Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו יכול להגיד לי מאיפה הכי זול וכדאי לקנות כלי כתיבה דפדפות וכו' ?

אני מראשון, לפי מה שאני זוכר אופיס דיפו ודומיו הכי יקרנים.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

1+ לכפר השעשועים - הרשת הכי זולה, לפי מה שאני יודע.

 

כן ולא

 

בתור מי שעשה תואר ראשון במנע"ס (בבינתחומי דווקא), אם אני מסתכל על לאן האנשים שלמדו איתי הגיעו, אז חלק מבוגרי מימון הלכו לבנקים/בתי השקעות (ועוד מוסדות בסגנון) והתקדמו שם, חלק מבוגרי שיווק הלכו למשרדי פרסום/מחלקות שיווק והתקדמו שם, והאמת היא שאין לי מושג לגבי בוגרי IT... :-)

 

אז אתה צודק שזה לא מקצוע, אבל להגיד שזה שווה ערך ל BA כללי (כלומר שאי אפשר למצוא מקום עבודה עם תואר כזה שלא היית מוצא בלי תואר) רחוק מלהיות נכון.

 

מצד שני, באופן אישי (אם הייתי צריך לעשות את המסלול שוב) הייתי הולך ללמוד משהו שהוא מקצוע ולא מנהל עסקים כתואר ראשון.

 

יש לי די הרבה לפרוק פה, אבל מעדיף לנסות לבוא "בראש פתוח".

 

בבתי השקעות אתה מתחיל במענה טלפוני ומתקדם שם עם הותק - איפה התואר עוזר פה? איתו או בלעדיו, אתה מתחיל במענה טלפוני. אשמח לקרוא שאני טועה.

פורסם
מישהו יכול להגיד לי מאיפה הכי זול וכדאי לקנות כלי כתיבה דפדפות וכו' ?

אני מראשון, לפי מה שאני זוכר אופיס דיפו ודומיו הכי יקרנים.

הכי זול לא לקנות כלום.

 

ברצינות. מכללה/אוניברסיטה זה לא בית ספר יסודי ולא צריך ללכת עם אמא חודש לפני הלימודים בשביל לקנות ילקוט, קלמר ויומן של ערוץ הילדים. אל תקנה שום דבר מיוחד בשלב זה, בטח שלא ערימה ענקית של מחברות או כלי כתיבה. תגיע ליום הראשון ללימודים עם מחברת אחת ושני עטים. את השאר תשלים לפי הצורך בחנות שבטוח יש במכללה שלך. אל תדאג, יש שפע של עטי פיילוט גם אחרי שנגמר החופש הגדול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
1+ לכפר השעשועים - הרשת הכי זולה, לפי מה שאני יודע.

 

 

 

יש לי די הרבה לפרוק פה, אבל מעדיף לנסות לבוא "בראש פתוח".

 

בבתי השקעות אתה מתחיל במענה טלפוני ומתקדם שם עם הותק - איפה התואר עוזר פה? איתו או בלעדיו, אתה מתחיל במענה טלפוני. אשמח לקרוא שאני טועה.

 

נכון, אבל למשל בוגר אוניברסיטה בכלכלה מדלג בדרך כלל על השלב הטלפוני. יש לי חברים מהלימודים שתחילו כאנליסטים זוטרים, בעוד שחבר מהמילואים שלמד במכללה במנהל התחיל במכירות טלפוניות ולפי מה שהוא מספר כך רוב חבריו ללימודים. מה גם שלא מובטח לו שהוא באמת ימשיך להיות אנליסט.

פורסם

קשה לי להאמין כי זהו ה"נוהל" באופן כללי. אומנם אוניברסיטה, כל אוניברסיטה, היא מוסד לימודי מכובד, אבל המכללה למנהל - בעלת כבוד משלה.

אני מאמין שלא מדובר במקרה מייצג, אלא בודד בלבד.

 

האפשרות הכי טובה במקרה הזה, לדעתי, היא עשיית קורס כלשהו עם התחייבות להעסקה. כך ניתן לחסוך כשנתיים וחצי ועדיין להגיע לאותו תפקיד ואף יותר מבוגרי התואר האקדמאי.


×
×
  • תוכן חדש...