעולה 70,000 ש"ח, עם מנוע חלש יותר בעל 75 סוסים וב-90,000 ש"ח עם מנוע 1.6 ליטר מקונצרן ניסאן-רנו המספק 110 סוסים.

ניסאן מיקרה גם היא בעלת מנוע 1.2 ליטר, כמו בקליאו, אבל מוציא 80 כוח סוס.

סיטרואן C3 גם הוא בעל מנוע 1.6 ליטר ומוציא כ-120 כוח סוס (הכי הרבה כוח סוס לתקציב הנתון).

סוזוקי ספלש בעל מנוע 1.25 ליטר עם כ-86 כוח סוס, אמין וטוב.

פיאט פונטו איבו עם מנוע 1.3 מוציא כ-80 כוח סוס.

אופל קורסה עם 1.4 בעלת 100 כוח סוס.

 

הצגתי נתונים הללו כדי להמחיש שקצת קשה לתת תשובה חד משמעית, כיוון שכמה שהמנוע גדול וחזק יותר לרוב הוא יהיה חסכוני פחות (זה לא תמיד ככה, כי לדוגמא מנועי טורבו קטנים חזקים מאוד וגם חסכוניים מאוד).

אם אתה מחפש רכב מפנק ונוח לנהיגה ממושכת הייתי בוחר ברנו קליאו או סי 3 של סיטרואן.

אם הייתי הולך על אמינות נטו אז הייתי בוחר ב: ניסאן מיקרה\סוזוקי ספלאש, או יונדאי I20 או סקודה\פולסווגן (כמובן שכאן אני עושה הכללות גסות!).

רכב מהנה לנהיגה קשה להגיד כי אף מכונית עם מנועים שציינתי ובגרסאות הנתונות לא מתנהגת כרכב ספורטיבי.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
ב-90K ,סקודה פאביה, סיאט איביזה ופולסווגן פולו, יהיו בעלות מנוע 1.4 ליטר אוטמוספרי (יש גם גרסאות עם מנוע 1.2 ליטר טורבו TSI עם הספק גבוהה יותר), מנוע אמין שמשרת שנים את הקונצרן פולסווגן, מאוד אמין. לדעתי הם יהיו בחירה טובה.

אבל גם יונדאי I20 עם מנוע 1.4 ליטר ועם 100 כוח סוס לא צפוי להיות בעייתי במיוחד.

אצל רנו קליאו נמכרות 2 גרסאות: 1.2 ליטר ידנית שעולה 70,000 ש"ח, עם מנוע חלש יותר בעל 75 סוסים וב-90,000 ש"ח עם מנוע 1.6 ליטר מקונצרן ניסאן-רנו המספק 110 סוסים.

ניסאן מיקרה גם היא בעלת מנוע 1.2 ליטר, כמו בקליאו, אבל מוציא 80 כוח סוס.

סיטרואן C3 גם הוא בעל מנוע 1.6 ליטר ומוציא כ-120 כוח סוס (הכי הרבה כוח סוס לתקציב הנתון).

סוזוקי ספלש בעל מנוע 1.25 ליטר עם כ-86 כוח סוס, אמין וטוב.

פיאט פונטו איבו עם מנוע 1.3 מוציא כ-80 כוח סוס.

אופל קורסה עם 1.4 בעלת 100 כוח סוס.

 

הצגתי נתונים הללו כדי להמחיש שקצת קשה לתת תשובה חד משמעית, כיוון שכמה שהמנוע גדול וחזק יותר לרוב הוא יהיה חסכוני פחות (זה לא תמיד ככה, כי לדוגמא מנועי טורבו קטנים חזקים מאוד וגם חסכוניים מאוד).

אם אתה מחפש רכב מפנק ונוח לנהיגה ממושכת הייתי בוחר ברנו קליאו או סי 3 של סיטרואן.

אם הייתי הולך על אמינות נטו אז הייתי בוחר ב: ניסאן מיקרה\סוזוקי ספלאש, או יונדאי I20 או סקודה\פולסווגן (כמובן שכאן אני עושה הכללות גסות!).

רכב מהנה לנהיגה קשה להגיד כי אף מכונית עם מנועים שציינתי ובגרסאות הנתונות לא מתנהגת כרכב ספורטיבי.

 

תודה רבה על ההסבר עזרת לי מאד :)

Alfa Romeo Mito QV

פורסם

בכל מקרה לפני שאתה רוכש רכב תבצע נסיעת מבחן, זה יעזור לך להחליט ואף להתרשם מאיכות הנהיגה ונוחות בכל אחד מהדגמים שציינתי.

בהצלחה

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

אני הייתי הולך על האיביזה.

עם כל ההעדפה שלי למשפחיות מאשר לסופר מיני

הייתי דווקא הולך על הסופר מיני במקרה הזה עם דגש לסיאט איביזה.

אחד שהוא צעיר יעדיף רכב בעיצוב צעיר ושובב ופחות בוגר ומשפחתי כמו מאזדה 3

ומיצובישי לאנסר, עם כל החיבה שלי לשתי המכוניות.

האיביזה תתן לך מראה צעיר ויפה מאוד לטעמי, נוחות הנסיעה היא טובה ממה ששמעתי,

תיבת הילוכים ידנית זה תמיד טוב, זול יותר וחסכוני יותר, האבזור הוא מעולה ביחס

לשאר המתחרות, האבזור הבטיחותי אם אני לא טועה הוא 4 כריות אויר וכמובן מערכת בקרת יציבות,

וחמישה כוכבי בטיחות.

אתה תהנה ממנה. בהצלחה.

שלומי.

פורסם
אני הייתי הולך על האיביזה.

עם כל ההעדפה שלי למשפחיות מאשר לסופר מיני

הייתי דווקא הולך על הסופר מיני במקרה הזה עם דגש לסיאט איביזה.

אחד שהוא צעיר יעדיף רכב בעיצוב צעיר ושובב ופחות בוגר ומשפחתי כמו מאזדה 3

ומיצובישי לאנסר, עם כל החיבה שלי לשתי המכוניות.

האיביזה תתן לך מראה צעיר ויפה מאוד לטעמי, נוחות הנסיעה היא טובה ממה ששמעתי,

תיבת הילוכים ידנית זה תמיד טוב, זול יותר וחסכוני יותר, האבזור הוא מעולה ביחס

לשאר המתחרות, האבזור הבטיחותי אם אני לא טועה הוא 4 כריות אויר וכמובן מערכת בקרת יציבות,

וחמישה כוכבי בטיחות.

אתה תהנה ממנה. בהצלחה.

 

האם ידוע לכם אם המחיר של ה1.4 ידני דומה למחיר ה1.2 TSI?

Alfa Romeo Mito QV

פורסם

שמעתי שההילוכים באיביזה עושים הרבה בעיות ויש כל מיני שטויות קטנות של איכות חומר נמוכה האם מישהו יודע פרטים יותר מדוייקים, האם זה סוג ספציפי של תיבת הילוכים או לכל הסוגים?

Alfa Romeo Mito QV

פורסם

"הקפצה" אני מקפיץ את ההודעה כי אני מתכנן לצאת בשעה הקרובה לסוכניות צ'מפיון השונות בבקשה אשמח לתשובה לשאלה ששאלתי מעל^^

Alfa Romeo Mito QV

פורסם

אישית לא שמעתי על בעיות בתיבות הילוכים של איביזה, פולו או פאביה (כולן אחיות מאותו הקונצרן) במיוחד כאשר מדובר בתיבות הילוכים ידניות שמאוד אמינות!

איכות הפלאסטיקה בתא הנוסעים וקונסולה המרכזית טובה ככה שאני לא חושב שזה מה שיפריע לך, כמובן אתה יכול להסתכל בעצמך ולבדוק אם זה מוצא חן בעיניך.

כפי שידוע לי וגם במחירונים הרשמיים יש הבדל גדול (יחסית) בין גרסאות 1.4 אוטמוספריים לבין גרסאות TSI, כמובן תנסה להוריד אותם במחיר ותבקש כל מיני צ'ופרים כמו טיפול ראשון מתנה, חיישני נסיעה לאחור ועוד...

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
אישית לא שמעתי על בעיות בתיבות הילוכים של איביזה, פולו או פאביה (כולן אחיות מאותו הקונצרן) במיוחד כאשר מדובר בתיבות הילוכים ידניות שמאוד אמינות!

איכות הפלאסטיקה בתא הנוסעים וקונסולה המרכזית טובה ככה שאני לא חושב שזה מה שיפריע לך, כמובן אתה יכול להסתכל בעצמך ולבדוק אם זה מוצא חן בעיניך.

כפי שידוע לי וגם במחירונים הרשמיים יש הבדל גדול (יחסית) בין גרסאות 1.4 אוטמוספריים לבין גרסאות TSI, כמובן תנסה להוריד אותם במחיר ותבקש כל מיני צ'ופרים כמו טיפול ראשון מתנה, חיישני נסיעה לאחור ועוד...

 

תודה רבה על כל התשובות :)

אני כנראה אנסה להשיג מחיר טוב על ה1.2 TSI באיביזה או הפולו אם לא התפשר על ה1.4

Alfa Romeo Mito QV

פורסם
אישית לא שמעתי על בעיות בתיבות הילוכים של איביזה, פולו או פאביה (כולן אחיות מאותו הקונצרן) במיוחד כאשר מדובר בתיבות הילוכים ידניות שמאוד אמינות!

איכות הפלאסטיקה בתא הנוסעים וקונסולה המרכזית טובה ככה שאני לא חושב שזה מה שיפריע לך, כמובן אתה יכול להסתכל בעצמך ולבדוק אם זה מוצא חן בעיניך.

כפי שידוע לי וגם במחירונים הרשמיים יש הבדל גדול (יחסית) בין גרסאות 1.4 אוטמוספריים לבין גרסאות TSI, כמובן תנסה להוריד אותם במחיר ותבקש כל מיני צ'ופרים כמו טיפול ראשון מתנה, חיישני נסיעה לאחור ועוד...

 

תודה רבה על כל התשובות :)

אני כנראה אנסה להשיג מחיר טוב על ה1.2 TSI באיביזה או הפולו אם לא אני אתפשר על ה1.4 ידני

Alfa Romeo Mito QV

פורסם
שמעתי שההילוכים באיביזה עושים הרבה בעיות ויש כל מיני שטויות קטנות של איכות חומר נמוכה האם מישהו יודע פרטים יותר מדוייקים, האם זה סוג ספציפי של תיבת הילוכים או לכל הסוגים?

 

אם שמעת משהו כזה אולי התכוונו לתיבות ה- DSG של הקונצרן.

הן שנויות במחלוקת באמינותן, באיכות התפקוד וביוקר הטיפול בהן.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...