Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא אותו המנוע כמו של הi10 המשווקת כרגע בארץ, אלא אותו המנוע שיחיליף את הנוכחי בi10. זהו מנוע מתקדם ומודרני יותר הפועל בצורה שונה שעל פניו מביאה לחסכון גדול יותר.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 573
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון שלא נהגתי בה , אבל מספיק לקרוא באינטרנט חוות דעת חיוביות מאוד ממגזיני רכב ואתרים מוכרים ומוערכים כדי

 

לדעת בבבטחון גבוה שנפילה לא תהיה כאן ,ואף להיפך.

 

מי שקרא מה מגזין CAR האנגלי , שידוע במיקצועיות ובביקורתיות הרבה שלו, כותב עליה לא יהסס.

 

מי לדעתך משלם את משכורת של המבקר? רק חוות דעת של צרכנים אמינה. (גם לא תמיד) אין נתונים אמיתיים של צריכת דלק, אמינות הרכב מוטלת בספק כי הוא חדש ומגיע מיצרן בינוני ואין אפילו ציון מבחן ריסוק. לדעתי בקטגוריה שייעודה העיקרי זה מקסימום חסכון בעלויות אחזקה רק פנדה ופיג'ו 107 שוות התחייסות. מדובר במכוניות שרצות בשוק האירופאי שנים רבות, כל המחלות ידועות ורובן תוקנו במהלך השנים. פיקנטו אולי אחלה אוטו ואולי היא תתפרק תוך חצי שנה. הזמן יגיד. בכל מקרה, היה הורג אתכם לחכות עוד כמה ימים עד שהרכב יגיע לאולם תצוגה?

 

בנוגע למכירה קאיה נחשבת בשוק הישראלי זבל מוחלט מוניטין מוצדק לחלוטין על סמך הדגמים הישנים. אני לא חושב שתוספת כאילו 4 שנות אחריות יעשה למישהו את ההבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם על יונדאי אמרו את אותו הדבר לפני 15 ו20 שנה, כשיונדאי העולמית הצהירה לפני כמה שנים כי היא מתכוונת להיות תוך מספר שנים אחת המובילות בענף הרכב גם אני ציחקקתי אז, כיום ולפי ה5 שנים האחרונות רואים שביונדאי עשו באמת שיפור עצום,

והם באמת בדרך להיות אחת החברות הגדולות בענף הרכב ,(במיוחד מה שקרה ביפן וגם זה משחק לטובתם).

ואל תשווה קאיה ספיה או פרייד משנת 96 להיום,האחריות של עוד 4 שנים (גם אם חלקית ומלווה ב*) עדיין נותנת תחושה של ביטחון במוצר וערך מוסף ללקוח.

ודבר אחרון,נכון הוא הזמין את הרכב ללא בדיקה,אבל אני מאמין שהוא בגישה של "לרכב רכב יש + ו- ,הפיקאנטו על חלק מהדברים תהיה עדיפה וחלק תהיה אולי נחותה", בסופו של דבר הפער תמיד בין כל המתחרות מסתכם בנקודות קטנות , וקשור יותר להעדפה אישית, זה לא שהוא הולך "ליפול" וכאילו לא ידע לאן נכנס.

אביב8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובגלל זה לא קונים רכב מפרוספקט. אולי המינוסים יעלו הפלוסים?

 

כמעט כל הקאיות שראיתי היו שייכות לחברות השכרה/ליסינג ונהגי מוניות. כמה כבר קנו קאיה פרטית? זה כבר צריך להיות רמז לסיכוי למכור את הרכב אחרי 3 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט כל הקאיות שראיתי היו שייכות לחברות השכרה/ליסינג ונהגי מוניות. כמה כבר קנו קאיה פרטית? זה כבר צריך להיות רמז לסיכוי למכור את הרכב אחרי 3 שנים.

 

אני חייב להגיד שגם הרוב המוחלט של המאזדה 3 שראיתי היו שייכות לליסינג / השכרה. אף אחד לא מדבר על זה שמאזדה 3 היא חרא של אוטו (טוב, כמעט אף אחד).

אני לא יודע בכמה רכבים חדשים מתוצרת קיה יצא לך לנהוג, אבל מהנסיון המועט שלי בנהיגה בקיה פורטה, אני חייב להגיד שככל הנראה זבל היא לא, והאמת, היא אפילו עשתה עלי רושם טוב (רחמנא ליצלן).

 

סוגיית הסחירות היא סוגיה נפרדת, וקשורה בעיקר לתדמית שנוצרת ליצרן או לדגם בקרב עמך ישראל, בהרבה מקרים מדובר בתדמית לא מוצדקת ב-100%.

זה מה שגורם לאנשים לנהות אחרי רכבים בינוניים מינוס (אבל עם שוק!!!1), כאילו מדובר במנייה של טבע, שתצבור רווחים מטורפים. (אולי הדוגמא של המניה של טבע לא הייתה כל-כך טובה לאור הימים האחרונים:-P )

 

בקיצור - הבנאדם קנה קיה פיקנטו בלי לנהוג ברכב. לא מה שאני הייתי עושה, אבל בוודאי שלא מדובר בקטסטרופה.

אני מניח שאם הוא מתאים את ציפיותיו לסגמנט בו הרכב נמצא, הוא לא יסבול יותר מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון , הזמנו את הפיקנטו ראשונים על הבוקר ביום א' בקנייה "על הנייר" , בלי לראות את הכלה ובוודאי בלי לגעת בה או אף לנהוג

 

בה. אף ישראלי , חובב רכב או כתב רכב לא פרסם רשמים/מבחן מהתנסותו בפועל.

 

אני מסכים כי גישה זו , לכאורה, גרועה מעין כמותה מבחינה צרכנית ו/או מוטורית.(אפילו חרד למהדרין רואה את כלתו למספר

 

דקות ערב חופתו...).

 

מדוע בכל זאת עשיתי זאת ? עפ"ר אני רציונלי, שקול וזהיר. אני מודע לתופעת הדיסוננט הקוגנטיבי , ועדיין היו לי שיקולים קרים.

 

להלן הסיבות לא לפי סדר חשיבות :

 

1. הפיקנטו החדשה מבוססת באופן ניכר על יונדאי I10 , שקיבל רשמים וציונים טובים בהחלט ביחס לקטגוריה.

 

2. קאיה כיצרן היה אמנם עד לא מזמן די נחשל , אבל עשה בדומה לחברת האם יונדאי , קפיצת מדרגה נחשולית באיכות

 

המוצר ויישר קו עם המתחרים.

 

3. בשיקול דעת יבש של ביצועי נייר/איבזור/אחריות מול המתחרות יש לפיקנטו יתרון כולל משמעותי .בשיקול דעת של

 

תמורה (יבשה על הנייר) מול עלות אין לפיקנטו מתחרות. גם הסדר המימון עדיף משמעותית.

 

4. לגבי נסיון מעשי - עם כל הכבוד, אני מסוגל לפקפק באינטגריטי ובמקצועיות של חלק מכתבי הרכב הישראלים במבחני

 

הדרך שהם עושים. יש לי הרבה יותר ביטחון ואמון במגזיני רכב אנגליים כמו CAR, AUTOCAR שידועים בכל העולם

 

באובייקטיביות ובמקצועיות שלהם. אם הם נתנו לפיקנטו החדשה דרוג וחוות דעת טובות מאוד - אני קונה את דעתם.

 

לדוגמא :

 

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Kia-Picanto-2011-125-five-door-CAR-review/

 

5. אחריות - תארו תסריט - אתם עוד 3 שנים מחפשים רכב מיני אוטומט משומש מיד ראשונה , לא מליסינג או השכרה,

 

כן מבחורה יד ראשונה פרטי. מה תעדיפו פיאט פנדה רובוטית / יונדאי I10 / פי'זו 107 רובוטי / אלטו אוטו' - כולם

 

ללא אחריות , או פיקנטו שתיתן לכם 4 שנים מלאות אחריות מקורית של היבואן למנוע, לגיר האוטומט ולציריות ?

 

דומני , שהסיכוי להעיף רכב כזה יגבר...

 

6. ספציפית לצרכנית המיועדת - היא התניידה עד כה בגרוטאה פרימיטיבית - מעבר לפיקנטו בכל היבט יהיה התקדמות

 

משמעותית.

 

7. להערכתי , המשלוח הראשון יאזל במהירות , רכב מבחן יהיה קשה להשיג , האם המשלמת רצתה מתנה מהירה , לא רצתה

 

להקלע לזמני אספקה של 3 חודשים כמו ביונדאי I10.

 

 

ועוד הערה לגבי צריכת הדלק. ידוע שתמיד נתוני יצרן אופטימיים מדי ולא מעשיים . בד"כ בפועל הנתון גרוע ב + /- 25% ,

 

אבל אם נתוני הפתיחה הרשמיים מצויינים מול המתחרים , עדיין הרכב עדיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט כל הקאיות שראיתי היו שייכות לחברות השכרה/ליסינג ונהגי מוניות. כמה כבר קנו קאיה פרטית? זה כבר צריך להיות רמז לסיכוי למכור את הרכב אחרי 3 שנים.

 

זה נכון לגבי הדגמים הגדולים יותר (ריו, מג'נטיס, פורטה, חלק מהסול).

 

בנוגע למכירה קאיה נחשבת בשוק הישראלי זבל מוחלט מוניטין מוצדק לחלוטין על סמך הדגמים הישנים. אני לא חושב שתוספת כאילו 4 שנות אחריות יעשה למישהו את ההבדל.

 

לגבי הדגמים הקודמים - נכון מאוד. אבל מאז ימי הקלארוס עברו קצת מים בירקון (איזו פרסומת יפה היתה לה, עם הכלבים :-) ). לגבי הדגמים שנמכרים כעת לפרטיים, כגון הסיד, שדווקא ממנה ראיתי כמה פרטיות (אם כי מעט מאוד) - ימים יגידו. דווקא תקופת האחריות הארוכה עשויה לסייע בכך, והרכבים בפני עצמם בכלל לא רעים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שגם הרוב המוחלט של המאזדה 3 שראיתי היו שייכות לליסינג / השכרה.

 

זה כמובן לא קשור, משום שגם מעט (יחסית) מתוך המון - זה מספיק... ואכן מזדה 3 פרטיות הינו מחזה יחסית נפוץ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי לדעתך משלם את משכורת של המבקר? רק חוות דעת של צרכנים אמינה. (גם לא תמיד) אין נתונים אמיתיים של צריכת דלק, אמינות הרכב מוטלת בספק כי הוא חדש ומגיע מיצרן בינוני ואין אפילו ציון מבחן ריסוק. לדעתי בקטגוריה שייעודה העיקרי זה מקסימום חסכון בעלויות אחזקה רק פנדה ופיג'ו 107 שוות התחייסות. מדובר במכוניות שרצות בשוק האירופאי שנים רבות, כל המחלות ידועות ורובן תוקנו במהלך השנים. פיקנטו אולי אחלה אוטו ואולי היא תתפרק תוך חצי שנה. הזמן יגיד. בכל מקרה, היה הורג אתכם לחכות עוד כמה ימים עד שהרכב יגיע לאולם תצוגה?

 

בנוגע למכירה קאיה נחשבת בשוק הישראלי זבל מוחלט מוניטין מוצדק לחלוטין על סמך הדגמים הישנים. אני לא חושב שתוספת כאילו 4 שנות אחריות יעשה למישהו את ההבדל.

 

אני חייב להגיד שהתגובות שלך לפעמים די מצחיקות...

 

אתה מצד אחד מדבר בעיקר על חוסר ביקוש וירידת ערך גדולה לקיה, אבל מצד שני אתה ממליץ לו בתור חלופה ללכת על הפיאט פנדה?? :roll:(שעם כול הכבוד לפיאט גרנדה, הפנדה עוקפת אותה בסיבוב בירידת ערך!).

וחוץ מזה, מדובר על סגמנט רכבים שעולים גם ככה שקל וחצי, אז במיקרה הכי הכי גרוע, שהפיקאנטו תאבד הרבה מהערך שלה, זה לא יהיה נוראי כול כך.

קיה ויונדאי השתפרו מאוד בשנים האחרונות בכול ההיבט הבטיחותי, אני לא חושב שהפיקאנטו תקבל ציון נמוך יותר מהפז'ו 107.

בכול מקרה, לקנות רכב מהפרוספקט, זה לא משהו שהייתי ממליץ עליו בכול מקרה, אבל אם כבר זה קרה, אז כמו שאמרו, זו לא כזאת קטסטרופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן, יש לי דוגמא מתחום שונה לחלוטין. אם אתה גיימר בטח שמעת על אתר מאוד גדול וידוע בשם Gamespot. לפני מספר שנים האתר פיטר כתב שהעז לתת ציון נמוך למשחק שפותח על ידי חברה ששילמה הרבה מאוד כסף לאתר בשביל פרסומות.

 

פנדה שמורה מאוד מבוקשת בשוק המשומשות. אם תקרא טוב תראה שאני מתייחס לאמינות, לא לירידת ערך. אני יכול לפרט את כל המחלות של פיג'ו 107 ופנדה. מה אתה יכול להגיד על פיקנטו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד מדובר ברכב זול לנהגת צעירה, אני לא רואה בעיה כ"כ גדולה בלקנות מהפרוספקט.

 

ברור שעדיף לראות ולנהוג ברכב אבל אם אצה לך הדרך, סע לשלום, המפתחות בפנים.

 

קטסטרופה מוטורית הרי ברור לכולם שלא תהיה כאן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן, יש לי דוגמא מתחום שונה לחלוטין. אם אתה גיימר בטח שמעת על אתר מאוד גדול וידוע בשם Gamespot. לפני מספר שנים האתר פיטר כתב שהעז לתת ציון נמוך למשחק שפותח על ידי חברה ששילמה הרבה מאוד כסף לאתר בשביל פרסומות.

 

זו אכן דוגמא שונה לחלוטין.

 

שונה לחלוטין, כי העמדה של מגזיני הרכב באנגליה שונה לחלוטין מעמדה של ספקי תוכן אחרים בתעשיות אחרות, במקומות אחרים. הראייה לכך, המבחנים שלהם, שלא חוסכים ביקורת. זה לא כמו המצב בארץ, בו ספקי התוכן תלויים במספר קטן של יבואנים ומפרסמים שיספקו להם רכבים ומקור הכנסה.

 

כמו שבאגירה כתב, נפילות גדולות כבר אין. רכב להתניידות בטווחים קצרים אפשר גם לקנות מהפרוספקט, על סמך השירות האחריות, נתוני היצרן והאבזור המוצע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן, יש לי דוגמא מתחום שונה לחלוטין. אם אתה גיימר בטח שמעת על אתר מאוד גדול וידוע בשם Gamespot. לפני מספר שנים האתר פיטר כתב שהעז לתת ציון נמוך למשחק שפותח על ידי חברה ששילמה הרבה מאוד כסף לאתר בשביל פרסומות.

 

פנדה שמורה מאוד מבוקשת בשוק המשומשות. אם תקרא טוב תראה שאני מתייחס לאמינות, לא לירידת ערך. אני יכול לפרט את כל המחלות של פיג'ו 107 ופנדה. מה אתה יכול להגיד על פיקנטו?

 

לגבי הקשר בין עתונות/מדיית רכב העוסקת בביקורת רכבים ומבחני דרך לבין המפרסמים במדיה אכן יש פוטנציאל להטייה/חוסר אובייקטיביות/שחיתות וכו'.

 

אני לא יכול להיות בטוח בניקיון מוחלט של תקשורת הרכב הישראלית. היו כבר סיפורים לא מעטים.

 

אני יכול להיות הרבה יותר סמוך ובטוח על מבחני דרך וחוות דעת של מגזינים בינ"ל נודעים.

 

לדוגמא, אני אוחז במגזין CAR אנגלי מאי 2011. יש בסופו מדריך מקיף עם חוות דעת וציונים לכל דגמי הרכב.

 

כל דגם מקבל בין 1-5 כוכבים עם חוות דעת וכותרת סיכום : GOOD,UGLY, BAD. בדקתי התאמה בין מפרסמים כבדים

 

במגזין לציונים שקיבלו. המסקנות ברורות : אין קשר. לדוגמא , יש פרסומת גדולה של וולוו ל S-60. במדריך - נקטלת כ - BAD.

 

מרצדס מפרסמת בגדול בגליון - חלק מדגמיה יוצאים טוב, חלק בינוני וחלק גרוע (CLC,R,GL).

 

מסקנתי - עדיף לסמוך על מבחני דרך וחוות דעת של מדיית חו"ל מהשורה הראשונה מאשר על כתבי רכב מקומיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם חוות דעת וכותרת סיכום : GOOD,UGLY, BAD. .

 

 

עכשיו אני מבין מאיפה הבאת את תרבות הקניה האימפולסיבית... WHEN YOU GOTTA SHOOT...SHOOT :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שהתגובות שלך לפעמים די מצחיקות...

 

אתה מצד אחד מדבר בעיקר על חוסר ביקוש וירידת ערך גדולה לקיה, אבל מצד שני אתה ממליץ לו בתור חלופה ללכת על הפיאט פנדה?? :roll:(שעם כול הכבוד לפיאט גרנדה, הפנדה עוקפת אותה בסיבוב בירידת ערך!).

וחוץ מזה, מדובר על סגמנט רכבים שעולים גם ככה שקל וחצי, אז במיקרה הכי הכי גרוע, שהפיקאנטו תאבד הרבה מהערך שלה, זה לא יהיה נוראי כול כך.

 

ז"א פנדה בעלת ירידת ערך היסטרית (קשקוש, אבל נניח לרגע), ופיקנטו לא יכולה לאבד הרבה כי היא זולה. ואף מילה על כך שמחירן זהה, לפחות בגרסאות הזולות.

 

התגובות שלך לא מצחיקות.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...