Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 95 או פיאט טיפו 1.4 94


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בעקבות קריעת צינור קירור, הלך הראש מנוע בקולט.

בגלל היותי חייל אין לי מספיק כסף לתקן אז החלטתי לחפש להחליף ראש בראש על רכב זול ופשוט יותר.

אחרי הרבה חיפושים אני סגור על 2 רכבים שנמצאו במצב הטוב ביותר, האחד רנו קליאו שנת 95 נראה מושקע (לפחות בתמונות, מחר אני נפגש איתו ונראה את המצב שלה באמת),והשני פיאט טיפו שנת 94 1.4 עם מנוע חדש לפני 100,000 קילומטר נראת מושקעת ולמעט נזילה ברורה לעיין מהאטם העליון (הבנתי מחיפוש בפורום שזה טבעי בפיאט ופשוט צריך להוסיף פעם בחודש ,ככה גם הבעלים אמר לי).

2 הרכבים בעליי קילומטראז' דומה וגם בקליאו הוחלף מנוע.

השאלה איזה רכב זול יותר לתחזוקה, מה יותר אמין, ומה אוכל פחות דלק(חשוב מאוד כי הקולט פשוט שותה לי את הארנק), אלו בסך הכל הקריטריונים שלי.

אגב הייתה לי קליאו שנת 91 ונהנתי מכל רגע למרות שהייתה גרוטעה על גלגלים במצבה ונגרטה ברווח לטובתי

היו:

,ZX VOLCANE Fiesta 1.4S 90 ,ZX 1.4 CUPE, Clio 1.4 RT , Colt 1.6 ,TIPO MEDIA ZX 16V 2.0I :inlove:

כרגע 106 ראלי :mm_cool:

פורסם

במקומך הייתי ממשיך לחפש, עם דגש על פחנוע יפני, ממשפחת הקטנות (סויפט גסטי וכו׳), פחות מה שיתקלקל, חלפים בשפע וזול, ואמינות בסיסית מצויינת לשבח.

 

אני לא הייתי מתקרב לקליאו או טיפו בשנים האלו, אולי אונו, אולי זה רק אני אבל אל תחפש רכב מאובזר עם חלונות חשמל וכל הדברים האלה, כמה שפחות ככה פחות יתקלקל.

פורסם

למשוואה נכנסת עכשיו גם 106 XS 1600 שנת 97 נראת שמורה ... ללכת על זה?

היו:

,ZX VOLCANE Fiesta 1.4S 90 ,ZX 1.4 CUPE, Clio 1.4 RT , Colt 1.6 ,TIPO MEDIA ZX 16V 2.0I :inlove:

כרגע 106 ראלי :mm_cool:

פורסם

מדברים על קליאו ידנית , כן?

הניסיון שלי עם אחת כזאת [רק 9 שנים...] הוא מצויין. מרווחת, זריזה ואמינה. אני מאמין שפחנוע יפני יהיה רגיש פחות להזנחה אבל בלתי אכיל לנסיעה/נהיגה.

 

את שלי מכרתי במצב מצויין ב5K.

פורסם
במקומך הייתי ממשיך לחפש, עם דגש על פחנוע יפני, ממשפחת הקטנות (סויפט גסטי וכו׳), פחות מה שיתקלקל, חלפים בשפע וזול, ואמינות בסיסית מצויינת לשבח.

 

אני ממש לא בטוח שבג'סטי זמינות החלפים טובה יותר מבקליאו/106. בקליאו/106 [לא מכיר טיפו] רוב החלפים משותפים לדגמים נוספים, זולים וזמינים מאד!

פורסם
במקומך הייתי ממשיך לחפש, עם דגש על פחנוע יפני, ממשפחת הקטנות (סויפט גסטי וכו׳), פחות מה שיתקלקל, חלפים בשפע וזול, ואמינות בסיסית מצויינת לשבח.

 

 

 

לי זכור שהיה לך דבר כזה שהאכיל אותך מרורים ומרוב שהוא היה "מצויין" ו"משובח" היית מוכן לנסוע עד אשדוד כדי לגרוט אותו ולסיים את הסאגה הזו.

×
×
  • תוכן חדש...