Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4741 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמה תהיות בנוגע למבחן שוואלה פרסמו:

 

1.

 

לא קראתי על זה בשום ביקורת אחרת ולא שמתי לב בעצמי כשישבתי ברכב, האם זה נכון?

את פתחי האוורר המרכזיים, לא ניתן לאטום כאשר המזגן עובד. זה משהו שבלא מעט רכבים מתחילים לראות את זה וזה חסר חשיבות לחלוטין.

 

2.

 

לא מעט אופציות ב 76K? על איזה רכבים הם מדברים?

כמובן על סופרמיני יד שנייה, לא על רכב חדש.

 

3.

 

פיקאנטו ספורט? :shock:

ספורט לא הייתי קורא לזה, אבל ישנה פיקנטו 3 דלתות, רק עם מנוע 1.0 ליטר 3 צילינדרים בהספקים של 67 כ"ס עד 103 כ"ס. היבואן מתכוון להביא אותה עם גג נפתח ועוד אבזור, בעיקר כדגם תדמית.

 

צריכת דלק, כמו תמיד זה תלוי במידת הכבדות של רגל ימין. בכדי להשיג קצב נסיעה "נורמלי" הדומה למשפחתית ממנוע 1.25 עם תיבה אוטו', צריך ללחוץ חזק ואז כמובן שצריכת הדלק נפגעת וזה כמובן משמעותי מאוד בסביבה ההרית כמו חיפה. מי שבאמת רוצה חיסכון או תיבה רובוטית/רציפה או ידנית, אין לזה תחליף במיוחד במנועים קטנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 573
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ציטוט מהכתבה ב"וואלה",

 

בסביבה עירונית - "צריכת דלק של קצת יותר מעשרה ק"מ לליטר".

 

"בסופם של ימי המבחן עמד השקלול הכללי על 13.7 ק"מ לכל ליטר בנזין".

 

ממש הישג מטורף, כבר עדיף סופר מיני ולא איזה קיה, גם ככה הדגם שנבדק עולה 76 אלף (יעלה משהו כמו כמעט 78 אלף "על הכביש" שזה ממש לא מעט)

 

נתחיל בכך שזהו הדגם האוטומט שנבחן בחיפה, בתוך שעתיים של נסיעות מאומצות עם עליות רבות ונהיגה מאומצת (מעניין אם תא המטען היה מלא בכל מה שנכתב בעת הנסיעה). ברור לך שהיצרן לא פירסם את הנתונים מבדיקה זהה לזאת. נמשיך בזה ש"איזה קיה" זה כמו שרבים יגידו איזה סיטרואן (כן אני יודע מנוע טיוטה so what? וזה מנוע יונדאי היום זה כמעט זהה וכן 7 שנים אחריות על מנוע זה בהחלט משהו שנותן שקט לקונה). ישנה מעין הרגשה כאילו כל אחד מנסה להגן על הרכישה שלו- לגיטימי אבל לא מעניין ולא תורם לדיון. שלא תבין לא נכון, אני מאוד מחבב את ה107/c1 (ובעברי 206xs שאהבתי אהבה רבה) אבל כרגע הקיה נותנת הרבה יותר בכול: מתנאי התשלום דרך האבזור, הגודל וההרגשה בכלליות ועד לאחריות הארוכה. ואני ממש לא מזלזל באחריות למנוע, גיר וציריות ל7 שנים (ואין צורך להתווכח הדיון מלא בזה). גם אני למשל חושב שה206+ היא קנייה נבונה יותר, אך זה אם המחיר שלה היה 10000 יותר ולא כמעט 20000 יותר מהקיה.

לסיכום כנראה שהקיה היא באמת אטרקציה לקונה המעוניין בחדש-זול-ידני-חסכוני-ושלא ירגיש ערום ופשוט מידי. אני בטוח שהדגם הידני יהיה קרוב יותר לנתוני היצרן כאשר ברור לדעתי לכולנו, שזה ינוע בין 10 ל 20 אחוז פחות ממה שהיצרן פרסם וזה הגיוני ומתקבל.

חג שמח.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום צורך להצדיק את הקניה, הייתה לי אופציה לחזור בי ולהחזיר את הרכב אחרי שהיה אצלי בגלל כל הקטע של הפסקת היבוא, אם היו בי חרטות כלשהן (גם אחרי התנסות יומיומית של חודש עם הרכב אם הייתי מתבאס עליו ומרגיש שהוא מאכזב) יכולתי להתחרט לקפוץ על אותו גל ולהחזיר אותו.

הנושא הוא שאנשים חושבים שכשכתוב על הנייר עוד שני חלונות חשמל, מראות חשמליות ועוד כמה שטויות, אז כאן זה נגמר, זה הרכב המנצח, וכל השאר לא משנה, אם הנהיגה בו לא מהנה וההיגוי שלו מרגיש כמו אני לא יודע מה, ואם הרכב על הנייר חזק אבל מרגיש כמו עגלה במציאות וכו' וכו',

גם אני נוסע בחיפה 90% מהזמן, ובחלק מהזמן עם רכב מלא, והמזגן מתחיל לפעול כבר כי מרגישים את הקיץ בפתח ועדיין בתידלוק האחרון יצא 1-19 ק"מ לליטר ואני לא נוסע כמו סבתא קשישה תאמין לי.

 

בכל הודעה של התלבטות כשמישהו שואל על הרכבים האלה אני מיד כותב שנסיעת מבחן זה הדבר הכי חשוב,

כי שורה תחתונה אותו בן אדם קונה את הרכב, וכל אחד ההרגשה שלו והצרכים שלו.

 

 

so far so good so what

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בדיוק. נתונים על הנייר לא תמיד נותנים תמונה מלאה.

מה שמרגיש הכי טוב בנהיגה הוא הבחירה הנכונה, וזה אנדיבידואלי. יש אחד שיהנה יותר מהגה מתקשר וזריזות ואחר שיהנה יותר ממערכת עם הרבה פונקציות ומזגן מפוצל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה תגובה מטופשת!

 

להזכירך, אנחנו בפורום הרכב הגדול והמקצועי בארץ ולא ב YNET אז אנא, חסוך לנו את הרדידות!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ChemGuy85, מאיפה כול השנאה התהומית הזאת למותג "קיה"?

 

אתה מנסה להכפיש רכב שאין לך שום מושג לגביו ולא ישבת בו אפילו!

האיכות של הקוריאניות נכון לשנת 2011 לא נופלת משום מותג מוביל והרבה פעמים אפילו מאפילה עליהם.

 

אז נכון, לקבוע חד משמעית שהרכב הזה יהיה "107/אלטו/שקר כלשהו- קילר" זה עדיין מוקדם וכלל לא בטוח, אבל להגיד שהוא יהיה יותר גרוע מהמתחרות? זה סתם טיפשי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אף אחד לא יודע לבטא נכון את השם של החברה. קיאה? קאיה? קיה? שנית, אני שונא יצרניות קוריאניות בכל התחומים. קוריאנים אוהבים לייצר מוצרים עם מפרט פגז שעובד טוב בדיוק חצי שנה ומתחיל להתפרק. קוריאה זה הגרסה הקצת יותר איכותיות של סין. שלישית, אני מסתמך על הנתונים של ADAC שמדרגים את קיאה באמצע/תחתית יחד עם פיאט ויונדאי.

 

על סמך מה אתה קובע שיונדאי/קיאה לא נופלת משום מותג מוביל ואף מאפילה עליהם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוהים אדירים, אתה ממציא לבד את הקשקשת הזאת או שאתה קורא אותה איפושהוא ומלעיט אותנו בפנינים שקראת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שונא יצרניות קוריאניות בכל התחומים. קוריאנים אוהבים לייצר מוצרים עם מפרט פגז שעובד טוב בדיוק חצי שנה ומתחיל להתפרק.

 

נכון וצרפתיות לא אמינות, אלפות מחלידות וסובארו לא מתקלקלות אף פעם....

 

תצא קצת מהבית, נחמד שם בחוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אותו, ChemGuy85 לא ראה כלום בחיים שלו חוץ מה"מרצדס" אהמ... סליחה סוזוקי אלטו :lol: שיא היצירה של עולם הרכב בשנתיים האחרונות.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך מה אתה קובע שיונדאי/קיאה לא נופלת משום מותג מוביל ואף מאפילה עליהם?

 

על סמך יונדאי I30/I20 שבאמת לא נפלו משום רכב בקטגוריה שלו גם מבחינת איכות חומרים,נסיעה, ובטיחות(5 כוכבים).

 

סליחה על הביטוי, אבל כמו שאמרו לך אחרים אתה צריך "להתעורר" קצת. הקוריאניות לומדות ולומדות מהר מאוד איפה אפשר לייעל ולשפר. בין הדור הקודם, יונדאי גטס ואקסנט, לדור הנוכחי(I20/30) יש הבדלים של שמיים וארץ.

 

אין לי נסיון עם קיה, אבל אני מאמין שאותו סיפור תופס גם שם.

 

מציע לך לעשות נסיעה על הרכבים שלהם לפני שאתה קובע גורלות.

 

וסתם כדרך אגב, יש לי מיקרוגל SPECTRA שיוצר בקוריאה בשנת 94. למיקרוגל שלום, והוא עדיין עובד כמו שצריך גם בשנת 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מברור שעשיתי עם שני סוכניות שונות של קיה (אחד מהם באופן פרונטלי), המקדמה כוללת בתוכה את עלות הקמת ההלוואה וכל היוצא בזה .מעין חבילה שהמימון נמצא בתוך המחיר של הרכב, כביכול הטבה של היבואן שהכל מגולם במחיר הרכב. בגדול עלות הרכב (הידני) היא 61900 עם מימון ובלי מימון וגם ניסיון לדחוק בסוכן להטבה, תמורת תשלום מזומן של כל הסכום לא הביא עימו שום הנחה במחיר או באיבזור.

אשמח לשמוע אם מישהו הצליח להוריד את המחיר בתשלום מזומן.

(פרסמתי את ההודעה הזו גם בשירשור אחר בפורום יעוץ, סליחה על הכפילות).

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום סוףסוף יצא לי להגיע לאולם התצוגה בחיפה ולראות את הפיקאנטו.

 

אתחיל ואומר שלמסירה מיידית נשארו רק לבנות ואפורות-כסופות, עוד מספר צבעים יהיה זמין בסוף מאי והיתר בסוף יוני.

עוד אין פרוספקטים/חוברות ויהיו רק עוד שבועיים-שלוש. כמו כן, אין בנתיים נסיעות מבחן, אם כי הסניף החיפאי קנה לעצמו את האוטומטית כרכב מבחן של הסניף.

 

התרשמתי לטובה מהמושבים הקדמיים (גם נוחים וגם אוחזים), ההגה (לפחות בגרסא המאובזרת שמצופה עור), המרווח מאחור (אני 189 ס"מ והצלחתי לשבת מאחוריי, אם כי בדוחק מועט), הבוררים והכפתורים מרגישים מוצקים ועמידים. תא המטען גדול בדי הרבה מזה של הפנדה, כמו כן הוא נפתח חשמלית בלחיצה מבחוץ. החומרים בדש בורד לא מרגישים זולים.

 

התרשמתי לרעה מהספסל האחורי (המושבים המיניאטוריים והקשיחים), כמו כן אין מרווח ראש מספק ליושבים בו, אני מגלח את התקרה ביושבי מאחור.החומרים בפאנלי הפלסטיק בקורה B ובדלתות דווקא כן מרגישים זולים, אפילו יחסית לפנדה, ובטח לדש בורד בפיקאנטו. בנוסף, היה מרווח בגובה בין הדלת לכנף האחורית (הדלת בלטה החוצה למטה) - נציג המכירות אמר כי רכב התצוגה לא עבר הכנה למסירה לכן לא כיווננו את הדלתות והצביע על מעצור גומי על המשקוף, שלדעתי לא הוא אחראי לעצם הבליטה ובטח שאי אפשר לכוונן איתו כלום (אלא אם חותכים אותו ביום המסירה לרמה הרצויה).

בפתיחתי את תא המנוע הופתעתי לגלות צינורות יניקה רכים ודקים הדומים לחומר הסיליקוני שעושים ממנו אביזרים למטבח, רק פחות קשיח, זה נראה ומרגיש נורא זול ולא עמיד.

 

מכיוון שאין לי מושג איך נראית וננהגת הגרסא הזולה ביותר, אחכה לעד אחרי נסיעת המבחן שתיקבע, כדי לקבוע האם כדאי השדרוג מן הפנדה.

 

נ.ב - מציעים 50 אלף ש"ח ב36 תשלומים ללא ריבית, אך נדמה לי כי זה הוזכר כבר בשרשור.

נ.ב2 - זה נראה כאילו התרשמתי מיותר דברים לרעה מאשר לטובה, אך השאר פשוט עמד בציפיות לדגם מבחינת המחיר המבוקש ולא בלט לטובה/לרעה.

 

גם אני הייתי בסוכנות בחיפה אתמול.

מושב נהג/נוסע דשבורד - כמו שנאמר לפני לא מרגיש זול בכלל, חומרים מרגישים ברמה גבוהה. תנוחת ישיבה נוחה. כסא מתכוונן לגובה. הדבר היחיד שהפריע לי היה הקושי של המושבים(לטעמי)

מושב אחורי - הצליח להציג קשיחות גבוהה יותר מהקדמיים.

תא מטען - הפתיע לטובה, בתור רכב לבחורה בת 23 לא נראה לי שנצטרך יותר מזה.

 

רכב המבחן לסוכנות בחיפה יגיע בעוד כשבוע וחצי ובכל מקרה, ביצענו הזמנה.

לפי מה שאני הבנתי מהסוכן המלאי של המשלוח הראשון נגמר כולו ולכן כרגע מחכים לרכבים לקראת סוף יוני.

 

בשורה התחתונה הגענו עם ציפיות נמוכות. הבחורה עוברת מטויוטה קורולה 2006 לרכב מיני בעיקר משיקול כלכלי והקיה פיקנטו הצליחה להפתיע יחסית לטובה. המעבר נראה כקל יותר ממה שחשבנו שהוא יהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4741 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...