Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

האם מישהו נתקל בעיה של אי התנעה מהפעם הראשונה בשאות הבוקר ?

משום מה כל בוקר (אבל רק בבוקר) האוטו לא מתניע מהפעם הראשונה.

מהפעם השניה הוא מתניע מייד ובמשך היום אין בעיה.

המצבר חדש לגמריי, נבדק ליתר הבטחון.

מוסך רנו עשו עדכון תוכנה למחשב, זה לא ממש עזר ועכשיו הם לא יודעים איפו הבעיה

ומתחילים רק לנחש.

אולי מישהו מכיר את התופעה ?

פורסם
שלום לכולם !

האם מישהו נתקל בעיה של אי התנעה מהפעם הראשונה בשאות הבוקר ?

משום מה כל בוקר (אבל רק בבוקר) האוטו לא מתניע מהפעם הראשונה.

מהפעם השניה הוא מתניע מייד ובמשך היום אין בעיה.

המצבר חדש לגמריי, נבדק ליתר הבטחון.

מוסך רנו עשו עדכון תוכנה למחשב, זה לא ממש עזר ועכשיו הם לא יודעים איפו הבעיה

ומתחילים רק לנחש.

אולי מישהו מכיר את התופעה ?

 

בעיקרון התנעה "קרה" בקליאו ספורט היא בעיה ידועה (מחלת ילדות), עדיין לא שמעתי שמישהו "פתר" אותה, אבל לשפר את המצב אפשר וגם אפשר.

 

תעבור לשמן מנוע סינטטי מלא (5W40), תבקש מהמוסך להחליף/לנקות חיישן הצתה.

 

אצלי הייתה בעיה דומה והיא נעלמה אחרי הדברים שציינתי למעלה.

אבל עדיין הסל"ד בהתנעה קרה קצת לא יציב בדקה הראשונה (זו לא יפנית...).

 

הבעיה היתה מאז ומתמיד (מאז שהורדתי את הניילונים), וגם אצל בעלי קליאו ספורט אחרים.

Finger's gonna kill me.

פורסם
שלום לכולם !

האם מישהו נתקל בעיה של אי התנעה מהפעם הראשונה בשאות הבוקר ?

משום מה כל בוקר (אבל רק בבוקר) האוטו לא מתניע מהפעם הראשונה.

מהפעם השניה הוא מתניע מייד ובמשך היום אין בעיה.

המצבר חדש לגמריי, נבדק ליתר הבטחון.

מוסך רנו עשו עדכון תוכנה למחשב, זה לא ממש עזר ועכשיו הם לא יודעים איפו הבעיה

ומתחילים רק לנחש.

אולי מישהו מכיר את התופעה ?

 

לא נתקלתי בבעייה של התנעה, אלא אם תדלקתי בעל כורחי בתחנה שאני לא מכיר.

לגבי היציבות בסרק הבתנעה קרה, אכן לוקח כמה שניות, אבל מניסיוני זה די נורמלי במכוניות שמחירן דרומית ל-BMW. פשוט בקליאו זה מורגש יותר, כי יש הרבה מנוע שיושב לא רחוק ממך במכונית ששיכוך רעידות ורעשים לא היה גבוה בעדיפות המתכננים שלה.

 

עם זאת תמיד רצוי לתת למנוע לעבוד כחצי דקה בבוקר לפני תחילת תנועה, לנהוג בעדינות מירבית עד שמופסקת פעולת העשרת התערובת (מרגיש כמו צו'ק משוך) ולא למשוך מעל 4K סל"ד, לפחות ב-10 הדקות הראשונות.

 

תנסה להחליף תחנת דלק (איםה אתה גר?) ותראה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תודה לכולם, אכן בדקתי בפורום cliosport.net והתברר שיש אותה בעיה גם ל 182.

גם שם מוסכים לא יודעים איך לתקן את זה.

אני אישית משתמש בשמן סינטטי מלא 5-40 של ESSO, בדקתי נראה לי את כל תחנות דלק בעיר (תל-אביב), לא הרגשתי שינוי בדלק בשום תחנה, אני מעדיף לתדלק בסונול/דור/אלון/טן.

אני אנסה להחליף חיישן הצתה, מישהו יכול להמליץ על המוסך שמכיר טוב את הרכב ?

עד עכשיו טיפלתי במוסך המרכזי, מנהל עבודה שם נראה בן אדם רציני ואחראי.

פורסם
אני אנסה להחליף חיישן הצתה, מישהו יכול להמליץ על המוסך שמכיר טוב את הרכב ?

עד עכשיו טיפלתי במוסך המרכזי, מנהל עבודה שם נראה בן אדם רציני ואחראי.

 

אני מאוד מבסוט ממיכאל מהמוסך המרכזי, אבל אחרים ממליצים על מוסך "מנור" בצומת סגולה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...