Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על הלינקים.

 

בבדיקה שלי יצא שבסלד סר"ק 700 יצא שזה נע בין 0.1-0.5,6 ובסלד 2000 בערך זה נע בין 0.6-0.9 כשלרוב זה היה יותר 0.8 ו-0.9

 

מה זה אומר על התיפקוד של החיישן?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החיישן עובד, השאלה אם הוא עובד תקין או לא, משום שרוב הסיכויים זה שהוא קיבל קצר מהמינוס של המכסה שסתומים. לפני חודש כשבדקתי גזים, הכל הראה תקין. בעבר ברכב הקודם שלי צילמתי בוידאו והעלתי, אני אצלם את זה שוב ככה ואעלה, כך תוכל לומר לי אם החיישן תקין או לא. ד״ר מה המחיר של חיישן חדש? זה 3 חוטים של בוש אם אני לא טועה. תודה!

פורסם
לדעתי אין קשר לאינג'קטורים, אם הם היו דולפים אז ההתנעה הייתה קשה, וכדי לבדוק את האינג'קטורים צריך לחבר בטור שעון לחץ לקו החליל ולחסום את הכניסה לפני השעון כדי שהלחץ ישמר בין השעון לחליל, ולבדוק אם קיימת נפילת לחץ.

 

בדיקה נוספת שכרוכה בפירוק החליל, מפרקים את החליל עם המזרקים, משאירים את המזרקים מחוברים לחליל וקושרים אותם עם אזיקונים היטב לחליל כדי שלא יעופו, מפעילים את משאבת הדלק מבלי לנתק שום צינור, למשך כ10דקות ובודקים אם המזרקים מטפטפים.

 

אבל אם אין לך התנעה קשה אז אין צורך אפילו לבדוק את כל מה שרשמתי עד כאן.

 

יש להתחבר לסורק תקלות ולבדוק את הסינגל של חיישן החמצן, וסריקת שאר החיישנים.

מתגובך הלא מקצועית ניתן להבחין שאתה חובבן עם רעיונות שעלולים לגרום לפגיעה פיזית.

לפני שנה עבד אצלי מכונאי ׳מבני הדודים׳ שנשארה לו נשיקה חמה על לחיי ימין.

פגשתי אדם עם דולר, החלפנו דולרים ועדיין לכל אחד מאיתנו יש דולר אחד. פגשתי אדם עם רעיון, החלפנו רעיונות ועכשיו לכל אחד מאיתנו יש 2 רעיונות.

פורסם

אם יודעים איך לקשור היטב את המזרקים עם אזיקונים הם לא יעופו, מהתגובה שלי לא ניתן להבחין אם אני חובבן כפי שאמרת(דורון) אז אל תקשקש, העלתי את הוראות היצרן והיצמדות להוראות היצרן היא הדרך הכי מקצועית שיכולה להיות.

 

בדיקה יותר בטיחותית מהוראות יצרן אלו הם לפרק את המזרקים ולבדוק אותם במכון להזרקות דלק ע"י מכונה לבדיקת ספיקה ודליפות מזרקים.

פורסם
אם יודעים איך לקשור היטב את המזרקים עם אזיקונים הם לא יעופו, מהתגובה שלי לא ניתן להבחין אם אני חובבן כפי שאמרת(דורון) אז אל תקשקש, העלתי את הוראות היצרן והיצמדות להוראות היצרן היא הדרך הכי מקצועית שיכולה להיות.

 

בדיקה יותר בטיחותית מהוראות יצרן אלו הם לפרק את המזרקים ולבדוק אותם במכון להזרקות דלק ע"י מכונה לבדיקת ספיקה ודליפות מזרקים.

איפה דף הנחיות בטיחות לבדיקה זו? בטוח שהוא ישנו אך את זה לא הזכרת.

 

הבדיקה הזו מסוכנת מאוד גם לבעל מקצוע ואני לא ממליץ עליה לאך אחד, בטח לרכב ישן עם גומיות מרססים יבשות, ישר יהיו דליפות על חלקים חמים במנוע וסכנת התלקחות.

יש רכבים שאם תנסה לקשור את המרססים דרך המחבר החשמלי שלו אתה תשבור את המרסס!

יש רכבים עם חליל בעל חופש תנועה מאוד מוגבל של צינור הכניסה וניסיון לבצע זאת יגמר בשבר.

יש רכבים שחליל מרססים עשוי פלסטיק ונסיון להזיז אותו יגמר בשבר.

 

לסיכום, יש דרכים בטוחות יותר לבצע בדיקת דליפות למרססים ללא סכנת התלקחות או נזקים נלווים.

 

motorishta, גש לבעל מקצוע שיודע קצת אבחון לצורך המשך טיפול.

פורסם

הייתי שלשום אצל ינקו בחולון מכון להזרקות, הוא עלה על הצמה הפגומה של החיישן חמצן, ולפי הסורק הוא אמר שהחיישן פגום בגלח שהמינוס של הבלוק נגע בו. אבל השאלה היא אם החיישן גם לא מחובר בכלל יכול להיות שהoc בארבע גזים יעלה ל- 8 נקודה משהו? זה כמה מאות אחוזים יותר גבוה מהנורמה שהוא 0.01 או משהו באזור? יכול להיות שאני טועה? תודה רבה

פורסם

בדקתי שוב היום את החיישן עם רב מודד, צילמתי בוידאו פעמיים, פעם אחת בסל"ד סר"ק והפעם השניה ב-2000 סל"ד

 

את הבדיקה ביצעתי את הבדיקה ביצעתי אחרי הקונקטור של החיישן, כלומר עם הצמה שמגיעה מכיוון הרכב, לא הצמה של החיישן עצמו (לבל, שחור, לבן)

 

זה הקישור של הסל"ד סר"ק:

 

 

זה הקישור של 2000 סל"ד:

 

 

 

מחכה לתגובות שלכם.

 

תודה בה לכם!

פורסם
בדקתי שוב היום את החיישן עם רב מודד, צילמתי בוידאו פעמיים, פעם אחת בסל"ד סר"ק והפעם השניה ב-2000 סל"ד

 

את הבדיקה ביצעתי את הבדיקה ביצעתי אחרי הקונקטור של החיישן, כלומר עם הצמה שמגיעה מכיוון הרכב, לא הצמה של החיישן עצמו (לבל, שחור, לבן)

 

זה הקישור של הסל"ד סר"ק:

 

 

זה הקישור של 2000 סל"ד:

 

 

 

מחכה לתגובות שלכם.

 

תודה בה לכם!

ראיתי את הסרטים ומשהו בחיישן מאוד מוזר וקשה לקבוע אם הוא תקול רק לפי סל"ד קבוע

יש לתת מכות גז ואז לראות אם המתח עולה לכוון 1 וולט ואז יורד לכוון 0 וולט אך לדעתי הבעיה שלך היא בחיישן MAF

פורסם

בקשר למכת גז אני אבדוק את זה.

אבל אם החיישן באמת היה תקין, בגרף של הסורק תקלות הוא היה מראה תחומים של עלייה וירידה, אבל אצלי הוא הראה רק קבוע, כלומר קו רק מאוזן.

 

בסורק תקלות החיישן MAF היה ניראה כתקין.

 

וחוץ מזה, ברכב שהכל תקין בו, ה-CO אמור להיות עד 0.03 נכון? וכאשר החיישן חמצן מנותק לגמרי, ה-CO ב-4 גזים כמה אמור להיות?

 

תודה.

פורסם

אני לא יודע עם איזה סורק בדקת אבל לפי הסרט החיישן כן מגיב רק לא בצורה טובה וזה אולי בגלל תערובת ענייה מידי או עשירה מידי

בכל מקרה קצר בחוטים של החיישן לא יגרמו לו לנזק רק אולי למחשב הזרקה

תנסה לבדוק בצורה כזו, תן מכת גז ותעזוב לאחר מספר שניות אם החיישן מיד עולה ל 0.9 ואז לאחר שאתה עוזב את הגז יורד מייד ל 0.1 תגובת החיישן טובה ויש כנראה בעיה אחרת שמשפיעה על הקריאות שלו

כמה מראה חיישן MAF בזמן סוויץ פתוח?

פורסם

בדקתי את ה-MAF כאשר קוטב אחד חיברתי לחוט השחור של החיישן והקוטב השני למינוס של המצבר, כאשר הסוויץ' פתוח היה 12.4, כאשר הסוויץ' סגור היה 12.7.

 

האם זה תקין?

או שבכלל לא בדקתי נכון?

 

תודה רבה.


×
×
  • תוכן חדש...