Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , קניתי רכב מדגם פאסאט ultimate

ברכב ישנה מערכת מולטימדיה מקורית דאבל דין של חברת caska .

 

כרגע יש לי :

מונובלוק של lightning audio b2.350.1

מגבר 4 ערוצים rockford p4004

סאב rockford punch p1

ושני זוגות של קומפוננטים דיי יקרים של רוקפורד (2500 שח בערך לזוג) כרגע לא זוכר מה הדגם.

נכון לרגע זה יש ברכב רק את הרמקולים , המולטימדיה והחיווט. ( כל השאר יותקן בעוד יומיים)

 

 

קודם כל רציתי לשאול לגבי מערכת המולטימדיה , האם יש צורך להחליף אותה , האם היא טובה מספיק ובעזרת מנחת טוב אפשר להנות ממנה. כאן מגיעה השאלה השניה :

אני מתלבט האם יש צורך לרכוש את המנחת 3sixty האם יש עדיפות לגרסא הראשונה או השניה.

והאם יש המלצות לשיפור חלק מהמרכיבים , התקציב הוא בסביבות ה 5-6 K לכל השיפורים.

 

אשמח לתגובות.

תודה.

פורסם

אני לא חושב שאתה זקוק למנחת כי המערכת אמורה לבוא עם יציאות למגבר.

 

במידה ותרצה לשפר את האיכות צליל אבל להישאר עם אותה מערכת במקום לקנות

את המעבד של רוקפורד כבר עדיך ללכת על מעבד של JBL או אודיסון

הם הרבה יותר טובים ואיכותיים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

למערכות ראש של CASKA יש תמורה גבוהה מאוד לכסף שמשלמים עליהן אבל איכות צליל בוא נאמר - בסטנדרטים שלנו - זו לא המומחיות של היחידות האלו.

 

לגבי ה3SIXTY - לדעתי יש טעם להוסיף אותו, אבל לא כמנחת, אין צורך, יש לך יצאות למגברים

 

פשוט להוסיף אותו כפרוססור לכל דבר ודבר בין הHU קאסקה שלך לבין המגברים.

 

כמובן - עדיפות עליונה לגרסא השניה שיש לה גם יכולת קרוס אובר, TC - תיקוני מרווח זמנים בין הרמקולים וגם יכולת של אקולייזר יחסית מתקדמים בטח ובטח שלעומת הגרסא הראשונה.

 

העניין הוא שבקרוב רוקפורד הולכים לשחרר את הגרסא השלישית שהיא כבר עולם אחר לעומת השתיים הקודמות וזה שווה את ההמתנה.

 

ההמלצה על הפרוססור של JBL היא גם טובה אבל יקרה בהרבה ותגזול לך את רוב התקציב.

 

-------------------------------

 

אני הייתי פועל להחלפת הP1 בP2 או אפילו P3

 

משאיר את המגבר הקיים כרגע ומוסיף את הגרסא השניה של ה3SIXTY

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המערכת CASKA שלך היא מערכת מולטימדיה לא רעה אני מניח שאתה מדבר על ה-CASKA CA1615G

אם הקומפוננטים שלך יקרים כפי שאתה מציין אני מניח כי מדובר ברוקפורד מסידרת ה-FNQ

הסאב שלך והמגבר הם בסיסיים ,ואותם הייתי משדרג,בתקציב שלך אפשר להכניס גם פרוססור איכותי.

ב-6K הייתי הולך על :

 

מגבר סלסטרה FA475X

סאב JL אודיו 12W3v3-2

פרוססור JBL MS8

פורסם
המערכת CASKA שלך היא מערכת מולטימדיה לא רעה אני מניח שאתה מדבר על ה-CASKA CA1615G

אם הקומפוננטים שלך יקרים כפי שאתה מציין אני מניח כי מדובר ברוקפורד מסידרת ה-FNQ

הסאב שלך והמגבר הם בסיסיים ,ואותם הייתי משדרג,בתקציב שלך אפשר להכניס גם פרוססור איכותי.

ב-6K הייתי הולך על :

 

מגבר סלסטרה FA475X

סאב JL אודיו 12W3v3-2

פרוססור JBL MS8

 

אחלה תודה , אני לא מוצא את המוצרים בזאפ או באינטרנט יש לך קישור? למחירים והיכן ניתן להשיג?

פורסם

את המגבר אתה יכול למצוא אצל חבר הפורום SROOL שהוא גם יבואן סלסטרה ו-SEAS בישראל.

את הסאב אתה יכול למצוא ברדיו מילאנו שהם יבואני JL אודיו בארץ או בכול בית עסק שעובד איתם.

את הפרוססור מומלץ לרכוש ב-EBAY מחירים נעים באזור 2700-3000 שח כולל משלוח.

בארץ ניתן לרכוש אותו באזור 3500 שח.

×
×
  • תוכן חדש...