Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. ברצוני לקבל חוות דעת מקצועית (ממי שהתנסה או שיש לו) על המכוניות הנ"ל.

יש לציין שזה הרכב הראשון שלי (אני בן 25) ואני מחפש רכב מפנק, חסכוני וגם שיהיה אמין כמובן.

 

ראיתי ביד 2 משהו כזה:

 

איגניס:

http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1862548&Code=7961acf19877e39575651dfa48430e3b

 

סמארט:

http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1765956&Code=7961acf19877e39575651dfa48430e3b

 

 

*יש לציין שבהתחלה (לפני 3 חודשים) בכלל רציתי פולו 2002, אח"כ עברתי לסיאט איביזה 2004, ובסוף בכלל חשבתי על אודי A3 2002, ועכשיו נדלקתי על הג'יפונים האלה, השאלה היא האם הם באמת מפנקים כמו שהם נראים או שהם סתם צעצועים, כי המחיר שלהם קצת נמוך ונראה לי שיש פה איזה קאץ'...

 

 

תודה לעוזרים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לנו איגניס אבל את הדגם הרגיל, ולא הייתי ממליץ עליו למי שמחפש פינוקים. מבחינת חיסכון היא גם לא משהו, ובגרסת 4*4 אוטומט היא אפילו פחות חסכונית לדעתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לאחותי יש איגניס ונסעתי איתו הרבה פעמים, מבחינה מכנית האוטו לא עושה בעיות,אבל לא נראה לי שזה מה שאתה מחפש... כי אוטו מפנק הוא לא ממש. הוא לא מפואר והכיסאות לא הכי נוחים. רכב שיחסית לא חסכוני, עלות הטיפולים סבירים. לדעתי הוא אוטו שבכלל מתאים לאישה אבל על טעם וריח אין על מה להתווכח... לסיכום : אם אתה מחפש רכב קטן,אמין,עלות טיפולים נוחה,שומר על ערכו, אז זה בשבילך. לגבי פינוקים וכאלה אז אל תחפש באיגניס וגם לא בסמארט.

פורסם

תשמע אתה צריך להחליט מה אתה מחפש באוטו, אם תרשום יותר נקודות יותר ספציפיות אני אשמח לעזור כי אני רואה שקצת שינית כיוון

פורסם

הבעייה היא שבהתחלה רציתי אוטו עם "אופי ספורטיבי" כמו שראיתי שהרבה רשמו פה..

משהו צעיר לא הכי יקר אבל עד 40K שיהיה אמין וחסכוני מה עוד אפשר לבקש..?

לדעתי האיביזה הכי קרובה לדרישות שלי לא??

אבל אח"כ התחלתי לפזול לכל מיני ג'יפונים קטנים גם חמודים אבל כנראה שזה לא הקטע שלי זה יותר לנשים...

מה אתה מציע? איזה עוד רכבים ספורטיבים יש?

חשבתי גם על הגולף כאופציה.... אבל לא סגור עליו...

×
×
  • תוכן חדש...