Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן דיזל ידני - חוו"ד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני נוסע כ-16000 ק"מ בשנה, 70% לערך עירוני.

 

מצאתי מגאן דיזל ידני 1.5DCI , 145K, 2007, ק"מ, מטופלת עם קבלות, לאחר החלפת טיימינג ומשאבת סולר,

שמורה מאוד, יד 2 (שתיהן פרטיות).

 

המחירון הוא מעל 50 אלף ש"ח.

 

העניין הוא שאין לי נסיון בדיזל, רק ביפניות משפחתומטיות, וכדי לחסוך בדלק החלטנו לחשוב שונה.

 

אשמח לחוו"ד על הרכב הנ"ל בהיבט - עלויות אחזקה, טיפולים שוטפים של דיזל, אמינות כללית ,

 

הכי חשוב - האם יש לצפות לתיקונים יקרים קרובים הקשורים לבלאי בשל הק"מ שעבר הרכב וכו'.

 

חפרתי אתמול בפורום עד אמצע הלילה אך הדעות שמצאתי חלוקות.

 

אודה מאוד מראש לכל מי שיענה מנסיונו ו/או ידיעתו,

 

בברכת יום טוב !

פורסם

הקילומטראז' הזה לא נורא בכלל לרכב דיזל מהמודל הזה. מי שקונה רכב דיזל עושה בדרך כלל הרבה קילומטרים בשנה, מה שמוביל אותי לשאלה הבאה - כמה קילומטרים אתם עושים בשנה שחשבתם לחסוך במעבר הזה?

 

הרכב חסכוני למדי, צריכת דלק של בערך 1:20 בממוצע. תיקונים, כמו ברכב רכב דיזל, עלולים להיות יקרים. אבל סביר להניח שבקילומטראז' כזה התיקונים היקרים עדיין רחוקים ממך. הטיפולים קצת יותר יקרים ממה שאתה אולי רגיל במכוניות בנזין.

פורסם

תודה,

 

אני נוסע כ-16 אלף ק"מ בשנה.

 

מה מרווח הטיפולים ואיזה טיפולים יש עד 200 אלף ק"מ ?

 

תודה,

×
×
  • תוכן חדש...