Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אפרופו איבזור, שמתם לב שהפיקנטו הוא הרכב השני בסגמנט שמגיע עם סטריאו שאי אפשר להחליף, ביחד עם הספארק?

 

עם כל היתרונות של פאנל מקורי, יש אנשים שהיו רוצים לקבל איכות קצת יותר טובה מהאודיו, ואת זה אין שום בעיה לעשות באלטו, פנדה, i10 ו107.

אפילו מכיר סחבק שהצליח להוציא בתור צ'ופר על מזומן שידרוג של מערכת האודיו בi10 לפיוניר עם USB ו BT. (בין היתר - קודנית, מרימי שמשות, חיישני רוורס, 2000 שח הנחה וההד-יוניט המדובר)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 573
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה רואה איזשהי דרך הגיונית להוציא את הדבר הזה?

 

phoca_thumb_l__mg_3031.jpg

 

שים לב לזה שהCD פידר מופרד מהפאנל עם המסך, וכל החלק הזה של הדש מחובר גם לפודים באזור מד המהירות. זה הכל חלק אחד מאיך שזה נראה בתמונה

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את ה I10 שלי הצלחתי להוציא ב 63K על הכביש (סה"כ הנחה של סביבות ה 2000 ש"ח) כולל קודנית, חיישני רוורס, מרימי שמשות ורדיו דיסק פיוניר עם USB שמגיע בדיפולט בכל מקרה. יום לאחר ביצוע ההזמנה קראתי על הפיקנטו, אבל זו הייתה כתבה מאוד ראשונית שהיה כתוב שהיא אמורה רק להגיע לכאן מתישהו בשנה הבאה אבל בטח שלא ציפיתי שזה יקרה כלכך מהר, אחרת אולי הייתי מחכה קצת עם היונדאי לראות מבחני דרך של הפיקנטו בגרסה הידנית מנוע 1 רק מהבחינה של נתוני צריכת הדלק שמסקרנים אותי.

היונדאי שלי עדיין בהרצה, עשיתי איתה כ 120 ק"מ אז אין לי עדיין נתוני צריכת דלק למרות שמטבעי אני לא משתולל.

מבחינת מחיר, המחיר של הפיקנטו כולל אגרת רישוי היה יוצא בדיוק אותו מחיר ששילמתי על היונדאי חוץ מזה שלי אין חלונות חשמל מאחורה ומראות חשמל. אני רק מקווה שהיונדאי שלי לא תאבד מערכה יותר מדי בשנתיים הקרובות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון וצרפתיות לא אמינות, אלפות מחלידות וסובארו לא מתקלקלות אף פעם....

 

תצא קצת מהבית, נחמד שם בחוץ.

 

אבל זה נכון. עוד הפעם להביא עשרות טבלאות אמינות מאירופה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את ה I10 שלי הצלחתי להוציא ב 63K על הכביש (סה"כ הנחה של סביבות ה 2000 ש"ח) כולל קודנית, חיישני רוורס, מרימי שמשות ורדיו דיסק פיוניר עם USB שמגיע בדיפולט בכל מקרה. יום לאחר ביצוע ההזמנה קראתי על הפיקנטו, אבל זו הייתה כתבה מאוד ראשונית שהיה כתוב שהיא אמורה רק להגיע לכאן מתישהו בשנה הבאה אבל בטח שלא ציפיתי שזה יקרה כלכך מהר, אחרת אולי הייתי מחכה קצת עם היונדאי לראות מבחני דרך של הפיקנטו בגרסה הידנית מנוע 1 רק מהבחינה של נתוני צריכת הדלק שמסקרנים אותי.

היונדאי שלי עדיין בהרצה, עשיתי איתה כ 120 ק"מ אז אין לי עדיין נתוני צריכת דלק למרות שמטבעי אני לא משתולל.

מבחינת מחיר, המחיר של הפיקנטו כולל אגרת רישוי היה יוצא בדיוק אותו מחיר ששילמתי על היונדאי חוץ מזה שלי אין חלונות חשמל מאחורה ומראות חשמל. אני רק מקווה שהיונדאי שלי לא תאבד מערכה יותר מדי בשנתיים הקרובות

 

 

ה -I10 1.1 ידנית שמביאים לארץ סובלת מנחיתות משמעותית מול הקאיה פיקאנטו. זה מתחיל ממנוע מודרני וחסכוני KAPPA ועד לשלל תוספות שאין ביונדאי .אני מעדיף רדיו מקורי עם RDS וכניסת IPOD מאשר איזה פיוניר אמריקאי שמישהו פה חותך צמות ומתקין אותו.

שלא לדבר על 4 חלונות חשמל , 4 רמקולים מקוריים מגשי איחסון , מחשב דרך ,ושלל תוספות ו7 שנות אחריות.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו איבזור, שמתם לב שהפיקנטו הוא הרכב השני בסגמנט שמגיע עם סטריאו שאי אפשר להחליף, ביחד עם הספארק?

 

אפילו מכיר סחבק שהצליח להוציא בתור צ'ופר על מזומן שידרוג של מערכת האודיו בi10 לפיוניר עם USB ו BT. (בין היתר - קודנית, מרימי שמשות, חיישני רוורס, 2000 שח הנחה וההד-יוניט המדובר)

 

שום צ'ופר - כך הן מגיעות. ידידה טובה שלי קנתה I10 ידנית (מתוחה) וקיבלה את הפיוניר ללא תוספת חיוב.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה יש לדעתי הבדל מאוד גדול בין מה שהוא כתב לירידה שלך עליו - והוא מה שנקרא "האדם הסביר". "האדם הסביר, לא יחשוב שבתוך שקית מרק שטוחה שעולה עשרה שקלים יש סיר. אותו "אדם סביר", כשהוא רואה בקטלוג רשמי של החברה רכב עם וינקרים על המראות, מאוד הגיוני שהוא יחשוב שהרבה שהוא מזמין יגיע עם כאלה וינקרים.

תודה על הגיבוי :lol::wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה -I10 1.1 ידנית שמביאים לארץ סובלת מנחיתות משמעותית מול הקאיה פיקאנטו. זה מתחיל ממנוע מודרני וחסכוני KAPPA ועד לשלל תוספות שאין ביונדאי .אני מעדיף רדיו מקורי עם RDS וכניסת IPOD מאשר איזה פיוניר אמריקאי שמישהו פה חותך צמות ומתקין אותו.

שלא לדבר על 4 חלונות חשמל , 4 רמקולים מקוריים מגשי איחסון , מחשב דרך ,ושלל תוספות ו7 שנות אחריות.

 

זה לא ממש משנה כרגע כי הרכב כבר אצלי, וכשקניתי את הרכב זה לא שהתלבטתי בין ה I10 לבין הפיקנטו. באותו הזמן רק היו כתבות על כוונות להביא את הפיקנטו לארץ ובטח שעדיין לא היו מבחני דרך לגרסה הידנית (ועדיין אין מבחני דרך לגרסה זו). כשהזמנתי את ה I10 ההתלבטות הייתה בינה לבין האלטו. הייתה כמובן גם ה 107, אבל לא ראיתי שום סיבה לשלם על ה 107 לפחות 2000 שקלים כולל אגרת רישוי (גם דרך המבצע של חבר היא עלתה יותר ממה ששילמתי על ה-I10) יותר ממה ששילמתי על ה I10. בשביל עוד 2000 שקל הפרש בין האלטו ל I10 העדפתי ללכת על ה I10 שגם קיבלתי אותה יותר מאובזרת ממה שהייתי מקבל את האלטו וגם נהניתי יותר מה I10 ומהמרווח הפנימי.

 

כרגע אני מרוצה מה- I10 והקיה עדיין טרייה פה. מקסימום אם הקיה באמת תוכיח את עצמה, עוד שנה, שנה וחצי נמכור את היונדאי ונקנה את הקיה דרך ההנחה של מועדון חבר. נפסיד כסף אבל בקיזוז של ההנחה של חבר וה 2000 שקל פחות ששילמתי על היונדאי, אולי ההפסד לא יהיה כזה משמעותי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושלא תעיז לקנות קוראנית!

 

also sprach zarathustra!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני אוסיף את השני סנט שלי:

 

בקטגוריה הזאת הכי חשוב התמורה למחיר וכמובן שבכמה שפחות שקלים ,

כי בד"כ הרכב אמור לתפקד כרכב שני במשפחה, ומי שרואה שהיום הוא יכול לרכוש רכב חדש במחיר של רכב משומש בין ארבע [פחות או יותר] יעדיף את הרכב החדש בגלל השקט הנפשי,

חלק מהאנשים יעדיפו את האחריות רבת השנים וחלק יעדיפו את האיבזור המפנק,

ויוצאי דופן ונדירים במחוזותינו יעדיפו את תחושת הנהיגה והכיף שברכב מתקשר בעל שילדה טובה.

 

אני באופן אישי חושב שהמחיר הנמוך נשכח מהר כאשר אתה יושב ברכב כל יום ומקלל את ההרגשה הספרטנית שתקבל מהרכב,

ואעדיף לקנות פאביה בת שנתיים שלוש עם מנוע טוב וגיר DSG שיתן לי את הזריזות שאני מחפש כשאני נוהג ואת היתרונות של אוטומאטי כשהאישה נוהגת.

אבל זה אני.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לפני לא כל כך מזמן היו מסבירים לנו שהישראלים לא קונים רכבים קטנטנים, בטח שלא ידניים.

והנה, עלייה במחירי הדלק, ובעיקר עלייה במחירי הליסינג, ואופס... פתאום גם הישראלים קונים את הרכב שהם צריכים, במקום לקחת את הרכב שנתנה העבודה.

פת-אום יש מקום לתחבורה בסיסית, זולה, יעילה, זולה, מספקת, זולה וזולה וזולה.

 

אני עוד זוכר בשנות ה-90, כשהייתי משאיר את הוולקן בחנייה ולוקח במקום את הטווינגו של אחותי, כל פעם שהייתי צריך להיכנס העירה. הטווינגו אומנם היתה מרווחת, אבל עם מנוע חלש ופרימיטבי ומנהגי כביש שהם לא יותר מסבירים. אבל, היא היתה קטנה, ובנסיעות לטווחים קצרים בעיר זה חשוב יותר מהגה מעור, מתלים מעולים ומושבים מפנקים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...