Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים אני מחליף את המערכת המקורים שברכב ב pioneer

כמו כן הזמנתי מתאם לכפתורי ההגה תוצרת pac מדגם swi-rc

עד כאן הכל טוב ויפה אך השאלה שלי האם זה מספיק וכיצד מחברים את המתאם הנ"ל למערכת ולרכב ?

 

אשמח לקבל את עזרתכם :)

פורסם

המתאמים של PAC הם מתאמים אוניברסליים. בדקת באתר שלהם שהמתאם הנל מתאים לרכב שלך?

אם יצרן הרכב שלך מקונצרן VAG (כמו השם משתמש) מהשנים האחרונות, אתה צריך 2 מתאמים עבור תקשורת CAN-BUS.

בכל מקרה, כל מתאם של PAC מגיע עם הוראות תכנות ורשימת רכבים תואמים .

 

http://www.pac-audio.com/productDetails.aspx?ProductId=1016&CategoryID=29

 

פורסם

לא כתבת איזה שנתון הרכב שלך אבל אני מניח שהוא דיי חדש. בכל מקרה כפי שכתב תומר יש צורך בשני מתאמים. אני ברכבים האלה (תקשורת CAN) משתמש במתאמים אחרים.

פורסם

אני חייב לומר שהלכתי לאיבוד מרב כל האפשרויות ....

 

הרכב שנת 2011 בן שבועיים בדיוק

 

כבר רכשתי מתאם אחד של פאק במידה והוא לא מתאים אני אמכור אותו ...

 

האם המתאם שהמלצת עליו עובד עם הרכב שלי ועם הפיוניר ?

 

תודה על העזרה אני מעריך מאוד :wink:

פורסם

יוסי ותומר מעליי צודקים

אם ברצונך להשתמש ב פאק תצטרך להשתמש בשני מתאמים

לעומת זאת ישנו מתאם של "פונוקאר" שעושה את העבודה דרך מתאם אחד

אני חושב וכמעט בטוח שגם AXXES יש מתאם אחד (אין צורך בשניים) שעולה הרבה פחות מהפאקים או מהפונוקאר שהוא גם מתאם למידה עצמית (ז"א אין צורך לתכנת אותו) אני לא סגור על זה מכיוון שזהו מתאם אמריקאי והפולו לא נמכרת בארה"ב

אם כי אני מניח כמעט ב 99 אחוז שהוא מתאים לפולו

אשמח לעזור בהמשך

בהצלחה

דרור

פורסם

JUNIOR 66 שבוע טוב

אני לא יודע אם זה קשור לטכנולוגיה או לסתם כח שיווקי שמפעיל PAC

אני מביא לארץ מתאם למידה עצמית של AXXESS שעושה גם אנלוגי וגם CAN ואני בטוח ש PAC אם ירצו יעשו גם מתאם כזה

לגבי המכוניות האירופאיות אז יש את מתאמי הפונוקאר שגם פה זה לא עיניין של טכנולוגיה אלא פשוט יבואן שהרים את הכפפה והביא לארץ את המותג הזה סוף סוף, וכך יש פתרונות טובים יותר לרכבים האירופאיים שלא נוהגים על כבישי ארה"ב בהם

יום טוב ישראל

דרור

פורסם
אני חייב לומר שהלכתי לאיבוד מרב כל האפשרויות ....

 

הרכב שנת 2011 בן שבועיים בדיוק

 

כבר רכשתי מתאם אחד של פאק במידה והוא לא מתאים אני אמכור אותו ...

 

האם המתאם שהמלצת עליו עובד עם הרכב שלי ועם הפיוניר ?

 

תודה על העזרה אני מעריך מאוד :wink:

 

עשית חיפוש באיביי ומצאת את המתאם? לפי השאלות שלך, נראה לי שלא.

זה המתאם שאתה צריך, תכנס ותראה בעצמך.

 

פורסם

חברים יקרים ראשית תודה על העזרה

 

המערכת שברשותי ללא כניסת שליטה מההגה

 

המתאם שקניתי לא מתאים לי ולכן אאלץ למכור אותו

 

הבנתי שאני צריך מתאם בעל עינית IR וזו הדרך היחידה לעבוד עם המכשיר שלי

 

אני לא רוצה לזרוק עוד כסף על משהו לא מתאים

 

אשמח לשמוע האם יש אופציה שתעבוד למרות כל הקושי הנ"ל

 

תודה והמשך יום טוב לכולם

פורסם

Dvir 1.2Tsi תקשיב זה מאוד פשוט

או שני מתאמים של פאק

או מתאם אחד של פונוקאר

פשוט וקל

תחליט אתה מה טוב יותר לך

(אני מדבר אך ורק ותמיד על מוצרים שקיימים בארץ על המדף)

בהצלחה

דרור

פורסם
Dvir 1.2Tsi תקשיב זה מאוד פשוט

או שני מתאמים של פאק

או מתאם אחד של פונוקאר

פשוט וקל

תחליט אתה מה טוב יותר לך

(אני מדבר אך ורק ותמיד על מוצרים שקיימים בארץ על המדף)

בהצלחה

דרור

 

תוכל בבקשה לתת לי קישור למתאם של פונוקאר שאוכל לקרוא ולראות במה מדובר ?

המתאם מתאים למרות שהמערכת שלי ללא כניסת שליטה מההגה ?

פורסם

קח בחשבון שמתאם שליטה מההגה IR דורש התקנה טובה ומקצועית מול הפיוניר שלך,

על מנת שבאמת יעבוד כמו שצריך עבור כל לחיצה.

 

×
×
  • תוכן חדש...