Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בהמשך להודעה הקודמת במהלך סוף השבוע - תחילת שבוע הבא אני מכניס את הרכב לישור קו , וכנראה יכלול החלפת מרכיבים שהם בסדר נכון לעכשיו וזאת כדי לקנות לי קצת שקט בזמן הקרוב.

 

הרכב הינו פיאט אונו 94 מנוע 1.4 הזרקה חד נקודתית , נרכש לפני כשבועיים

הרכב נסע כבר כ- 147 אלף ק"מ (כן נוספו להם עוד אלף ק"מ בשבוע האחרון )

 

הטיפול יכלול החלפת החלקים הבאים :

1. רצועת טימיינג + מותחן + מחזיר שמן (טיפול מונע) + משאבת מים (טיפול מונע )

2. מסנן שמן + שמן מנוע

3. מסנן אוויר

4. החלפת נוזל קירור - כנראה לפרסטון (ירוק ) או לפרופלו (עדיין בדילמה )

5. ציריות + תפוחי הגה - הם נראים במצב טוב אבל אם כבר אז כבר

6. החלפת פילטר דלק

7. החלפת פילטר אוויר

8. החלפת טרמוסטט - עובד טוב אך יש לי תחושה כי הוא מתחיל לזייף (נראה לי שלפעמים נתקע במצב פתוח - חום מנוע נמוך)

9. החלפת בולמים אחוריים

10. בדיקת בלמים והחלפה במידת הצורך

11. החלפת רצועת אביזרים

12. החלפת פלאגים

 

 

רוב ההחלפות הם כטיפול מונע לבעיות עתידיות כמו כן לבטיחות שלי בנסיעות ארוכות במידה ואצטרך צפונה / דרומה

 

 

אם יש עוד משהו ששכחתי ומומלץ להחליף אותו כחלק מהיישור קו או לפחות לבדוק את מצבו במהלך הטיפול

ולהחליט האם להחליפו אשמח אם תשתפו אותי

 

כמו כן אם הינכם חושבים כי לחלק מהדברים אין צורך בהחלפה במידה ומצבם סביר אשמח אם תשתפו גם בזאת

 

במהלך השבוע - יום יומיים הולך לקבל הצעת מחיר על החלפים

 

תודה מראש לכל מי שיעזור

 

וכן ל teyal שעזר לי באשכול הקודם

×
×
  • תוכן חדש...