Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי עכשיו מאיזור המרכז לכיוון צפון .בכיש החוף באיזור חשוך לגמרי קפצה לי חיה לכביש ונעמדה באמצע .לא היה לי מה לעשות ונכנסתי בה. עכשיו הגעתי הביתה וראיתי כי הטמבון כולו שבור כולל הגריל,מדובר ברנו קנגו 2007

אני כמעט בטוח שיש לי ביטוח כולל ביטול השתתפות עצמית מה אני במצב כזה? ובמידה ואין לי ביטול השתתפות עצמית ?

אני יכול לבחור את המוסך שיתקן לי?

פורסם

לא נעים בהחלט

 

תאונת מקיף רגילה כמו שנכנסת ברכב אחר או סתם בעמוד. אותו תהליך.

 

וכרגיל השאלה מוסך הסדר והשתתפות עצמית נמוכה יותר או מוסך לפי בחירתך עם השתתפות עצמית גבוהה יותר.

עם יש ביטול השתתפות אז לך למוסך לפי בחירתך, אם אין לך , אתה צריך לבחור.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עכשיו ירדתי לבדוק את הנזק וראיתי שהתמבון נשבר וחסרים בו חלקים .הפנס נישבר בפינה לגריל יש סדקים בכמה מקומות

האם אני יכול לדרוש חלקים חדשים? כמה זמן ניראה לכם לוקח לתקן כזה נזק?

DSCF1170.JPG

DSCF1171.JPG

DSCF1172.JPG

DSCF1175.JPG

DSCF1178.JPG

DSCF1176.JPG

פורסם

אז ככה על הבוקר ניגשתי לפחח לקבלת הצעת מחיר

טמבון חדש תחליפי 570שח

פנס 570 שח

גריל 570 שח

השתתפות עצמית 1500 שח

ככל הניראה אחליף רק את הטמבון לחדש כי הוא היחיד שלא ניתן לתקן

את הגריל אתקן

בסך הכל יצאתי בזול רק 1000 שח כולל עבודה

פורסם

כזה נזק ואין לך חלקי מח של חיה על האוטו ?

 

נשמע וגם נראה תמוה :roll:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אז ככה על הבוקר ניגשתי לפחח לקבלת הצעת מחיר

טמבון חדש תחליפי 570שח

פנס 570 שח

גריל 570 שח

השתתפות עצמית 1500 שח

ככל הניראה אחליף רק את הטמבון לחדש כי הוא היחיד שלא ניתן לתקן

את הגריל אתקן

בסך הכל יצאתי בזול רק 1000 שח כולל עבודה

 

ההבדל בין עלות התיקון להשתתפות העצמית עומד על 500 ש"ח.

שים לב שעלות התיקון כוללת פגוש חדש + תיקון וצבע לשפם. ככל הנראה המחיר לפני מע"מ. (מחירי החלפים מספקי החלפים הינם לפני מעמ)

במידה ותחליט להפעיל ביטוח תמורת 500 ש"ח נוספים תקבל פגוש , שפם , פנס , גריל , ספויילר תחתון , כיסוי פנס ערפל. (שים לב חלק מהחלקים לא נכללים בהצעת התיקון).

חד משמעית שווה להפעיל ביטוח. התיקון יהייה יותר מקצועי ולא תצטרך לסבול מתופעות לוואי של תיקון חלקי (לדוגמה הזעות בפנס , חוסר כיסוי פנס ערפל , ספויילר תחתון מחובר בברגים קודחים).

 

בהצלחה.

פורסם

הכנסתי את האוטו בבוקר לפחח אחרי 6 שעות האוטו היה מוכן

אז ככה הגריל תוקן ונצבע ולא רואים שום סימן

הטמבון הוחלף לחדש כולל כל החלקים מסביב(לא היה ניתן לתקן אותו בכלל כולו נישבר לחלקים)

אני מרוצה מהתוצאה

לגבי הפעלת הביטוח נתחיל בזה שהפרמיה תעלה שנה הבאה. יש דבר כזה חידוש פוליסה כ300 שח

לא שווה

×
×
  • תוכן חדש...