Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הוספה של סאונד פרוססור לHU מקורי של הרכב תספק תוצאה מספיק טובה או שכדאי להשקיע במסגרות והחלפה של הHU?

פורסם

אם אתה מתיחס לפרוססור שהוא גם מנחת כמו ביט 1 או MS8

אז הוא יכול לעבוד גם כאינטגרייציית OEM איכותית וגם כפרוססור שעומד בפני עצמו.

בהתייחס לנושא שציינתה שימוש במנחת-פרוססור יהיה תמיד ברירת מחדל לרדיודיסק אפטרמרקט איכותי.

פורסם

תלוי מה הדרישות שלך מהמערכת והאינטגרציה שלה ברכב -

אם אתה רוצה להגיע לאיכות קול (SQ) מירבית, אין מנוס מלהחליף / להוסיף HEADUNIT . אין תחליף למקור איכותי, אולי מלבד ברכבי יוקרה שבהם באמת מגיע HU של חברה מוכרת עם יציאות למגבר וכו.

 

פורסם

בתור אחד שיש לו פרוססור והדיוניט מקורי, עדיף להשקיע את הכסף בhu טוב מאשר בפרוססור.

 

האיכות סאונד שתצא עם הפרוססור לא תהיה ברמה של sq.

Got To love It

פורסם
תלוי מה הדרישות שלך מהמערכת והאינטגרציה שלה ברכב -

אם אתה רוצה להגיע לאיכות קול (SQ) מירבית, אין מנוס מלהחליף / להוסיף HEADUNIT . אין תחליף למקור איכותי, אולי מלבד ברכבי יוקרה שבהם באמת מגיע HU של חברה מוכרת עם יציאות למגבר וכו.

 

 

יש גם מקור איכותי שפשוט דורש ליין דרייבר. :arrow:

פורסם

אם לא מדובר על רכב יוקרה כמו במוו אוודי יגואר אז כדאי

אבל אם זה טויוטה מיצובישי וכ''ו לא כדאי להשקיע אומנם יש להם רכב מצויינים אבל המערכות לא באיכות גבוהה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אתחיל מהשורה התחתונה- קשה מאוד למצוא תחליף לHU איכותי.

 

אך לדעתי, פרוססור ייתן לך הרבה יותר מאשר כל HU במחיר מקביל.

אם תפרט יותר על שאר הציוד שלך זה יעזור מאוד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הכל מתחיל מהיכולות שלך בכיוונים והבנה של מה אתה רוצה ואיך אתה רוצה את זה, פונקציה נוספת זה התקציב.

 

יש מוצרים שונים בשוק (פרוססורים) שמתאימים לאנשים מנוסים, הביט 1 הרוקפורדים וכו'.

 

אם אין לך את הידע והיכולות להבין ולכוון לבד כדאי ללכת על מוצר שפותח למטרה זו במקרה שלנו זה הMS8 שמתפקד בתור מנחת למערכת מקורית ומכוון את עצמו לבד לתוצאה לא רעה.

 

לכוון זה לא לדעת לשחק בין החיתוכים באופן פיזי, זו הבנה לא בסיסית של השפעות הגורמים השונים אחד על השני והידע לשלב בינהם לתוצאה מקסימלית מהסטאפ שלך.

 

יש חברי פורום שמערכות שלהם מבוססות MS8 ויש חברי פורום שמיבאים אותם, צור איתם קשר ותבקש לראות ולשמוע.

פורסם

ממליץ בחום לפרק את המכשיר המקורי ולעבור ל מכשיר שבו תוכל לבחור בעצמך את יכולותיו ואת הפיצ"רים שחשובי לך

הן מבחינת סאונד והן מבחינת מדיות למינהם

ואין שום חשיבות לסוג הרכב שלך זו הפעולה הנכונה בכל רכב שבו אתה כבעלים מרגיש צורך בשיפור

לכל הרכבים (או לפחות ל 99.99 אחוז) יש מתאמים ועוקפים ופלסטיקות

בהצלחה

דרור

פורסם

הבעיה היא שאני עם קיה פיקנטו חדשה ועדיין לא מצאתי בשום מקום (גם לא באינטרנט) שמוכר פאנל מתאים.

 

מבחינת המערכת:

 

מגבר - HIFONICS ZXI8006 (יבוא מהרכב הקודם)

רמקולים קדמיים - "Morel Integra Ovation XO 4

רמקולים אחוריים - "MOREL TEMPO COAX 5

סאב - Infinity Kappa Perfect 10 (גם כן מהרכב הקודם)

 

בינתיים לא הרכבתי כלום אז גם אין לי מושג איך זה נשמע.

פורסם
הבעיה היא שאני עם קיה פיקנטו חדשה ועדיין לא מצאתי בשום מקום (גם לא באינטרנט) שמוכר פאנל מתאים.
לא חיפשת מספיק טוב.

 

 

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=kia+picanto+stereo+panel&_sacat=0&_odkw=kia+picanto+stereo&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

ואם לא היית ממהר לקפוץ היית מגלה שכל המתאמים הם לדור הקודם של הפיקנטו. נושא המתאמים לפיקנטו עלה בעבר וכל שנותר לעשות הוא להמתין להופעת מתאמים לדגם החדש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה איתמר :lol:

יש לי אפשרות להזמין מחו״ל (חבר מוכן להביא) HU 2 din של פיוניר דגם AVH - 4350 ב3000 ש״ח האם כדאי להזמין? אני מפחד שאני יתקע עם HU בלי פאנל מתאים.

×
×
  • תוכן חדש...