Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 573
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איך כל זה קשור לדגם החדש? אם כבר להסתכל על העבר, אז הנתונים של I10 יותר רלוונטיים. אבל גם לא ממש, כי המנועים בפיקנטו חדשים לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

 

לגבי חזקה - בוא נראה את מתחרותיה לפלח , שעולות ברובן יותר . הפיקנטו האוטומטית מאיצה ל - 100 קמ"ש ב - 13.4 ש'.

 

קורסה - 13.9, יונדאי I10 אוטומט - 13.8/18.1 (1.2/1.1) , מיקרה - 14.5, אלטו - 17, סוויפט - 13.5, ספלאש- 14,

 

פיאסטה - 13.9, פיז'ו 107 - 14.9 , פיז'ו 207 - 15.2 ===> דומני, שבאופן יחסי היא אכן חזקה (85 כ"ס על משקל של

 

875 ק"ג).

 

אופל קורסה, מיקרה, סוויפט, ספלאש, פיאסטה,207 לא נמצאות בכלל באותו פלח והן מכוניות "סופר מיני"

שכחת לציין את שברולט ספארק שמאיצה תוך 12.1 ש'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספארק אולי מאיצה ככה במעבדה,

בנסיעה בה הרגישה כמו עגלה (ולא, לא אמרתי שה C1 היא מטוס, אבל לפחות לא מצהירה 82 כח סוס וכו'), מעבר להרגשה המאוד לא נעימה של ההגה.

 

 

so far so good so what

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופל קורסה, מיקרה, סוויפט, ספלאש, פיאסטה,207 לא נמצאות בכלל באותו פלח והן מכוניות "סופר מיני"

שכחת לציין את שברולט ספארק שמאיצה תוך 12.1 ש'.

 

אם לא שמת לב כל הדוגמאות שציינתי היו של רכבים קטנים בקטגוריית מיני + סופר מיני בתצורה לא ידנית , כלומר אוטומטיות

 

או רובוטיות , שהפיקנטו האוטומטית מאיצה טוב מכולן.

 

זה שציינתי שהפיקנטו מאיצה טוב יותר גם מסופר מיני אוטומטיות/רובוטיות רבות נועד רק לחזק את הטיעון שלי כנגד זה שהתלונן

 

איך העזתי לכנות את הפיקנטו רכב חזק.

 

הספארק מגיעה לארץ רק ידנית ואינה ברת השוואה לקבוצה זו - כידוע

 

יש ביקוש לקטנות חסכוניות שאינן ידניות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא שמת לב כל הדוגמאות שציינתי היו של רכבים קטנים בקטגוריית מיני + סופר מיני בתצורה לא ידנית , כלומר אוטומטיות

 

או רובוטיות , שהפיקנטו האוטומטית מאיצה טוב מכולן.

 

זה שציינתי שהפיקנטו מאיצה טוב יותר גם מסופר מיני אוטומטיות/רובוטיות רבות נועד רק לחזק את הטיעון שלי כנגד זה שהתלונן

 

איך העזתי לכנות את הפיקנטו רכב חזק.

 

הספארק מגיעה לארץ רק ידנית ואינה ברת השוואה לקבוצה זו - כידוע

 

יש ביקוש לקטנות חסכוניות שאינן ידניות .

קבל את התנצלותי.

שיהיה בשעה טובה ונסיעה בדרכים בטוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספארק אולי מאיצה ככה במעבדה,

בנסיעה בה הרגישה כמו עגלה (ולא, לא אמרתי שה C1 היא מטוס, אבל לפחות לא מצהירה 82 כח סוס וכו'), מעבר להרגשה המאוד לא נעימה של ההגה.

אני לא יודע על איזה עגלה נסעת :lol:.

בכל מקרה הספארק היא רכב שני אצלי ואני נהנה ממנה מאוד. הצלחתי להאיץ איתה ב 13.1 מ 0-100 וזה כשהרכב עדיין בקילומטרים הראשונים שלו.

בכל מקרה על טעם ועל ריח אין להתווכח. מכל רכבי המיני שבדקתי היא הרגישה לי הכי "מכונית".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הייתי בסוכנות בבאר שבע וראיתי אותה, היא נראית ממש טוב, ומרגישה הרבה יותר מכונית משאר המכוניות הקטנות שראיתי, ממש מרגישה מכונית אמיתית יחסית למחירה...

תחושת הישיבה בפנים מאוד נוחה ומרגישה טוב, הפלסטיקים מרגישים הרבה יותר איכותיים, בהשוואה לאלטו לדוגמא.

תא המטען אינו ענק אך די מספק זוג צעיר, לא נראה לי שעגלת תינוק נכנסת אך תא מאוד מרווח הרבה יותר מהאלטו, 107 וכו'.

 

עכשיו רק צריך לחכות לביקורת על ידי מי שנסע, ביקשתי נסיעת מבחן, צריכים לחזור אליי...

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הוזמנה על ידנו קיה פיקנטו בצבע אפור לאימי כתחליף לדייהטסו סיריון, אוטומטית בגירסת הEX המאובזרת יותר, המחיר על הכביש 77,400.

אמי נהגה על הI10 ואהבה אותה לכן הבחירה לא הייתה קשה,נסיעות מבחן יהיו זמינות כנראה רק בעוד כשבעויים, המכונית מאובזרת להפליא ומרגישה איכותית כמו מכוניות מפלח הסופרמיני ומאובזרת בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתקשה להבין דבר אחד בסיסי, לצורך העניין נשווה 107 לפיקנטו עם 1ליטר עם תיזמון שסתומים כפול;

המשקל העצמי המינימלי של הפיקנטו עומד על 1,020 ק"ג, בעוד המשקל של 107 עומד על 800 ק"ג סה"כ.

שניהם מגיעים עם 9.משהו קג"מ וכמעט 70 סוסים.

 

איך לכל הרוחות מנוע זהה (יחסית) יתן צריכת דלק יותר טובה ברכב ששוקל 25% יותר?

האם התזמון הכפול באמת מפצה על כל האקסטרה שומן?

 

לא יודע, משהו מריח קצת fishy.

 

עריכה: מסתבר שמשפחת יונדאי מתהדרת בשני הרכבים הכי כבדים בסגמנט הזה.. מפתיע

אלטו: 855 ק"ג, פנדה: 935 ק"ג (כולל נהג ממוצע), ספארק: 905 ק"ג, איי10: 1000 ק"ג.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת המשקל לגיטימית , אבל דומני שחלה טעות בנתוני הפיקנטו באתר היבואן שהפנת אליו.

 

אני אוחז עלון נתונים שקיבלתי בסוכנות - משקל עצמי לדגם 1ליטר - 845 ק"ג. (875 ק"ג לדגם 1.2 אוטומט).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...