Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמעו, לתת מכוניות מיוחדות כמו GTR וסופרה משופרת וסיויק עם דלתות כאלה זה נחמד, אבל אפשר על אותו משקל לתת רכבים אירופאים וזאת לא הכוונה.

הכוונה למכוניות כמו טויוטה קורולה ופולקסווגן גולף, לסגמנט הזה התכוונתי בתחילת השרשור. ולפי דעתי, כשאני מסתכל לדוגמא על הקורולה, העיצוב סתמי וחסר כל השראה, נראה לי בעין כמו סתם עוד מכונית על הכביש.

פורסם
כנה כמה דוגמאות לרכבים יפנים "משעממים":

 

אכן רכבים משעממים, חסרי כל השראה ועיצוב, שנועדו להגיע רק מנקודה א' לב' :lol:

 

 

except for the civic, the other 2 has too many exterior modefications comparing with the original design of the car...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
תשמעו, לתת מכוניות מיוחדות כמו GTR וסופרה משופרת וסיויק עם דלתות כאלה זה נחמד, אבל אפשר על אותו משקל לתת רכבים אירופאים וזאת לא הכוונה.

הכוונה למכוניות כמו טויוטה קורולה ופולקסווגן גולף, לסגמנט הזה התכוונתי בתחילת השרשור. ולפי דעתי, כשאני מסתכל לדוגמא על הקורולה, העיצוב סתמי וחסר כל השראה, נראה לי בעין כמו סתם עוד מכונית על הכביש.

זה לא קשור לעיצוב זה בגלל אלביט

 

פורסם

זה בדיוק מה שחשבתי עליו :)

 

הקורולה מעוצבת לא רע, הבעיה היא ההשוואה שאתה עושה בינה לבין הגולף, קח את הג'טה לדוגמא, קשה לקרוא לג'טה מכונית יפה.

 

אפשר להשוות בשוק הרבה רכבים ולראות שלאו דווקא האירופאים הם אלה שמחזיקים בעיצוב הנועז או הצעיר.

 

קח 15 שנה אחורה, 20 שנה אחורה, תשווה בין הפולו של שנות ה80 לדייהטסו שרייד, השרייד היא רכב נאה, על אותו המשקל אפשר לשים את הפיאט אונו. עכשיו לך לאמצע שנות ה90, פולקסוואגן פאסאט והמתחרה מבית טויוטה, במקרה שלנו מדובר על הקארינה או הקאמרי בשוק האמריקאי. לא בדיוק משהו מרגש.

 

פולו של תחילת שנות ה80:

Volkswagen_Polo_79-81_30.jpg

 

שאראד של תחילת שנות ה80 :

2009050609242511272.jpg

haters will hate

פורסם

לפי דעתי זה ניראה לך שהם משעממות בגלל שהן לרוב רכבי ליסינג ,אתה רואה אותם בכול פינה, ופשוט נמאס לך לראות אותם כול הזמן.

אם כבר,ואני גם אנסה לשים בצד את המיאוס שלי מהרכב הזה, אבל מאזדה 3 היא אחד הרכבים המשפחתיים המושכים ,אם לא הכי מושך.

 

וד"א אולי אני טועה אבל דווקא יצרניות אירופאיות אחראיות ליותר שיקוצים מוטוריים מאשר יצרניות יפניות(פיאט מולטיפלה,רנו טווינגו. מה שעולה לי בראש כרגע)

פורסם
except for the civic, the other 2 has too many exterior modefications comparing with the original design of the car...

 

Even with the original modifications, the cars are still super hot =]

And I wouldn't mind to drive them any time and place.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

מה שיפה במכוניות יפניות לרוב זה כשאתה רואה מכונית יפנית אתה כימעט תמיד יכול להגיד שהיא יפנית רק מלהסתכל עליה.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

×
×
  • תוכן חדש...