Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

האם מחיר להחלפת סט רצועה ומותחים(מקורי),ללא החלפת משאבת מים במחיר של 1800 ש"ח+מע"מ.זה מחיר סביר

או שכדאי לבדוק בעוד מוסכים.ההצעה הזאת ממוסך כללי שמיתמחה במכוניות צרפתיות.הרכב שנת 2000 נפח 1600.

פורסם

כמה נקודות חשובות בקשר לטיימינג במגאן :

 

- לוודא כי הסט טיימינג מקורי (VALEO) וכולל גם שני מחזירי שמן לגלי זיזים + שני פקקים.

 

- רצוי ביותר לא לחסוך ולהחליף משאבת מים(מקורית או תחליפית איכותית), בהנחה שלא הוחלפה לאחרונה. בין 250-400 ש"ח.

 

- בהנחה שלא הוחלפה רצועת אביזרים כדאי גם להחליף, עלותה 80 ש"ח של GATES.

 

- לבדוק פולי אלטרנטור בקפידה רבה, אם לא הוחלף אף פעם רצוי ביותר להחליף, עלות 150 ש"ח בערך.

 

בהצלחה.

 

נ.ב - רשמת שהרכב שנת 2000 לכן אני מניח שזו לא מגאן 2. :idea:

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

אל תחפש סט של valeo כי פשוט לא תמצא כזה.

 

פשוט תראה שהסט מקורי של רנו.

 

אם אתה רוצה ממש לבדוק בציציות אז הרצועה צריכה להיות תוצרת gates, המותחן תוצרת gates (ntn/nsk) מסין, והגלגלת תוצרת ina גרמניה כמובן שהכל עם לוגואים של רנו.

פורסם

סט מקורי של היצרן יותר זול מהתחליפיים בשוק ויש גם זיופים

הייתי מציע לך לבקש הצעת מחיר של טיימינג ממוסך מורשה של רנו - אולי תופתע מהמחיר

×
×
  • תוכן חדש...