Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

bagira, אני לא מסכים איתך.

לאלטו אין יתרונות על פיקאנטו באבזור, גודל,ביצועים ואולי אף בחיסכון, אבל לדעתי הכול יחס של תמורה למחיר.

אם אני קונה אלטו במחיר של 60000 ש"ח ופיקאנטו שהיא הרבה יותר מאובזרת עולה לי 62000 ש"ח, אז עדיף לרכוש אותה (כמובן סובייקטיבית).

אבל אם אותה האלטו עולה 55000 או נגיד 52000 אז למרות שפיקאנטו יותר מפנקת, מאובזרת, בטיחותית וכו', התמורה למחיר עדיפה באלטו.

אתה אומר שהייתה משלם לדוגמא עוד 7000 ש"ח על כריות אויר נוספות ועוד כמה תוספות, או קיי זה לגיטימי, ואתה לא הייתה מתפשר על חלונות אחוריים סטאנדרטיים; במצב זה אני אישית הייתי מתקשה למצוא סיבות למה לשלם עוד 5000, 7000 או 10000 ש"ח על חבילה (פיקאנטו) שאומנם יותר גדולה ומאובזרת אבל בהפרש גדול.

אני יכול להגיד שגם היום לדעתי לאלטו יש מקום בשוק המיני, מה שכן היבואן צריך ליבא אותה בגירסתה המאובזרת ביותר ולהשאיר מחיר על כנו.

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 573
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אוי, די כבר. על איזה אבזור אתה מדבר? מראות חשמל שמכוונים פעם בשנתיים? חלונות אחוריים ברכב ש-99% מהזמן ישמש רק את הנהג? איכות? איזה איכות? מאיפה אתה יודע? הרכב נמצא בשוק שבועיים. גם קיאה הקודמת נחשבה ליותר איכותית והיא נמצאת במקום ה-11 מתוך 13 בטבלה האמינות של ADAC. העיקר מבקרי רכב יודעים לדפוק על הפלסטיק ולקבוע שהרכב שיא האיכות בקטגוריה.

 

כל הפואנטה של הקטגוריה הזאת זה מקסימום חסכון בעלויות אחזקה. אם המחיר של האלטו ירד ל-55K היא תמשיך להיות המכוניות המשתלמת ביותר כי שום מגירה מתחת למושב ומראות חשמל לא מצדיקים תוספת כל כך גדולה. מי שירצה אמינות בדוקה יקנה 107 ופנדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע שהאמינות וצריכת הדלק שלו בפועל לא ידועה לאף אחד בערך כי זה רכב שהוצג לפני חודשיים בסה"כ.

 

אנשים מפחדים לקנות 1.2TSI כי הוא קיים "רק שנתיים" ומישהו מנסה להוכיח שמנוע שעוד לא הספיקו לכתוב עליו בwikipedia זה הצעד הנכון?

אז יש עליו 7 שנות אחריות. whoop-de-doo.

 

אבל עזבו, זה כבר נגרר לויכוח שכל אחד מנסה להצדיק את הרכישה שלו.

בסגמנט הזה אין רכישה שגויה. כולן טובות. רק שכל אחת טובה למישהו אחר, זה הכל.

 

נ.ב.

החל מהמשלוח האחרון - לאלטו הוסיפו תא כפפות נסגר ומושב נהג מתכוונן לגובה. ולא נגעו במחיר.

(מצורף סימוכין מקבוצת אלטו בפייסבוק)

alto.jpg

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב.

החל מהמשלוח האחרון - לאלטו הוסיפו תא כפפות נסגר ומושב נהג מתכוונן לגובה. ולא נגעו במחיר.

 

 

מיישרים קו עם המתחרים בלי לשבור את השוק מבחינת המחיר. אני מניח שהם יכלו בכיף להשאיר את האבזור המינימלי ולהוריד את המחיר ל-55K, פשוט מעדיפים לא לגרור את השוק למלחמת מחירים, עדיף להיכנס למלחמת אבזור - זה עולה פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע שהאמינות וצריכת הדלק שלו בפועל לא ידועה לאף אחד בערך כי זה רכב שהוצג לפני חודשיים בסה"כ.

 

 

בהתחלה שיהיה לו את הפז"מ של מנוע VVT-i ואז נדבר כמה הוא טוב.

המנוע הזה רץ כבר שנה באירופה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום סוףסוף יצא לי להגיע לאולם התצוגה בחיפה ולראות את הפיקאנטו.

 

אתחיל ואומר שלמסירה מיידית נשארו רק לבנות ואפורות-כסופות, עוד מספר צבעים יהיה זמין בסוף מאי והיתר בסוף יוני.

עוד אין פרוספקטים/חוברות ויהיו רק עוד שבועיים-שלוש. כמו כן, אין בנתיים נסיעות מבחן, אם כי הסניף החיפאי קנה לעצמו את האוטומטית כרכב מבחן של הסניף.

 

התרשמתי לטובה מהמושבים הקדמיים (גם נוחים וגם אוחזים), ההגה (לפחות בגרסא המאובזרת שמצופה עור), המרווח מאחור (אני 189 ס"מ והצלחתי לשבת מאחוריי, אם כי בדוחק מועט), הבוררים והכפתורים מרגישים מוצקים ועמידים. תא המטען גדול בדי הרבה מזה של הפנדה, כמו כן הוא נפתח חשמלית בלחיצה מבחוץ. החומרים בדש בורד לא מרגישים זולים.

 

התרשמתי לרעה מהספסל האחורי (המושבים המיניאטוריים והקשיחים), כמו כן אין מרווח ראש מספק ליושבים בו, אני מגלח את התקרה ביושבי מאחור.החומרים בפאנלי הפלסטיק בקורה B ובדלתות דווקא כן מרגישים זולים, אפילו יחסית לפנדה, ובטח לדש בורד בפיקאנטו. בנוסף, היה מרווח בגובה בין הדלת לכנף האחורית (הדלת בלטה החוצה למטה) - נציג המכירות אמר כי רכב התצוגה לא עבר הכנה למסירה לכן לא כיווננו את הדלתות והצביע על מעצור גומי על המשקוף, שלדעתי לא הוא אחראי לעצם הבליטה ובטח שאי אפשר לכוונן איתו כלום (אלא אם חותכים אותו ביום המסירה לרמה הרצויה).

בפתיחתי את תא המנוע הופתעתי לגלות צינורות יניקה רכים ודקים הדומים לחומר הסיליקוני שעושים ממנו אביזרים למטבח, רק פחות קשיח, זה נראה ומרגיש נורא זול ולא עמיד.

 

מכיוון שאין לי מושג איך נראית וננהגת הגרסא הזולה ביותר, אחכה לעד אחרי נסיעת המבחן שתיקבע, כדי לקבוע האם כדאי השדרוג מן הפנדה.

 

נ.ב - מציעים 50 אלף ש"ח ב36 תשלומים ללא ריבית, אך נדמה לי כי זה הוזכר כבר בשרשור.

נ.ב2 - זה נראה כאילו התרשמתי מיותר דברים לרעה מאשר לטובה, אך השאר פשוט עמד בציפיות לדגם מבחינת המחיר המבוקש ולא בלט לטובה/לרעה.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא המטען גדול בדי הרבה מזה של הפנדה, כמו כן הוא נפתח חשמלית בלחיצה מבחוץ.

בכל הפנדות חוץ מ2005 זה גם נפתח בלחיצה מבחוץ, נדפקת :twisted:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה רץ כבר שנה באירופה !

ה1.2L הוא אכן בעל פז"מ של שנה. אך ה1.0L בעל שלושת הצילינדרים לא שומש בשום רכב מאשר הפיקנטו 2011.

שהוצגה לפני חודשיים.

 

ואם כבר במנועים עסקינן; ה1KR-FE שיושב ב107 זכה למנוע השנה בקטגוריית 1 ליטר ארבע שנים ברצפיות.

(אני כמעט מרגיש מצחיק שאני משווה אמינות של טויוטה ליונדאי שרק יצא מהחיתולים)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב2004? :?;)

 

אגב בנושא השרשור, ראיתי היום בלוח פוקוס פרסום אודות סוכנות רכב בכפר יאסיף שמוכרת עדיין C1 עם 0 ק"מ ו0 בעלים. יכולה להיות אופציה מעניינת...

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מהכתבה ב"וואלה",

 

בסביבה עירונית - "צריכת דלק של קצת יותר מעשרה ק"מ לליטר".

 

"בסופם של ימי המבחן עמד השקלול הכללי על 13.7 ק"מ לכל ליטר בנזין".

 

ממש הישג מטורף, כבר עדיף סופר מיני ולא איזה קיה, גם ככה הדגם שנבדק עולה 76 אלף (יעלה משהו כמו כמעט 78 אלף "על הכביש" שזה ממש לא מעט)

 

 

so far so good so what

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תהיות בנוגע למבחן שוואלה פרסמו:

 

1.

כן נלין על חוסר האפשרות לאטום את פתחי האוורור, כך שכשהמזגן עובד כי לנהג חם ולזוגתו קר, מישהו יצטרך לוותר.

 

לא קראתי על זה בשום ביקורת אחרת ולא שמתי לב בעצמי כשישבתי ברכב, האם זה נכון?

 

 

2.

עבור החזקה יותר והאוטומטית תידרשו להוסיף 12 אלף שקלים ועוד קצת אם תרצו את גרסת המבחן המאובזרת שקיבלה גם חישוקי סגסוגת, הגה עור ומפתח מתקפל (76,200 שקלים). זה כבר מעמיד את כדאיות הרכישה בסימן שאלה כי בכל זאת, יש לא מעט אופציות אחרות בסכומים שכאלה טובה ככל שהיא תהיה.

 

לא מעט אופציות ב 76K? על איזה רכבים הם מדברים?

 

 

3.

אך היבואנית בוחנת אפשרות להפתיע מכיוון אחר. כן להביאה בשילוב המנוע הבכיר אך בגרסת 'ספורט' במרכב שלוש דלתות, סאן רוף ואבזור בהתאם

 

פיקאנטו ספורט? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...