Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי באיביזה חדשה, TSI 1200 רמת אבזור ספורט. הנה כמה רשמים לאחר כמה ימים עם הרכב (יש לא מעט השוואה עם מאזדה 2, הסופר מיני הקודמת שלי):

 

בסה"כ אני מאוד מרוצה מהקניה, הרכב עושה את העבודה וגם די מפנק (יחסית לקטגוריה ולמחיר). יש המון תהליכים אוטומטים ושכלולים קטנים, לפעמים עד שקשה להבין על מה הם חשבו וללא אפשרות לביטול ההתנהגות האוטומטית. לדוגמא:

הפנסים הראשיים נדלקים לבד (כאשר המנוע דולק) ואין דרך לכבותם (חוץ מלהעביר לאורות חניה). לדברי הנציג הם אמורים להדלק רק כאשר חשוך אבל ממה שאני רואה הם דלוקים גם באור יום מלא. האם יש דרך לבטל אופציה זאת?

 

עוד כמה דברים מציקים:

1. ספר הרכב אינו מעודכן ואינו מזכיר את ה-TSI בשום מקום. האם גם אצל אחרים זה כך?

2. שליטה מההגה במערכת המקורית - אין כפתור השתקה. יש כפתור על המערכת עצמה. מישהו מכיר דרך לעשות זאת מההגה?

3. על תבנו יותר מדי על מע' ה- HILL HOLD לפחות ב- DSG. הרכב לפעמים מתדרדר קצת אחורה בעליה (ולפעמים לא).

4. מראות מתקפלות חשמלית, אבל זה לא קורה לבד כשמדליקים/מכבים את הרכב. צריך לסובב כפתור.

5. אין מד טמפ' ואפילו אין נורת חיווי על מנוע קר. אני מניח שהנורה תדלק במקרה של התחממות יתר.

6. לא ממש מציק, אבל תא הכפפות קטן (וזה בהשוואה למאזדה 2, כן?) אבל יש כמה תאים נחמדים שמתאימים לטלפון וכד'. אין שטח אכסון בין המושבים הקדמיים. אני עדיין מחפש מקום ראוי לשים את הטישיו.

7. מפתח אחד כולל שלט השני לא.

 

אהבתי:

1. חיישני לחץ אוויר - אומנם לא מראים את הלחץ בכל גלגל אבל נדלקת נורת אזהרה כאשר הלחץ משתנה

2. המערכת המקורית סה"כ נחמדה. יש אופציה לכיול עוצמת השמע משקע העזר לשלוש רמות, בחירת עוצמת שמע מקסימלית בהדלקה ועוד.

3. ספר הרכב נותן הסברים מפורטים (לפעמים יותר מדי) ומנומקים על הוראות בטיחות וכל מיני פונקציות.

4. המנוע די שקט רוב הזמן (נסיעה רגועה של הרצה) ובידוד הרעשים כאשר החלונות סגורים טוב מאוד.

פורסם
התחדשתי באיביזה חדשה, TSI 1200 רמת אבזור ספורט. הנה כמה רשמים לאחר כמה ימים עם הרכב (יש לא מעט השוואה עם מאזדה 2, הסופר מיני הקודמת שלי):

 

בסה"כ אני מאוד מרוצה מהקניה, הרכב עושה את העבודה וגם די מפנק (יחסית לקטגוריה ולמחיר). יש המון תהליכים אוטומטים ושכלולים קטנים, לפעמים עד שקשה להבין על מה הם חשבו וללא אפשרות לביטול ההתנהגות האוטומטית. לדוגמא:

הפנסים הראשיים נדלקים לבד (כאשר המנוע דולק) ואין דרך לכבותם (חוץ מלהעביר לאורות חניה). לדברי הנציג הם אמורים להדלק רק כאשר חשוך אבל ממה שאני רואה הם דלוקים גם באור יום מלא. האם יש דרך לבטל אופציה זאת?

 

עוד כמה דברים מציקים:

1. ספר הרכב אינו מעודכן ואינו מזכיר את ה-TSI בשום מקום. האם גם אצל אחרים זה כך?

2. שליטה מההגה במערכת המקורית - אין כפתור השתקה. יש כפתור על המערכת עצמה. מישהו מכיר דרך לעשות זאת מההגה?

3. על תבנו יותר מדי על מע' ה- HILL HOLD לפחות ב- DSG. הרכב לפעמים מתדרדר קצת אחורה בעליה (ולפעמים לא).

4. מראות מתקפלות חשמלית, אבל זה לא קורה לבד כשמדליקים/מכבים את הרכב. צריך לסובב כפתור.

5. אין מד טמפ' ואפילו אין נורת חיווי על מנוע קר. אני מניח שהנורה תדלק במקרה של התחממות יתר.

6. לא ממש מציק, אבל תא הכפפות קטן (וזה בהשוואה למאזדה 2, כן?) אבל יש כמה תאים נחמדים שמתאימים לטלפון וכד'. אין שטח אכסון בין המושבים הקדמיים. אני עדיין מחפש מקום ראוי לשים את הטישיו.

7. מפתח אחד כולל שלט השני לא.

 

אהבתי:

1. חיישני לחץ אוויר - אומנם לא מראים את הלחץ בכל גלגל אבל נדלקת נורת אזהרה כאשר הלחץ משתנה

2. המערכת המקורית סה"כ נחמדה. יש אופציה לכיול עוצמת השמע משקע העזר לשלוש רמות, בחירת עוצמת שמע מקסימלית בהדלקה ועוד.

3. ספר הרכב נותן הסברים מפורטים (לפעמים יותר מדי) ומנומקים על הוראות בטיחות וכל מיני פונקציות.

4. המנוע די שקט רוב הזמן (נסיעה רגועה של הרצה) ובידוד הרעשים כאשר החלונות סגורים טוב מאוד.

 

דבר ראשון תתחדש! נחמד לשמוע. הרכב באמת נשמע מדליק. כמה שילמת עליו?

מערכת הHILL HOLD היא דווקא אחד הדברים היותר מעניינים שנותנים פיתרון לזינוק בעלייה. מדוע אינו עובד לך טוב? איך אתה מתפעל אותו בכלל?

המפתח המתקפל הוא עם שלט מובנה נכון?

לבסוף אל תשכח להוסיף תמונות!

פורסם

תודה.

 

שילמתי כ- 114k (אני יודע, לא היה לי כוח להתמקח) על הכביש כולל צבע (כי לא היה ספורט בלבן) וזרקו לי גם עלוקה וחיישן רוורס מתנה.

 

לפי מה שהבנתי ברגע שהרכב בעצירה מוחלט ה- HILL HOLD אמור להמשיך להחזיק את הבלם לאחר עזיבתו כדי למנוע הדרדרות אחורה.

1. נראה שהמערכת לא מופעלת בכלל כאשר העצירה אינה מוחלטת (האטה / פקק בעליה)

2. יכול להיות שיש השפעה לשיפוע (למרות שלפעמים נראה שבשיפוע יותר תלול היא לא מופעלת)

3. הרכב מתדרדר טיפה לאחר עזיבת הבלם לפני שהוא עוצר ומתחיל להתקדם

בגדול נשמע שהמערכת הזאת חשובה מאוד ברכב ידני (כיוון שיותר קשה לזנק בעליה). ב- DSG בכל מקרה צריך פשוט לעבור מהבלם לגז ואם מתדרדרים טיפה זה לא סוף העולם. עוד לא הגעתי למצב שאני צריך להשתמש בבלם היד...

 

המפתח המתקפל כולל את השלט.

 

תמונות - ייקח קצת זמן עד שיהיה לי זמן פנוי לקחת אותה לצילומים

פורסם

מהגיר והמנוע אין יותר מדי הפתעה - מעולים. אני משתדל לסוע בצורה מאוד רגועה כרגע אבל זה מאוד נחמד שכבר ב- 1000-1500 סל"ד יש מומנט (וזה כרגע הסל"ד שלי כמעט כל הנסיעה, בכל הילוך).

בנוסף נחמד לשייט באיילון ב- 100 קמ"ש ב- 2000 סל"ד. לא נראה שתהיה בעיה בהאצת ביניים למרות שלא לחצתי.

 

ההילוכים די רצים כלפי מעלה (ולא ניסיתי עדיין את מצב ספורט) ויש זמן תגובה בקיק דאון כמו רוב המכוניות המשפחתיות/סופר מיני. הגיר מעביר רוב הזמן חלק מאוד (שוב, נסיעה רגועה). פעם או פעמיים הרגשתי מכונת קטנה בהעברה כששיגעתי את הגיר בפקק.

×
×
  • תוכן חדש...