Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התייאשתי מהרכיב המחורבן הזה,

אני אנסה להשתמש בנגד טמפ' שקניתי,

 

אבל איך אדע מה התנגדות בכל טמפ?

 

מהטבלאות בדפים שצרפת, לא ראיתי משהו מתאים,

 

או שיש המלצה לנגד טמפ' אחר קצת יותר ידידותי?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי בטעות מכרו לך רכיב אחר ? תוכל לעלות צילום של הרכיב ?

יש לי בבית LM35 של חברת National Semiconductor ואני אבדוק איפה הטעות שלך.

 

שים לב שהרזולוציה של הרכיב היא 10 מיליוולט למעלה אחת כלומר המד-מתח שלך צריך להציג לדוגמא מתח בדיוק של 0.01 וולט האם הוא מסוגל לכך ?

איזה כייף לי :)

פורסם

יש עליו בפירוש את הסמל של החברה ניישונל סמיקונדקטור,

 

וכתוב עליו LM35DZ

ושורה למטה, 732B

 

והוא בצבע שחור וקטן.

 

זה קישור למידע כל הרב מודד שלי, http://ofi-elec.co.il/acontent%20catalogue/c23832/298502.php

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

בניתי את המעגל על-פי תרשים מספר 1 בדף הנתונים והכול עובד יופי טופי.

 

1. מתח האספקה 5 וולט מיוצב.

2. את החיישן הדבקתי לנייר שמונח לשולחן העבודה בעזרת סלוטייפ בכדי שהטמפ' תתייצב מהר וגם לשם נוחות הצילום של המעגל.

3. המתנתי דקה עד שהמתח התייצב על 255 מיליוולט (טמפ' החדר כ-25 מעלות צלזיוס עם מזגן בעל בקרת אקלים). לאחר מכן חיממתי את הרכיב בעזרת פן והמתח השתנה ל-312 מיליוולט.

 

אתה צריך לקבל נתונים קצת שונים מאלה שאני קיבלתי.

הרכיב שברשותך אכן נכון.

 

בהצלחה !

חיישן טמפרטורה LM35 001.jpg

חיישן טמפרטורה LM35 003.jpg

חיישן טמפרטורה LM35.jpg

35.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה רבה מרק,

 

אני חושב שהמסקנה המתבקשת היא שהDVM שלי פשוט דפוק.

 

כי חיברתי בדיוק כמו שאתה חיברת.

 

דרך אגב כמה עולה פלוק כמו שלך?

 

אבל מצד שני, גם כשאני מחבר את הרגל האמצעית לסקופ, אני לא רואה שינוי מתאים

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

פלוק 87V חדש עולה כ-3000 שקלים.

הדגם שברשותיי פלוק 87 (משומש) נרכש באייבי תמורת 130 דולר כולל משלוח.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...