Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לפני יותר מחודש קיבלתי דוח חניה באילת על חניה במקום מוסדר ללא כרטיס חניה.

מכיוון שהמקום לא היה מסומן כמקום חניה בתשלום, ערערתי על הדוח.

במכתב תשובה נאמר ששלפני שדנים בערעור, עליי לשלוח תצלום של תעודת זהות ורישיון רכב.

 

אולי אני סתם פרנואיד, אבל יש לכם מושג למה הם צריכים את הת.ז. שלי?

הרכב הוא בליסינג כך שבכל מקרה הרשיון לא על שמי.

 

תודה!

פורסם

בגלל שהרכב מליסינג, הם רוצים לדעת את פרטי הנהג שמגיש ערעור.

 

תבין, אחרי דו"ח הדבקה יוצא דו"ח נוסף בדואר רשום.

הם בדקו במחשב של משרד הרישוי וראו, שהרכב רשום על חברת ליסינג.

 

אתה לא הבעלים של הרכב, לכן הם לפחות רוצים לראות, מי זה שמגיש ערעור על הדו"ח, מה הקשר של הנהג לרכב (אולי זה ליסינג ממוני, ואתה רשום ברישיון הרכב).

 

סיפרת לקצין הרכב בליסינג על הדו"ח, והוא אמר לך להגיש ערעור?

או הגשת ערעור על דעת עצמך?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם בקשתך תדחה, ותחליט להתעלם מהם, יהיו להם כבר את כל הפרטים המאומתים שלך ושל בעל הרכב בלי צורך לעשות שאילתות ולהמתין לתשובות.

סביר שהם גם משלמים על השאילתות האלה, כך שלמקרה הצורך (עיקולים) אתה גם חוסך להם כסף וגם זמן.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

גם אני קיבלתי דו"ח חניה מעירית אשדוד, והרכב רשום על שם של אשתי,(וכמובן החתום בבקשה היה גם אשתי) ואין לה בכלל רשיון נהיגה, וביקשתי לבטל את הדו"ח ותשובה שלהם היה שכדי לטפל בבקשה אצטרך קודם לשלוח להם צילום ת.ז.

ואני גם לא יודע מה לעשות, השאלה האם העיריה יודעת בכלל שלאשתי אין רשיון נהיגה?

פורסם
גם אני קיבלתי דו"ח חניה מעירית אשדוד, והרכב רשום על שם של אשתי,(וכמובן החתום בבקשה היה גם אשתי) ואין לה בכלל רשיון נהיגה, וביקשתי לבטל את הדו"ח ותשובה שלהם היה שכדי לטפל בבקשה אצטרך קודם לשלוח להם צילום ת.ז.

ואני גם לא יודע מה לעשות, השאלה האם העיריה יודעת בכלל שלאשתי אין רשיון נהיגה?

ככל הנראה המשטרה והעיריה לא מסונכרנים? אני טועה?

פורסם
גם אני קיבלתי דו"ח חניה מעירית אשדוד, והרכב רשום על שם של אשתי,(וכמובן החתום בבקשה היה גם אשתי) ואין לה בכלל רשיון נהיגה, וביקשתי לבטל את הדו"ח ותשובה שלהם היה שכדי לטפל בבקשה אצטרך קודם לשלוח להם צילום ת.ז.

ואני גם לא יודע מה לעשות, השאלה האם העיריה יודעת בכלל שלאשתי אין רשיון נהיגה?

כלל לא חשוב אם יש לה או אין לה רשיון נהיגה.

החוק קובע שדוחו"ת יגיעו על שם הבעלים הרשום של הרכב.

ניתן להסב דו"ח שכזה ע"ש הנהג בפועל, אך זה כבר ענין אחר.

 

אגב, גם חברה בע"מ יכולה להיות בעלת רכבים וכידוע, לחברה אין רשיון נהיגה.

זה משמעותי כשמגיע גם נקודות - מסיבה זאת נקבע קנס גבוהה יותר לחברות, בכדי לעודד אותן "להסגיר" את הנהג ובכך לחסוך כסף.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...