Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה1.6 כבד על האוטו ויצרוך הרבה דלק יחסית לאחיו בנפח ה2.0 עקב מאמץ קטן יותר שלא לדבר הבלאי ועל הכוח הזמין ועל השיוט של הרכב גם בתוך העיר-נוחות נסיעה...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
ה1.6 כבד על האוטו ויצרוך הרבה דלק יחסית לאחיו בנפח ה2.0 עקב מאמץ קטן יותר שלא לדבר הבלאי ועל הכוח הזמין ועל השיוט של הרכב גם בתוך העיר-נוחות נסיעה...

 

ה1.6 נוחה יותר מ2.0 שמגיעה עם ג'אנט 17 וצמיג ספורטיבי.

 

ה1.6 רחוקה מאוד מלהיות עגלה כבדה, ולפי חלק מהאנשים (לא התנסתי אישית) ההבדל בכוח למרות ההבדל במספרים, לא מורגש באופן גדול יחסית. ובכל אופן לא מדובר על משהו סטייל ליאונה סטיישן 1.3.

 

לשימוש רגיל בתור רכב שני אני לא חושב שיש לו מה לעבור ל 2.0.

 

גיא.

פורסם

נסעתי במאזדה 3

"גרסת ליסינג" (כן כן, זאתי עם הטאסות המגעילות...)

ויחסית האוטו היה מאובזר (למרות שמצוייד ב2 כריות אויר)

 

האחיזה מעולה (שלדה של פוקוס... :twisted: )

המנוע מגיב טוב..

4 דיסקים = בלימה טובה...

הגה מדוייק וקצר (2.8 סיבובים)

סביבת נהג חביבה מאוד

 

ולסיכום, ה-אוטו בטווח המחירים הנ"ל ובהחלט נותן תמורה.

 

בחירה נבונה ! :mm_yeah:

 

 

 

אהה ו... מזל טוב !!!

 

:smilecol:

פורסם

בחירה נכונה אבל מה איתנו , הקוראים?

היה כף לקרוא את הסיפורים שלך על הפיאט. ועכשיו מה יהיה? האוטו יהיה אמין, לא יהיו כל מיני קלקולים וסיפורים מענין, והאוטו סתם יסע בשלווה. מ ש ע מ ם.

אנו שוקלים לחתום על עצומה לחזרת הפיאט ( או איזה רנו עסיסי) כדי שנמשיך להנות מהסיפורים המענינים שלך.

בתור אחד שמנוסה בבעיות של פונטו והאין בעיות של היפניות, אנא שקול החלטתך מחדש.

 

עשית צעד נכון אבל מה יהיה איתנו, הקוראים שלך

בהצלחה

יהודה

פורסם

בעיקר קניית ה 5 דלתות היפיפה מאשר ה 4 דלתות המשמימה.

גם אני הזמנתי את ה 5 אך בסוף הלכתי

על ה מאזדה 6 ליסינג :D .

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

×
×
  • תוכן חדש...