Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונות של הצלם ראובן מילון, בארכיון הארוורד.

התמונות צולמו בירושלים בשנת 1987 (יש טעות בארכיון).

מועדון החמש הצעיר עלה למלון הילטון בירושלים עם שלל רכבי אספנות של אז.

 

http://via.lib.harvard.edu/via/deliver/deepLink?_collection=via&recordId=olvwork533081

 

מעניין מי מזהה את הרכב שלו?

אני זיהיתי את הרכב של הצלם (אבא שלי) :oops:סוזוקי סוויפט 87.

ראלי-יפו-ירושלים.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם

3 תמונות של מורגן כחולה - עמרם עובדיה מרחובות, יש לו תיעוד של הראלי בתמונות ממוסגרות, הוא סיפר עליו בכמה מקרים.

 

פיסת הסטוריה, אפילו משפחתית.

 

תודה רמי.

פורסם

אני מזהה את הרכב שלי,

 

עומד בחניה של מלון הילטון ירושלים

 

הרכב הוא,שברולט 210 שנת 1957 בצבע כחול לבן,

 

אני גם זוכר את הארוע יש לי על הרכב את המדבקה,

 

זה היה אחד האירועים הראשונים של מועדון-5

 

הרכב עדין אצלי במצב נסיע עים טסט ביטוח,

 

היה בהרבה אירועים של המועדון,מתולה,פעמים אילת,ירושלים,

בכר יעקב

שברולט בל אייר, אופנוע BMW

פורסם

לא כל התמונות פה צולמו ב87! רוב המכוניות עם לוחית זיהוי רגילה! מה שאומר שזה צולם אחרי שנת 89

וגם רואים באחת התמונות דייהטסו אפלאוז!

 

ומישהו יודע האם הפיג'ו 202 טנדר מה עלה בגורלה?? כנ"ל גם לגבי הקדט 3 דלתות השחורה? ומה הרכב הצהוב מאחורי האנגלייה? טלבוט?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

http://via.lib.harvard.edu/via/deliver/chunkDisplay?_collection=via&inoID=580729&recordNumber=1&chunkIndex=0.12_0.12.49&method=view&image=full

 

תמונה של הלארק החומה מחיפה מגיעה למפגש כעבור שנה התקיים שוב ראלי באותו מקום הפעם היה סידור למופת,רמי שים לב לראי צד סמוך לחלון האורור

עופר בן צבי

פורסם

בראלי אז השתתף גם האמבולנס שנראה לאחרונה באחת מהתמונות שחבר ירושלמי צילם שהוא במגרש מכוניות בצפון ירושלים,אני הגעתי אז עם הלארק שלי שהיה בצבע שחור החנתי מחוץ למתחם ונכנסתי אחרכך זוכר את ההמוניות והציבעוניות של המפגש בקולוני

עופר בן צבי

פורסם

לדעתי האירוע הוא מ 1988 או 1989

טנדר פורד 1947 צהוב לבן היה של חבר טוב שלי שמעיה שצברג הפורד נמכר לפני שנתיים ושינו לו צבע לירוק הרכב באיזור חיפה.

גם המוריס מינור 1000 היא של חבר טוב שלי דני הירשפלד

אני הייתי בטריומף ספיטפייר 1969 שהיתה אז לבנה והיום היא אדומה וצריכה המון TLC כדי לחזור לכביש.

אלו היו אירועים !

חיכינו שנה שלמה בין אירוע לאירוע.

אם אני לא טועה באחד האירועים בירושלים הודיע שר התחבורה קיסר כי הוא אישר רישוי לרכבי אספנות.

אחר כך שר התחבורה קיסר בא לבקר באירוע בראשון לציון.

שלמה דן גדרון

פורסם

יש בידי תמונות מהחניה ליד בי"ס "הולץ"/ח"א בת"א וצילום בסרט של יציאת המכוניות למסע ירושלמה, לא הייתה ברשותי מכונית אספנות וגם לא יכולתי להצטרף לשיירה, פשוט קפצתי מהעבודה על מנת לצלם את האירוע.

זכורה לי הקורבט סטינג- ריי (עם החלון החאחורי החצוי).

הרבה מכוניות שהיו בידי חברי המועדון נעלמו מהנוף ואינן עוד, יתכן והן מחכות לחברים שיגאלו אותן, יתכן ושבקו חיים - מי יודע, הן ממש חסרות להיסטוריה של המועדון וחבל.

מצא משה

פורסם

היי !

כמה חבל שחלק נכבד מרכבים נעלמו מהנוף!

זהיתי את הפליימוט הבורדו שלי.(כפי הנראה באותו זמן בעל הרכב היה ידידדנו רטינסקי עודד)

השברולט האדומה של יוסי בראל,נראתה לאחרונה מפורקת ומוזנחת, במושב בשרון,ממש כואב הלב!!

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

"השברולט האדומה של יוסי בראל" ....

נחום , אל דאגה ,

רכב כזה לא יעלם מהנוף הישראלי , הוא רק במנוחה ארוכה ,

דברים קורים ומשתנים .

הרכב יותר מידי מיוחד בשביל להעלם .

 

עוד יהיו לו ימים טובים , אני בטוח !

 

דרור .

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

היי !

כמה חבל שחלק נכבד מרכבים נעלמו מהנוף!

זהיתי את הפליימוט הבורדו שלי.(כפי הנראה באותו זמן בעל הרכב היה ידידדנו רטינסקי עודד)

השברולט האדומה של יוסי בראל,נראתה לאחרונה מפורקת ומוזנחת, במושב בשרון,ממש כואב הלב!!

נחום

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...