Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה דווקא נראה כמו 15" :shock:

בהחלט מדהים

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

רמת הגימור בדגם של ה 100 כוח סוס פשוט מעולה. זה מדהים שכל ההבדל הוא בגלל כמה פלסטיקים במקומות אסטרטגיים + מגנזיום 15". לא ברור לי למה אי אפשר להציע רמת גימור כזו בדגם הבסיס, מה כבר יש שם שכ"כ צריך לייקר ?

פורסם

גם אני בהתלבטות דומה ...

קניתי C1 עם גלגלי 155-65-14 מקוריים ודקיקים כמו אופניים

מעוניין לשדרג למידה 195-45-15 מאד מקובלת באירופה לרכב זה

רק שבנתיים היבואן מערים קשיים, יש למישהו גישה לאוטודטה עבור C1 ?

זה בערך הכיוון, מה דעתכם ?

 

2.jpeg

 

 

 

red107whiteoz.jpeg

 

3.jpg

 

למרות שהרכב שלי אדום, אני מחובר יותר לג'אנט של הכסוף, מה דעתכם ?

 

דרך אגב, יש פרויקטים של "חולי נפש" שמתאימים את הצבע של הרכב (שימו לב לעבודה), לחישוקים, לספוילרים, למערכות הפליטה, קפיצי הנמכה ועוד, התוצאה הסופית מרשימה ...

 

4.JPG

 

12.JPG

 

ובשביל שלא יעבירו את השרשור על יופי מפורום השיפורים, מצ"ב גם שיפור קליל

 

06.jpg

 

הכל ימצא את מקומו ברכב שלי בקרוב ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אני דווקא חושב שהחישוקים המקוריים של פיאט לא להיט בכלל.

בפחות כסף אתה יכול למצוא יפים בהרבה.

אם בכל מקרה אתה מחליף מידה אז במידה וניתן הייתי הולך לכיוון ה15''.

יותר מיוחד, יותר יפה ויראה יותר ספורטיבי, המאת שהפנדה זקוקה לזה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני דווקא חושב שהחישוקים המקוריים של פיאט לא להיט בכלל.

בפחות כסף אתה יכול למצוא יפים בהרבה.

אם בכל מקרה אתה מחליף מידה אז במידה וניתן הייתי הולך לכיוון ה15''.

יותר מיוחד, יותר יפה ויראה יותר ספורטיבי, המאת שהפנדה זקוקה לזה.

 

עידן

 

אני מסכים. עם כמה שה- 15" אולי לא הכי פרקטי, הוא עדיין יפה יותר לטעמי מ- 14" על הפנדה. הוא ממש משנה את הרכב.

 

העניין הוא שב- Autodata הם אומרים עד 14", אז אני בספק לגבי החוקיות. אבדוק עם היבואן.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מה הרעיון סתםלהקפיץ שרשור מלפני שנה?

 

ננעל!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...