Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי לנטרה 00,

ראיתי ליד מוט ההילוכים (אוטומטי) כפתור וכתוב עליו ECT, מישהו יודע מה זה?

 

ועוד שאלה,

גלגל ההגה נוטה במספר מעלות לצד ימין במצבו הישר, רציתי לדעת מה יפתור את זה וכמה זה אמור לעלות..

פורסם

אם איני טועה לחצן זה גורם למשיכת ההילוכים כלומר הילוכים יעברו בניהם בסל"ד גבוה יותר מהנורמאל (נסיעה ספורטיבית).

לגבי ההגה, יש מצב שזוהי בעיה של מירכוז גלגל ההגה בלבד אלא אם כן יש משיכות של הרכב לאחד הצדדים או רעידות מהצמיגים במהירויות למיניהם אז כבר מדובר בכיוון פרונט ואיזון גלגלים. בכל מיקרה אם זה רק מירכוז זה עולה בסביבות ה-100 ש"ח.

:)
פורסם
אם איני טועה לחצן זה גורם למשיכת ההילוכים כלומר הילוכים יעברו בניהם בסל"ד גבוה יותר מהנורמאל (נסיעה ספורטיבית).

לגבי ההגה, יש מצב שזוהי בעיה של מירכוז גלגל ההגה בלבד אלא אם כן יש משיכות של הרכב לאחד הצדדים או רעידות מהצמיגים במהירויות למיניהם אז כבר מדובר בכיוון פרונט ואיזון גלגלים. בכל מיקרה אם זה רק מירכוז זה עולה בסביבות ה-100 ש"ח.

 

תודה רבה על התשובה :)

במידה ואני אנהג על ה ECT, זה יצרוך יותר דלק? בלאי יותר מוגבר וכ'ו?

פורסם

קצת לא מדויק, ידידי

אלה אם אתה מגדיר נהיגה בהילוך נמוך וסל״ד גבוהה לנהיגה ספורטיבית.

 

 כפתור המדובר ברכב הנ׳ל הינו כפתור פעולה של מערכת ECT ראשי תיבות של Electronic Controlled Transmission

האחראית לביצוע שתי פעולות:

1. ביטול הילוך הגבוהה בתיבה האוטומטית

2. משיכת הסל״ד לאורך כל הטווח (כפי שצויין)

 

המערכת באה לידי ביטוי בעליות רצופות כאשר התיבה מורידה ומעלה הילוכים ומתקשה להישאר על הילוך אופטימלי לאותה העליה,

 ובירידות תלולות כשמומלץ להישאר בהילוך נמוך. (1,2D נמוכים מידיי)

פורסם

במידה ואני אנהג על ה ECT, זה יצרוך יותר דלק? בלאי יותר מוגבר וכ'ו?

 

כמובן, עקב הנסיעה על סל״ד גבוהה, צריכת הדלק והבלאי בהתאם.

ובנימה אישית, כשאין צורך בהתאם לדרך לא מומלץ לשחק עם ה ECT

לצורך משיכת ההילוכים וכדומה, התיבות רגישות ועלות תיקונם גבוהה.

 

עדי

×
×
  • תוכן חדש...