Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אופנוע שיבאתי מאנגליה, על העדשה של הפנס הקדמי יש חץ לכוון שמאל, מה שאומר שהוא עלול לסנוור לשמאל.

יש למישהו נסיון בעמדה מספר 1 במשרד הרישוי עם רכב עם פנס כזה? האם יתכן שהאופנוע לא יעבור תקינה בגלל הפנס?

פנס.jpg

פנס מצד .jpg

פורסם
ברשותי אופנוע שיבאתי מאנגליה, על העדשה של הפנס הקדמי יש חץ לכוון שמאל, מה שאומר שהוא עלול לסנוור לשמאל.

יש למישהו נסיון בעמדה מספר 1 במשרד הרישוי עם רכב עם פנס כזה? האם יתכן שהאופנוע לא יעבור תקינה בגלל הפנס?

 

תרכיב אותו הפוך :lol::lol::lol:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
תרכיב אותו הפוך :lol::lol::lol:

אבל אז הציפורים יתלוננו.

באיזה אופנוע מדובר?
מוטוגוצי.

 

אמר לי מישהו שפנס כזה יש בפיאט 127, מישהו יכול לאשר? איפה אפשר למצא פנס של פיאט 127?

פורסם

נסה להתאים של פיאט 127 או סובארו לאונה או ג'יפ סופה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

מסתבר שהפנס שלי זהה לזה שבפיאט 127, מצאתי אחד עם הנמכת האלומה לשמאל שתואם לגמרי חיצונית לשלי אצל אלי שטרית במסגר בתל אביב והוא התאים לכל החיבורים באופנוע.

לצערי לא היה לו פנס H4 ולנורת P43t. קראתי שפנסי H4 טובים יותר אבל אני לא יודע כמה זה משמעותי.

מצאתי נורות הלוגן עם בסיס P45t ובמקביל אזמין מתאם לנורת P43t.

פורסם
מסתבר שהפנס שלי זהה לזה שבפיאט 127, מצאתי אחד עם הנמכת האלומה לשמאל שתואם לגמרי חיצונית לשלי אצל אלי שטרית במסגר בתל אביב והוא התאים לכל החיבורים באופנוע.

לצערי לא היה לו פנס H4 ולנורת P43t. קראתי שפנסי H4 טובים יותר אבל אני לא יודע כמה זה משמעותי.

מצאתי נורות הלוגן עם בסיס P45t ובמקביל אזמין מתאם לנורת P43t.

 

המממ, מוטו-גוצי בגיל אספנות עם פנס מלבני? זה אומר דגם אימולה/מונזה? שמא לה-מאן או SP? תמונות ייתקבלו בברכה.

פורסם

הי דן

אני שמח שהרומן שלך עם האיטלקיות לא הסתיים, ואני בטוח שתהינה המכלי החדש!

הפנס שקנית די והותר במצבו על מנת להאיר לך את שמי הלילה עם האופנוע.

ניתן להשיג היום באינטרנט נורות חזקות יותר שמתלבשות על התושבות הותיקות

כך שאם תירצה בעתיד לחזק את אלומת האור, אפשר לעשות זאת ללא השקעה גדולה.

מה שנות לי רעיון אולי גם במפלץ אמצא התאמה לאחת מהמכוניות הגרמניות,

או לפחות רפלקטור מתאים במקום זה העמום שלי.

בכל מקרה תהינה - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

נפלא, אופנוע קלאסי ממש שהיה אחד התותחים הכבדים של התקופה. יש לי חולשה מסויימת למוטוגוצי, חברה שבארץ זכתה בעיקר לבוז, שלא בצדק (טוב, דגם TT היה ח** ונמכר במספרים גדולים בעיקר בגלל מחיר נמוך, בדומה למה שקרה עם הבנלי 654), בעוד באירופה זה אופנוע פולחן. אישית אני מעדיף את הלה-מאן הראשון, בגלל העיצוב המעוגל, סבנטיז אירופי טהור.

קצת פרטים: http://www.bikez.com/motorcycles/moto_guzzi_850_le_mans_ii_1981.php

×
×
  • תוכן חדש...