Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אתמול נתפסתי שאני מסיע אדם אחד מעל המותר [3 נוסעים].

לידי ברכב,היה אדם בגיל 23 ו 8 חודשים ובעל 6 וחצי שנים רישיון [ליד הנהג כמו מלווה].

הייתי בטוח כי התנאי למלווה הוא רק 5 שנים רישיון.

ועכשיו לשאלתי:

חוץ מהשלילה ל30,יש לי משפט.מה הוא בד"כ הדין לאדם במצבי?האם תהיה איזושהי הקלה בגלל נסיבות המקרה?

 

נ.ב

לדעתכם צריך לקחת עורך דין במקרה כזה?

תודה רבה,ושבוע טוב.

פורסם

נסעת ללא מלווה וגם הסעת נוסע אחד מעל המותר.

 

אפשר להשבית לך גם את הרכב ולא רק לפסול אותך מנהלית.

 

ממליץ לקחת עו"ד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תמיד כדאי להתייעץ עם עורך דין בנושא מקצועי.

ברוב המקרים העונש המוטל על הנאשם יהיה קל יותר בעת ייצוג משפטי.

אנימשערת שהעונש יהיה שלילה לתקופה של מספר חודשים, (עם ניקוי מהשלילה הנוכחית) קנס כספי, ותנאי למספר שנים.

 

 

 

 

בהצלחה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה.

לא נהגתי ללא מלווה.

אני כבר שנה בעל רישיון B ושנתיים A2.

הנהיגה ללא מלווה רק בעת הנהיגה עם שלושה נוסעים.

פורסם
תמיד כדאי להתייעץ עם עורך דין בנושא מקצועי.

ברוב המקרים העונש המוטל על הנאשם יהיה קל יותר בעת ייצוג משפטי.

אנימשערת שהעונש יהיה שלילה לתקופה של מספר חודשים, (עם ניקוי מהשלילה הנוכחית) קנס כספי, ותנאי למספר שנים.

 

 

 

 

בהצלחה.

 

 

 

ל'

התכוונת לניכוי (קיזוז)? או שאני טועה.

 

מתעלק.

מה הם כל התנאים למלווה? לא שזה רלוונטי ,פשוט עד עכשיו הייתי בטוח שזה מישהו שיש לו רשיון 5 שנים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לדוגמא אם נהג נשלל ל 30 יום על ידי קצין.

בבית המשפט עורכי הדין מבקשים להקל עם הנאשם, במידה והוא נשלל לתקופה של 90 ימים על ידי בית הדין, מבקשים ניקוי/קיזוז מהימים שהנהג כבר היה שלול.

 

 

מלווה כדין-לנהג שיש רשיון נהיגה בתוקף לאותו סוג של רכב 5 שנים לפחות ומלאו לו 24 שנים.

או מי שמלאו לו 30 וותק של 3 שנים.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מי רשאי לשמש נהג מלווה?

 

בן 24 שנים ומעלה, המחזיק ברישיון נהיגה בתוקף לאותו סוג רכב 5 שנים לפחות

בן 30 ומעלה, המחזיק ברישיון נהיגה שלוש שנים לפחות

מורה לנהיגה בעל ותק של חמש שנים בנהיגה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה החוק

 

 

הגבלת מספר נוסעים לנוהג חדש

 

 

 

 

12א2. נוהג חדש שטרם מלאו לו 21 שנים וחלפה לגביו התקופה שבה חלה עליו חובת הליווי האמורה בסעיף 12א1, לא יסיע ברכב מנועי יותר משני נוסעים עד שימלאו לו 21 שנים, אלא אם כן יושב לידו מי שכשיר להיות מלווה.

לכן עברת שתי עבירות גם נוסעים מעל המותר וגם ללא מלווה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לכן עברת שתי עבירות גם נוסעים מעל המותר וגם ללא מלווה.

 

אלה שני תנאים מצטברים לעבירה ע"פ סעיף 6689-נוהג חדש שטרם מלאו לו 21 שנים שהסיעה יותר משני נוסעים וללא מלווה כדין.

א. הנוהג הוא פחות מגיל 21

ב. הנוהג הוא נהג חדש

 

דוגמא ל גזר דין - פסילת רישיון נהיגה ל 50 יום בפועל, קנס 1200 ש"ח ופסילה על תנאי - מלקבל או מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים למשך 3 שנים.

פורסם

נראלי שחלקכם לא הבנתם אותו.

לפי מיטב הבנתי, הוא אינו זקוק למלווה כדי לנסוע (הוא רשם שיש לו רשיון מעל שנה), אך עדיין הוא כפוף למגבלה של הסעת שני נוסעים בלבד.

אם יושב לידו אדם שכשיר להיות מלווה הוא רשאי ע"פ החוק להסיע אוטו מלא, הבעיה היא שהוא לא בדק כראוי והאדם שישב לידו לו היה כשיר להיות מלווה (בעוד 4 חודשים כן).

לפיכך, הוא לא עבר 2 עבירות אלא רק אחת.

×
×
  • תוכן חדש...